Pereiti prie turinio

NP GR Y61 2.8td 1999 kuri diagnostini laida pasirinkti?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Kazkaip mano 1999 Y61 2.8td Patruliokas daugokai kuro valgo ir trauka keistoka. Be to ir vedasi idomiai - bet cia jauciu kazkur ora siurbia.. Ieskau kinisko pigaus diagnostinio laido Gal kazkas.. jau kazka bandete? Zinau, kad galiu i servisa vaziuot, bet noreciau pats perprasti sia sistema, kadangi su sia masina dar ilgai planuoju pagyvent ir galu gele keliones metu susitvarkyti :)

 

Kiek suprantu jungtis yra OBD, tad svarstau tarp ELM327 ar Nissan Consult.

 

Aciu uz pasisakymus,

Michail

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Kazkaip mano 1999 Y61 2.8td Patruliokas daugokai kuro valgo ir trauka keistoka. Be to ir vedasi idomiai - bet cia jauciu kazkur ora siurbia.. Ieskau kinisko pigaus diagnostinio laido Gal kazkas.. jau kazka bandete? Zinau, kad galiu i servisa vaziuot, bet noreciau pats perprasti sia sistema, kadangi su sia masina dar ilgai planuoju pagyvent ir galu gele keliones metu susitvarkyti :)

 

Kiek suprantu jungtis yra OBD, tad svarstau tarp ELM327 ar Nissan Consult.

 

Aciu uz pasisakymus,

Michail

 

Kiek ziuriu, kad ELM327 yra OBDII?

Redagavo sulas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as su siurbliu nieko nedarysiu kol neisitikinsiu kad nesiurbia oro. Artimiausiu metu ketinu susideti permatoma slangute. Del traukos ir kuro sanaudu tikrai manau kad kazkoks davikliukas durniuoja. Del obd ir obd2 - manau kad cia tas pats velnias. Vakare dar panagrinesiu fiske. Gaila kad dar nieks nepirko tokio daigto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo vienas su panasiais simptomais,oro srauto matuokle pakeitem ir viskas issisprende.Privaziuok,prijungsim KTS'a ;)

ten jungtis OBD2 buna ir 14 pinu :rolleyes: turiu KTS 540 ir LAUNCHA su visem masinom jungtim ir special Nissanam jeigu ka :P

Redagavo olegasRR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusipirkau rusiska knyga, tai ten aprasyta kaip su testeriu ir su oscilografu signalus patikrinti. Dar kol kas nebandziau. Mano irgi kazko ryja apie 15. Kiek jusu. P.S. Atsiprasau uz klaidas, kompe nerandu raidziu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusipirkau rusiska knyga, tai ten aprasyta kaip su testeriu ir su oscilografu signalus patikrinti. Dar kol kas nebandziau. Mano irgi kazko ryja apie 15. Kiek jusu. P.S. Atsiprasau uz klaidas, kompe nerandu raidziu.

taip ira toks variantas Autodatoj tik jau labai reikia supratimo su elekta ir testeriu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu visiems pasisakiusiems. Pirma bandysiu su kinisku laidu, o paskui kai nepavyks vaziuosiu pas specialistus. Vakar apziurejau fiske - jinai turi 14 pin'u (prisegta) - tai yra tikru tikriausiai 'Consult' port'as, o OBD turi 16. Musu atveju zmones labai pataria isigyti 'ECUTalk' kabeliuka uz apie 60 poundu... http://www.h-dev.co.uk/product_info.php?products_id=5053

Svarstysim.

 

Aciu uz patarima del Oro Srauto Matuokles (MAF) - dabar kaip tik kieme du y 61 2.8 stovi - bandysiu permesti ta matuokle. Kazkur uzmaciau kad turetu tikti ir nuo Nissan Maximos :)

 

Del nesikurimo, neblogai cia parasyta (priespaskutinis irasas turi salniku ir kazkokios dezutes numerius): http://www.nissanpatrol.com.au/forums/showthread.php?2673-GU-2.8lt-hard-starting-warm-hot

post-6056-13318259744722_thumb.jpg

Redagavo Pelkinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Update: Laidas nupirktas, isbandytas - kainavo 90 lt. Su ECUTALK programke rodo visu variklio davikliuku parodymus. Dabar tereik issiaiskint kokie Fuel Injection duomenys yra geri. MAF graziai keiciasi gazuojant. Idejau ta MAF nuo kito dzipuko - variklio darbas nepasikeite. Tas kitas (nuo kurio isidejau MAF) traukia gerai ir kuro sanaudos normalios.

Klaidu variklyje nera. Vienintelis sio laido trukumas - mato tik ECU (variklio kompo) parametrus - prie ABS prieit nepavyko. Matyt reikes dar kita programke pabandyt.

Dar tikrinau su skolintu originaliu Auto-Boss irenginiu - klaidu variklyje taip pat nerasta, parodymai sutampa su kinisku laidu/Ecutalk programke.

 

Planas: pasikeisiu oro filtra ir bandysiu det permatoma vamzduka - ziureti ir negaudo oro. Toliau seks degimo kampo tikrinimas, purkstuku tikrinimas, kuro siurblys... Traukia gal ir neblogai, bet ant laisvu sukiu kartais pradeda 'trajit'' pora sekundziu ir paskui praeina. Knysuosi tik del to kad kuro sanaudos kokiu 18-20 ltr/100km su standartinis ratukais, na dar ir kuriasi nelabai kazkaip. Masina begusi 300000 km.

Labai laukiu patarimu ir ideju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pasistumejau i prieki:

Pakeiciau kuro filtro, bekeiciant pastebejau kad leido kura per davikliuko isukamo is apacios salnika. Panasu kad pradejo geriau kurtis.

Vakar dar uzglusinau EGR, uzglusinau ir vakuumini vamzduka einanti prie EGR. Taip pat nuemiau sklende stovincia and interkulerio iejimo (to arciau salono) - gal; ir veltui - butu uzteke uzglusinti vakkiumini vamzduka manau. Trauka begerejo labai zymiai.

Dar reiktu manau issivalyti isiurbimo kolektoriu ir susitvarkyti uzstrigusi turbinos valdyma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.