Pereiti prie turinio

nekrauna pilnai akumo


Mendis

Rekomenduojami pranešimai

tlc 70. Nepakrauna pilnai akumuliatoriaus, krovimo metu itampa buna tik 12.5v, kai variklis isjungtas 11.7v. Ilgiau pavazinejus su ilgomis sviesomis akumas isikrauna visiskai. Bedos ieskoti kur? Itampos reguliatoriuje ar generatoriuje? Ir kaip pasitikrinti tai? Gal kaskas jau susidures buvo? :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradžiai reikia patikrinti dirželį - ar gerai įremptas. Be to pamatuoti įtampą - padidinus apsukas iki 2500-3000 įtampa turi pakilti iki 14.2 V. Įjungus šviesas, įtampa turi nesumažėti.

O šiaip gali būti generatoriaus šepetėliai savo atidirbę. Tada jau geriau į servisą. Nors galima ir pačiam, jei noro ir laiko yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pas mane yra prie sparno tokia dezute didelesne, ant kurios parasyta 'voltage regulator relay' :roll: Bet tai jei neveiktu ji tai tada manau is vis nekrautu? O dabar krauna bet per mazai ir itampa permaza... Tai galimas daiktas kad generatorius kaltas?

 

O gal galima ta rele pasitikrinti kaskaip ar sveika? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu rėlė-reguliatorius atskitai, tai paprasčiau. Galima ją užtrumpinti (į "žadinimo" apviją - tiesiai į šepetėlius - paduoti įtampą nuo akumuliatoriaus), kad patikrinti, bet geriau tai padarytų elektrikas, kad ko nesudeginti. Arba su oscilografo pagalba galima pažiūrėti, kaip rėlė-reguliatorius dirba (arba nedirba).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku, bandyt ziuret reikes kaska :) O elektrikui nuvesti masina tai bet kada bus galima, o vat kaska paviam susitvarkyti.... :D aciu uz atsakymus :wink:

Aš darbbinę mašiną buvau nuvaręs pas elektrikus, kad patikrintų generatorių. To reikalavo akumo garantinis. Tai jis man atliko tokią procedūrą: patikrino įtampą ant gnybtų 12,5. Liepė užvest variklį ant laisvų. Vel patikrino ant gnybtų 14v. Kol kas viskas ok. dabar įjungiau visus elektrinius prietaisus 13,6 ant gnybtų (minimali norma 13,8) jau blogai. Tada patikrino ant genero išėjimo 13,9 (normos ribose) Sako: pas tave įtampa krenta dėl laidų. Tai paėmė ir dar vieną storą laidą nuo genero iki akumo gnybtų pratempė. Patikrino 13,9. Vat dabar viskas tvarkoj. Pabandykit pasitikrinti. Čia reikia tik paprastą testerį turėt. Jei generas neduoda min. 13,8 tai čia ir bus problema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

pas mane irgi panasi beda. visa istorija tokia: pirma karta karta sugedo man ta rele ant sparno, pazistamas elektrikas pakeite kitokia, tik fiske perlitavo nuo mano toyotos. ta rele tai krauna tai nekrauna budavo. nuvaziavau i dzipu dalis, nusipirkau tokai pat rele nuo tokios pat toyotos (garantijos nedave, bet priimtu atgal, bet kad man dyzelsi 2 kart brangiau kainuotu atvezt). krauna bet per mazai. nuemus plastmasini dangteli ten stovi tokios rites kurios turi po kontakta (panasius i kokio nors IZ degima (motociklo) :D). vienos tos rites kontakto itempima pareguliavus gaunamas kitoks krovimas (ant spidometro yra voltmetras be skaiciu, taip pat su testeriu matuojant). vaziuojant ir ant vietos palaikant tam tirkas apsukas kazkodel gaunamas skirtingas krovimas. vaziuodams kelyje, vargsti kol atsireguliuoji ta reikiama itempima. butu viskas gerai, bet - jei atreguliuoji vaziavima su ijungtomis sviesomis, tuomet per daug krauna jas isjungus ir atvirksciai, arba vaziuojant su trumposiomis ir ijungus priesrukinius zibintus tada jau gaunasi per mazai sroves. generatorisu geras, tikrinau. gal zinot kaip issprest sia problema? gal galima kokia nors kitokia rele idet nuo kazko pritaikyt ar dar kazka imantresnio/paprastesnio?

 

p.s. tikiuosi aiskiai aprasiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma, tai tema 2006 metų :D

O antra, tai Tavo dabartinė rėlė reguliatorius - sena mechaninė (kaip VAZ). Su voltmetru ir galva galima atreguliuoti,

bet plius/minus. Labai gerai nebus. Reikia rasti aukso vidurį. Dabar ir dieną reikia važinėti su šviesomis.

Tai ir susireguliuok, kad su šviesomis dirbtų gerai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane irgi issikraudineja akumas pastoviai, tai kadangi jau senai kovoju ir "ieskau slieku" su sita problema, tai variantai gali buti tokie:

 

1. neitemptas dirzelis

2. sepeteliai sueje, arba su generatoriaus vijom kazkas

3. netvarkoj rele reguliatorius

4. netvarkoj arba priburta kazkas su laidais

 

dar galetu buti akumas blogas, bet jeigu sakai kad tikrinai krovima ir jis mazas tai akumas turbut bus cia ne prie ko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.