Mendis Sukurta Lapkričio 13, 2006 Dalintis Sukurta Lapkričio 13, 2006 tlc 70. Nepakrauna pilnai akumuliatoriaus, krovimo metu itampa buna tik 12.5v, kai variklis isjungtas 11.7v. Ilgiau pavazinejus su ilgomis sviesomis akumas isikrauna visiskai. Bedos ieskoti kur? Itampos reguliatoriuje ar generatoriuje? Ir kaip pasitikrinti tai? Gal kaskas jau susidures buvo? :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 važiuok į servisą pas elektriką, patikrins genero krovimą, akumus su apkrovimo šakute ir paaiškės....pvz į firmą kuri prekiauja akumuliatoriais, dažnai turi specą ir jei ką vietoj naują akumą nusipirksi... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Pradžiai reikia patikrinti dirželį - ar gerai įremptas. Be to pamatuoti įtampą - padidinus apsukas iki 2500-3000 įtampa turi pakilti iki 14.2 V. Įjungus šviesas, įtampa turi nesumažėti. O šiaip gali būti generatoriaus šepetėliai savo atidirbę. Tada jau geriau į servisą. Nors galima ir pačiam, jei noro ir laiko yra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Itampa nepakyla tiek kiek reikia, tik mazdaug 0.5v ir krenta siek tiek ijungus sviesas :? Tad taip iseina kad greiciausiai sepeteliai generatoriaus? :cry: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Ko gero. Arba rėlė reguliatorius. Tai tokia maža dėžutė ant generatoriaus. Toje dėžutėje ir šepetėliai prilituoti. Be to gali būti koks lyginimo diodas pramuštas. Nors tada įtampa paprastai būna per didelė. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Na pas mane yra prie sparno tokia dezute didelesne, ant kurios parasyta 'voltage regulator relay' :roll: Bet tai jei neveiktu ji tai tada manau is vis nekrautu? O dabar krauna bet per mazai ir itampa permaza... Tai galimas daiktas kad generatorius kaltas? O gal galima ta rele pasitikrinti kaskaip ar sveika? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gramas Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 pasitempk dirzeli ir viskas vus ok Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Jeigu rėlė-reguliatorius atskitai, tai paprasčiau. Galima ją užtrumpinti (į "žadinimo" apviją - tiesiai į šepetėlius - paduoti įtampą nuo akumuliatoriaus), kad patikrinti, bet geriau tai padarytų elektrikas, kad ko nesudeginti. Arba su oscilografo pagalba galima pažiūrėti, kaip rėlė-reguliatorius dirba (arba nedirba). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 gal galima itampa su nultimetru pamatuoti ne ant akumo gnybtu , o pris rele ir bus aisku. panasu kad sepeteliai atitarnavo savo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2006 Aisku, bandyt ziuret reikes kaska O elektrikui nuvesti masina tai bet kada bus galima, o vat kaska paviam susitvarkyti.... aciu uz atsakymus :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Lapkričio 14, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 14, 2006 Aisku, bandyt ziuret reikes kaska O elektrikui nuvesti masina tai bet kada bus galima, o vat kaska paviam susitvarkyti.... aciu uz atsakymus :wink:Aš darbbinę mašiną buvau nuvaręs pas elektrikus, kad patikrintų generatorių. To reikalavo akumo garantinis. Tai jis man atliko tokią procedūrą: patikrino įtampą ant gnybtų 12,5. Liepė užvest variklį ant laisvų. Vel patikrino ant gnybtų 14v. Kol kas viskas ok. dabar įjungiau visus elektrinius prietaisus 13,6 ant gnybtų (minimali norma 13,8) jau blogai. Tada patikrino ant genero išėjimo 13,9 (normos ribose) Sako: pas tave įtampa krenta dėl laidų. Tai paėmė ir dar vieną storą laidą nuo genero iki akumo gnybtų pratempė. Patikrino 13,9. Vat dabar viskas tvarkoj. Pabandykit pasitikrinti. Čia reikia tik paprastą testerį turėt. Jei generas neduoda min. 13,8 tai čia ir bus problema. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Lapkričio 14, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 14, 2006 Ne laidai tai ten tikrai ne kokie, po ziemos kai jau orai atsils teks visus juos kapitaliai pasikeisti, na apart tu kurie salone paciam :? O generas duoda tik 12.5, net 13 nera, tad manau beda ne ta... Greiciausiai sepeteliai bus :? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
identity Atrašyta Liepos 16, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 16, 2008 pas mane irgi panasi beda. visa istorija tokia: pirma karta karta sugedo man ta rele ant sparno, pazistamas elektrikas pakeite kitokia, tik fiske perlitavo nuo mano toyotos. ta rele tai krauna tai nekrauna budavo. nuvaziavau i dzipu dalis, nusipirkau tokai pat rele nuo tokios pat toyotos (garantijos nedave, bet priimtu atgal, bet kad man dyzelsi 2 kart brangiau kainuotu atvezt). krauna bet per mazai. nuemus plastmasini dangteli ten stovi tokios rites kurios turi po kontakta (panasius i kokio nors IZ degima (motociklo) ). vienos tos rites kontakto itempima pareguliavus gaunamas kitoks krovimas (ant spidometro yra voltmetras be skaiciu, taip pat su testeriu matuojant). vaziuojant ir ant vietos palaikant tam tirkas apsukas kazkodel gaunamas skirtingas krovimas. vaziuodams kelyje, vargsti kol atsireguliuoji ta reikiama itempima. butu viskas gerai, bet - jei atreguliuoji vaziavima su ijungtomis sviesomis, tuomet per daug krauna jas isjungus ir atvirksciai, arba vaziuojant su trumposiomis ir ijungus priesrukinius zibintus tada jau gaunasi per mazai sroves. generatorisu geras, tikrinau. gal zinot kaip issprest sia problema? gal galima kokia nors kitokia rele idet nuo kazko pritaikyt ar dar kazka imantresnio/paprastesnio? p.s. tikiuosi aiskiai aprasiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
boria Atrašyta Liepos 16, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 16, 2008 galiu dar viena tokia rele parduoti 867142267 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Liepos 16, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 16, 2008 Visų pirma, tai tema 2006 metų O antra, tai Tavo dabartinė rėlė reguliatorius - sena mechaninė (kaip VAZ). Su voltmetru ir galva galima atreguliuoti,bet plius/minus. Labai gerai nebus. Reikia rasti aukso vidurį. Dabar ir dieną reikia važinėti su šviesomis. Tai ir susireguliuok, kad su šviesomis dirbtų gerai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
identity Atrašyta Liepos 16, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 16, 2008 aha, ta pati sena. nuo nauju kokiu nors netinka kas nors protingesnio? o sena tema prikeliau tam kad nekurt naujos be reikalo (kitu forumu itaka) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Justas Atrašyta Liepos 17, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 17, 2008 pas mane irgi issikraudineja akumas pastoviai, tai kadangi jau senai kovoju ir "ieskau slieku" su sita problema, tai variantai gali buti tokie: 1. neitemptas dirzelis2. sepeteliai sueje, arba su generatoriaus vijom kazkas3. netvarkoj rele reguliatorius4. netvarkoj arba priburta kazkas su laidais dar galetu buti akumas blogas, bet jeigu sakai kad tikrinai krovima ir jis mazas tai akumas turbut bus cia ne prie ko. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar