Pereiti prie turinio

Kiek "taškų" vitaros važiuoklėj


Kykas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Reikia tvarkytis Vitaros trumpos važiuoklę (restauruosiu), klausimas toks, kiek ten taškų yra?

Jei tarkim sako, kad taškas 40 pinigų, o ten traukės visokios apie 120.

Noriu daugmaž orientuotis kiek max viskas gali kainuot.

Jeigu darant, kad gerai būtų, pas mane turbūt viską parinkt reiks...

Nesinori ant neplanuotai didelių išlaidų papult... Reik kažkaip planuotis kiek gali tekt skirt.

Darėt gal kas- žinot gal? Vairo traukes anie tvarko?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tvirtai nežinau dar, yra čia prie pilies tilto tokia kontora (vidurinės ir veliuonos g. kampas, nu kažkur ten panšiai toj vietoj, jau dabar nepamenu gerai). Kalbėjau aš su jais vasarą, bet savaitgaliui nenorėjo pasiimt, nes ten tekintojas ar kas nedirba savaitgaliais, o man pirmadienį išvažiuot porai savaičių reikėjo, vat taip ir užsiliko tas reikalas nepadarytas.

Ant duobės užsivarę užmetė akį, tai bandė nuteikt, kad ten daug reikialų... Kaip supratau ir kainuos atitinkamai...

Vat įdomu kokia maximali suma galima...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi nekeisk visko, jei nežinai kas blogai.. Visų pirma reikia susižinoti. Nuvažiuok kur nors į servisą ar T.A. centrą ir atlik važiuoklės patikrą. Tiksliai tau surašys kiek ir ko reikia keisti/restauruoti, tada ir žinosi. Patikra kainuoja 10-30Lt.

O restauruojasi visos traukės, antgaliai, šarnyrai..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dviguba žinutė atsinaujinimui...

 

Buvau aš toj TA...

Rezultatai vat šitoki vat:

 

1. Viena vairo traukė kliba.

2. Viena stabilizatoriaus guma plyšus.

 

Amortikai:

Priekis 73 ir 74

 

Galas 63 ir 66

 

Blemba pagal juos tai čia gaunasi, kad viskas beveik gerai (nu galiniai amortikai jau nestebuklas, bet dar ok)...

Pagal važiavimo pojūčius tai važiuoklė lavonas... Ar vairo traukė ir stabilizatoriaus guma gali taip stipriai įtakoti valdomumą ir važiavimą (bėgioja po kelią tas mašiniukas mano, pagal kiekvieną nelygumą važiuoja, jei asfaltas provėžuotas, tai tik spėk gaudyt)?

 

Vairo laisvumą kas įtakoja? Gal žinot? Čia jau kolonėlėj ieškot galų? Kaip ana tvarkoma? Restauruoja, keičia į kitą, remkomplektas yra koks nors? Ar tiesiog dempferį dėt?

 

Nu dar pažiūrėsiu ką restauruotojai papasakos, bet vistik įdomūs visi atsakymai ir nuomonės...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairo traukė gali skleisti stiprius barškėjimo garsus ir įtakoti vairo laisvumą. Po provėžas mėto visus mažus, siauros važiuoklės automobilius, bet sutvarkius vairo traukę situacija pagerės. Stabilizatoriaus guma taip pat gali turėti gan stiprų poveikį..

 

Demferis reikalingas, kad provėžose netikėtai ratams pasisukus turėtum dar abi rankas ir jos būtų sveikos :)

 

Pamėgink susitvarkyk viską, ką pasakė ir pavažinėk, tada žinosi ar tau dar kažko trūksta. Dažnai mėgsta meistrai stipriai prigasdinti, o žmonės patys save prisigasdinti.

 

Jei neklystu, visas stabo komplektukas vienai pusei kainuos 50-90Lt (žiūrint kur ir koks), vairo traukės antgalis 30-80Lt..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui, pasitvarkysiu tuos du dalykus nu ir greičiausiai + dar ką primygtinai restauruotojai įpirš (jei labai nepersistengs "muilindami" smegenis)... Bet jaučiu galutinai patenkintas neliksiu...

 

Gal kas bandėt ar pliuretanas duoda jaučiamą įtaką ar daugiau psichologinis efektas?

Nestebuklingas komplektas poliuretaninių įvorių trumpai vitarai anglikonijoj taip apie 320-400 litų.

Dabar tikrai dar nepirksiu, nes tikrai įra rimtesnių darbų ir svarbesnių pirkinių, bet jeigu žvelgiant į ateitį, tai ar verta tokiais reikalais užsiimt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš, tiesą sakant, nelabai tamstą suprantu. Ar tu jauti malonumą kai kas nors pasako, kad tavo mašina totaliai subyrėjusi ir tau dabar reikės sukišti keletą tūsktančių į ją? :)

Ar šiaip pinigų per daug? Gali man nupirkti spidometro trosą naują, nutraukiau :D

 

Nereikia automobilio dalių keisti gerų į naujas.. Nebent toks hobis, bet tada dažniausiai viskas daroma savo rankom..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

P.S. Kaune restauruodavo labai gerai viską Draugystės gatvės gale (jei teisingai pavadinimą pamenu, pravažiavus Senukus, kažkokia sena gamykla buvusi), ten T formos sankryža, suki į dešinę ir už 200m kairėje garažai. Ten chebra visą "praliotą" išsipirke ir rimtai užsiema vien restauravimu. Ką yra tvarkę - nėra tekę sugįžti.. Ir garantiją išrašo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nea, jokio malonumo pinigus kišant nejaučiu, man jų ir taip amžinai trūksta... (Tep, kad troso nebus :) )

Tiesiog, sunku patikėt, kad dėl vienos traukutės ir gumytės taip mašina plaukioja...

Nu bet bus matyt...

PS.restauruotųjų koordinates gerai pameni, girdėjau aš apie juos kažkur kažkada- pasidomėsiu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ok ok įtikinai, užšoksiu ryt iki T.A. pažiūrėsiu ką papasakos...

mano nuomonė apie patikrą TA (Marijampolėje) centre,nekokia,kažkada esu bulka nuvaręs,pinigai tada 10lt nedaug,papurtė,sako kad kažkas čia bilda prieky viršuję,sakau žinau kad bilda dėl to aš čia o kas bilda?neturim laiko gal atraminis ar kas ate..

geriau pačiam su domkratu ir su mantyrka,arba,jei nera tokios galimybės ar noro, į garažiuka pas meistrą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tas vitaros nestabilumas manau įgimtas,teko kalbėtis su keletu vitarų šeimininkų visų ta pati bėda,grand vitaros taip pat

kai sėdau pirma kart važiuot su ja tragedija ne mašina,bet menesį su ja padraugavus garaže-pasikeitė.patvarkius kas kliba,oro slegi palikau 1,8 tai taip pat kiek sušvelnino šokinėjimą,nes buvau pripūtes nesakysiu kiek-kaip tikram džipui :D

dar yra vienas bajeriukas reikia įdėt skersinę traukę,kažkas iš forumiečių patarė,na tipo kaip daugelyje auto.to nespėjau padaryt,vitaros baba(bet čia jau kita tema)va čia

http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/17856-vitaraar-verta-pirkti/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Maniske nustojo plaukioti sudejus rastafkes ir didesnius ratus, kai buvo standartas irgi labai plaukiodavo po provezas :)

 

O siaip vitara geras automobilis, patikimas, pravazumas superinis ir smagus laisvalaikiui, nusiimt stoga gali ir pns :) Per beveik du metus eksplotacijos nieko as jai nedariau, nebent perdarinejau, bet kazkokiu gedimu nebuvo :) Guolius keiciau va...arba taisydavau tai kas budavo sulauzoma per avarijas ar pns :)O naudojama buvo ir kasdien kuri laika ir bekeleje... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Maniske nustojo plaukioti sudejus rastafkes ir didesnius ratus, kai buvo standartas irgi labai plaukiodavo po provezas :)

 

O siaip vitara geras automobilis, patikimas, pravazumas superinis ir smagus laisvalaikiui, nusiimt stoga gali ir pns :) Per beveik du metus eksplotacijos nieko as jai nedariau, nebent perdarinejau, bet kazkokiu gedimu nebuvo :) Guolius keiciau va...arba taisydavau tai kas budavo sulauzoma per avarijas ar pns :)O naudojama buvo ir kasdien kuri laika ir bekeleje... :)

 

 

Labai teisingai pasakyta, vitaros tikrai plaukioja ir jas labai tampo po kelią, važiuoklės perrinkimas tikrai nepadės. Pas mane tampymas dingo sudėjus Ironman spyruokles, uzmovus 31" MT padangas ir 5cm bodyliftą padarius :)

Per beveik 8metų eksploataciją (kasdien miestas plius turizmo klasė keliose varžybose) važiuoklė absoliučiai nebuvo pagedusi. Iš tokių didesnių remontų, tai buvo sankaba keista ir stabdžių suportų cilindriukai remontuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai teisingai pasakyta, vitaros tikrai plaukioja ir jas labai tampo po kelią, važiuoklės perrinkimas tikrai nepadės. Pas mane tampymas dingo sudėjus Ironman spyruokles, uzmovus 31" MT padangas ir 5cm bodyliftą padarius :)

Per beveik 8metų eksploataciją (kasdien miestas plius turizmo klasė keliose varžybose) važiuoklė absoliučiai nebuvo pagedusi. Iš tokių didesnių remontų, tai buvo sankaba keista ir stabdžių suportų cilindriukai remontuoti.

 

o tai priestai kokios padangos buvo kai plaikiojo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai priestai kokios padangos buvo kai plaikiojo?

 

Dabar jau nebepamenu, nes seniai buvo. Kai pirkau, ant jos buvo uždėti irgi nevisai standartinai ratai, tokie gan platūs bet zemo profilio, asfaltiniai. Aš kažkaip manau, kad labiausiai prie stabilumo prisidėjo Ironman spyruoklės. Nes anksčiau Vitara visa tokia striksėdavo, tampydavosi ant kelio, o paskui padarius upgreida viskas is esmes pasikeite.

post-759-13343040159876_thumb.jpg

post-759-13343041607677_thumb.jpg

Redagavo Albertas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.