raimisss Atrašyta Kovo 11, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2012 Nu tu ten pas gerus mesininkus buvai papuoles, pries darant suvedima turi nuodugniai patikrinti visa vaziuokle o oras turi buti vienodas visuose ratuose nes kitaip buna susideformavus vaziuokle. nebent darai suvedima vezimui su guminias ratais , pas tave ilgas ar trumpas MPne mesininkai o skerdikai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
alex45 Atrašyta Kovo 21, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 21, 2012 (redaguota) trumpasturbūt reiks pačiam palyst ir senu geru būdu su dviem pagaliais ir pieštuku pasimatuot. Kažkada buvau taip daręs, bet dabar vis laiko nėr. Na jei, kada atrasiu ameriką pranešiu kas buvo Redagavo Kovo 21, 2012 alex45 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Kovo 21, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 21, 2012 trumpasturbūt reiks pačiam palyst ir senu geru būdu su dviem pagaliais ir pieštuku pasimatuot. Kažkada buvau taip daręs, bet dabar vis laiko nėr. Na jei, kada atrasiu ameriką pranešiu kas buvoAlex45 paaiskink kaip darosi su tais pagaliukais,nes dirbes tik su lazeriniais,o dabar neturiu galimybiu prieiti prie ju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ALIUKAS1981 Atrašyta Kovo 22, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 22, 2012 su pagaliukais bus sunku ismatuoti istrizaine, taigi liksi toi pacioi stadijoi, jei jau niekas nepadaro atvaziuok iki alytaus turiu neblogus meistrus, tik pries vaziuodamas prakresk vaziuokle Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
alex45 Atrašyta Balandžio 5, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2012 (redaguota) Nu tik nešvilpkit garsiai čia senais laikais toks dzedulionis pamokė. Paimi dvi karteles, tokio ilgio kad persidengtu sudėjus. Tai yra remi viena į vieno ratlankio priekinį kraštą, o kitą kartelę į kito tos pačios ašies ratlankio priekinį kraštą ir toje vietoje kur baigiasi abiejų pagalių galai pažymi su pieštuku. Ta patį pakartoji su tų pačių ratlankių galine puse ir pamatuoji atstumų skirtumą. Tada sureguliuoji taip kad priekis būtu siauriau per kokius 2-3mm tipo tada mažesnis pasipriešinimas gaunasi. Psio, dioševo i serdito Na bent po tokio suvedimo kai dariau traukimų į puses nebuvo. Šis kartas yra kitoks ir nuvažiavau į kitą servisą ir ten žmogus sąžiningai viską padarė bet deja nieko padėt nesugebėjo. Tas ratas į kurį įvažiavo stovi pakrypęs į vidų, išvirtimas parodė 1,5 laipsnio nukrypimą. Žodiu arba viršutinis šakės tvirtinimas palinko arba ta visa ausis ant kurios tvirtinasi viršutine šakė. Bėda po vieną nevaikšato, prieš pora dienų pradūriau padangą, suklyjavo. A šiandien pagrindinis diržas plyšo ble, betrūko kad užsidegtų Redagavo Balandžio 5, 2012 alex45 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar