Vertejas Sukurta Lapkričio 22, 2011 Dalintis Sukurta Lapkričio 22, 2011 Sveiki, po lingės sulaužymo į kelmą (kaliau tiesiai su linge), pradėjo sunkiau sukinėtis vairas, šiandien atradau, kad vairo kryžmė remiasi į variklį Vizualiai kryžmė tiesi, variklio pagalvės sveikos ir niekaip nepanašu, kad variklis būtų pajudėjęs iš vietos. Trūksta fantazijos kaip tai galėjo atsitikti ir kaip surasti bėdą. Kryžmė liečiasi: Pagalvės sveikos: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 22, 2011 jo keistai čia... šiaip kai kėbulas buvo nekeltas ir 6cm pakeltas tai užkabindavo retkarčiais kai važiuoji pasišokinėdamas... pagalvės duoda judėjimo varikliui... bet pastoviai tai nesitrindavo... Nesulinkęs po smūgio kardanas ? patikrink visas kėbulo pagalvęs... gal kėbulas pavažiavo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vertejas Atrašyta Lapkričio 22, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 22, 2011 kardanas tikrai nesulinkęs, matytųsi kai sukasi.. O ir tas smūgis nebuvo toks jau stiprus. Žmonės be diržų sedėjo, niekas net nesusitrenkė dorai Va dėl kėbulo pavažiavimo - šviežia idėja, ryt tikrinsiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vertejas Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 (redaguota) Kažkoks briedas..Nu kėbulo tos "pagalvės" irgi neplėšytos sveikos.Nors eisiu dar dienos šviesoje gerai apžiūrėti dar kartą. Redagavo Lapkričio 23, 2011 Vertejas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Remas nepapuvees??????? Buna ji susuka jei puveselis...........su visa kolonke i virsu pakyla.............buvo tokiu bajeriu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 aik tu "papuvęs"... čia mano buvus TLC... ant puvėkų nevažinėju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vertejas Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Pripūtus visas padangas iki vienodo slėgio didžioji dalis problemos dingo Bet vis dar kartais liečia.Pagalvės tos pusės, kur į kelmą BUM buvo, yra šiek tiek pakrypusios į priekį, bet neplyšusios. Kitoje pusėje lygiai gražiai stovi. Reikės varžtą pagalvės ištraukti, pažiūrėti ar tiesus.Vertėjas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 nu matai, rėmas gi lankstosi ...kėbulą šį kartą Rojeris kėlė, ne aš servise... tai kai kur varžtai palikti originalūs ir per trumi... kėbulas kelis mm galėjo pavažiuoti per skylės ir varžto laisvumą... - dabar į galą pavažiuok stuktelk bamperiu į sieną - kėbulas turėtų atgal atšokti juokas, bet gali pagelbėti ...O šiaip buvau sudėjęs statybinius M12 berods varžtus su dviem veržlėm - tai patikimiau buvo... nes gamykliniai nebuvo skaičiuoti bodilyftui... man atrodo su balgarke pazulink kelis mm toj vietoj kur tryna ir pamiršk... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Pakelk uodega privaziuok nemokamai konsultacijai...... O O Bulgarke gal nepjauk.. nebus kuo vairuot............ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 ne veleną, o prie turbos korpusą pazūlint siūlau... ten yra sočiai mėsos kiaurai neprazulins... Klaipėdoj jis - toli ta uodega Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Na .............kazkas visgi ne taip . gerai pastryksiojus gali be vairo likt.... nebejuokeliai.............gyditojas be paciento nenusprees,,, Nekaspirovskiai gi reikia gyva pamatyt........... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 ne taip tas, kad kėbulas 4 ar 5 cm keltas... nepamenu... dėl to velenas priartėjo prie turbos... O galima po variklio pagalve vairuotojo pusėje pakišti plokštelę 1cm (šaiba per mažas plotas) , pakreipt čiut variklį ir nebesizulins... Pabandyk su montiruote variklį pakreipti (gumos tiek leis)... ir pamatysi kaip tarpas didėja... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 po abiem ir kisk is pjovees gumos smotus per visa apatini pagalves plota atleidees ir pakelees pagalves iki maksimumo kad tik verzle siektu o po to pritrauk............ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vertejas Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Na va, konstruktyviu patarimų daug, ačiū.Dar vieną patarimą gavau gyvai iš patirties turinčio 4x4 konstruktoriaus Mindaugo. Vis dėl to aš pats patikrinti nemokėjau - kryžmė kliba abiejuose galuose, siūlė pasikeisti ją. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 na jau ne.... pažiūrėk konstrukciją TLC pagalvių... jei dar gumos dadėsi, tai variklis dar labiau vartysis... ir galiausiai nupjaus tau pagalvių varžtus ar veržles nuraus... čia tas pats kaip keliant kėbulą niekas nekiša gumos - o kietas detales deda ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Na va, konstruktyviu patarimų daug, ačiū.Dar vieną patarimą gavau gyvai iš patirties turinčio 4x4 konstruktoriaus Mindaugo. Vis dėl to aš pats patikrinti nemokėjau - kryžmė kliba abiejuose galuose, siūlė pasikeisti ją. 100lt su visais perjungejais ir kryzmem visas velena TLC 60 Vilniu 869921500 issivezat patys........ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 na jau ne.... pažiūrėk konstrukciją TLC pagalvių... jei dar gumos dadėsi, tai variklis dar labiau vartysis... ir galiausiai nupjaus tau pagalvių varžtus ar veržles nuraus... čia tas pats kaip keliant kėbulą niekas nekiša gumos - o kietas detales deda ... Konstrukcija kaip ir visu pagalviu gumos s motas o del gumu po kebulu jos butinos. kad ir rasstavkees idejus......... kitaip viskas islauziama.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 po kėbulu būtinos gumos, bet jos turi įvores, kad nelankstytų varžto - varžtas turi būt mirtinai prisuktas... O jei jau po variklio pagalve kišti gumą, tai irgi BŪTINA dėti kiek trumpesnį vamzduką nei gumos storis, kad užveržti varžtą ... todėl metalas šiuo atveju paprasčiau... ir motaras mažiau linguos... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 po kėbulu būtinos gumos, bet jos turi įvores, kad nelankstytų varžto - varžtas turi būt mirtinai prisuktas... O jei jau po variklio pagalve kišti gumą, tai irgi BŪTINA dėti kiek trumpesnį vamzduką nei gumos storis, kad užveržti varžtą ... todėl metalas šiuo atveju paprasčiau... ir motaras mažiau linguos... Ka ten tas vamzdukas uzvers?????Meri? ...... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 ai nepristok... ne man tau pasakoti kaip teisingai daromi tokie mazgai, kad ilgai tarnautų ir varžtų nelankstytų-nelaužytų... bet kuriam manuale pažiūrėk ir suprasi... ne iš mandrumo konstruktoriai taip daro... Vamzdukas leidžia daveržti kietai iki galo mazgą, jis patampa standus sujungimo vietose - elastingas tik tiek kiek leidžia guminė pagalvė... net kardanų guminiai sujungimai taip padaryti... O menkiausias laisvumas - pribaigia pagalvių smeiges (varžtus)... o visokie burtai su pragrežtom-klijuotom pagalvėm, tai savęs apgaudinėjimas kad laikys, na aišku, po mėnesio vis vien kas nors sulūž, tada vėl paremontuojama... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar