Pereiti prie turinio

Vairo kryzme


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

po lingės sulaužymo į kelmą (kaliau tiesiai su linge), pradėjo sunkiau sukinėtis vairas, šiandien atradau, kad vairo kryžmė remiasi į variklį :rolleyes:

Vizualiai kryžmė tiesi, variklio pagalvės sveikos ir niekaip nepanašu, kad variklis būtų pajudėjęs iš vietos. Trūksta fantazijos kaip tai galėjo atsitikti ir kaip surasti bėdą.

 

Kryžmė liečiasi:

kr1v.jpg

 

Pagalvės sveikos:

img323q.jpg

img322g.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo keistai čia... šiaip kai kėbulas buvo nekeltas ir 6cm pakeltas tai užkabindavo retkarčiais kai važiuoji pasišokinėdamas... pagalvės duoda judėjimo varikliui... bet pastoviai tai nesitrindavo... Nesulinkęs po smūgio kardanas ? patikrink visas kėbulo pagalvęs... gal kėbulas pavažiavo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pripūtus visas padangas iki vienodo slėgio didžioji dalis problemos dingo :rolleyes: Bet vis dar kartais liečia.

Pagalvės tos pusės, kur į kelmą BUM buvo, yra šiek tiek pakrypusios į priekį, bet neplyšusios. Kitoje pusėje lygiai gražiai stovi. Reikės varžtą pagalvės ištraukti, pažiūrėti ar tiesus.

Vertėjas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu matai, rėmas gi lankstosi ...:)

kėbulą šį kartą Rojeris kėlė, ne aš servise... tai kai kur varžtai palikti originalūs ir per trumi... kėbulas kelis mm galėjo pavažiuoti per skylės ir varžto laisvumą... - dabar į galą pavažiuok stuktelk bamperiu į sieną - kėbulas turėtų atgal atšokti :) juokas, bet gali pagelbėti ...

O šiaip buvau sudėjęs statybinius M12 berods varžtus su dviem veržlėm - tai patikimiau buvo... nes gamykliniai nebuvo skaičiuoti bodilyftui...

 

man atrodo su balgarke pazulink kelis mm toj vietoj kur tryna ir pamiršk...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne taip tas, kad kėbulas 4 ar 5 cm keltas... nepamenu... dėl to velenas priartėjo prie turbos... O galima po variklio pagalve vairuotojo pusėje pakišti plokštelę 1cm (šaiba per mažas plotas) , pakreipt čiut variklį ir nebesizulins... Pabandyk su montiruote variklį pakreipti (gumos tiek leis)... ir pamatysi kaip tarpas didėja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jau ne.... pažiūrėk konstrukciją TLC pagalvių... jei dar gumos dadėsi, tai variklis dar labiau vartysis... ir galiausiai nupjaus tau pagalvių varžtus ar veržles nuraus... čia tas pats kaip keliant kėbulą niekas nekiša gumos - o kietas detales deda ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va, konstruktyviu patarimų daug, ačiū.

Dar vieną patarimą gavau gyvai iš patirties turinčio 4x4 konstruktoriaus Mindaugo. Vis dėl to aš pats patikrinti nemokėjau - kryžmė kliba abiejuose galuose, siūlė pasikeisti ją.

 

100lt su visais perjungejais ir kryzmem visas velena TLC 60 Vilniu 869921500 issivezat patys........

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jau ne.... pažiūrėk konstrukciją TLC pagalvių... jei dar gumos dadėsi, tai variklis dar labiau vartysis... ir galiausiai nupjaus tau pagalvių varžtus ar veržles nuraus... čia tas pats kaip keliant kėbulą niekas nekiša gumos - o kietas detales deda ...

 

Konstrukcija kaip ir visu pagalviu gumos s motas o del gumu po kebulu jos butinos. kad ir rasstavkees idejus......... kitaip viskas islauziama....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

po kėbulu būtinos gumos, bet jos turi įvores, kad nelankstytų varžto - varžtas turi būt mirtinai prisuktas... O jei jau po variklio pagalve kišti gumą, tai irgi BŪTINA dėti kiek trumpesnį vamzduką nei gumos storis, kad užveržti varžtą ... todėl metalas šiuo atveju paprasčiau... ir motaras mažiau linguos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

po kėbulu būtinos gumos, bet jos turi įvores, kad nelankstytų varžto - varžtas turi būt mirtinai prisuktas... O jei jau po variklio pagalve kišti gumą, tai irgi BŪTINA dėti kiek trumpesnį vamzduką nei gumos storis, kad užveržti varžtą ... todėl metalas šiuo atveju paprasčiau... ir motaras mažiau linguos...

 

Ka ten tas vamzdukas uzvers?????Meri? ......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ai nepristok... :) ne man tau pasakoti kaip teisingai daromi tokie mazgai, kad ilgai tarnautų ir varžtų nelankstytų-nelaužytų... bet kuriam manuale pažiūrėk ir suprasi... ne iš mandrumo konstruktoriai taip daro... Vamzdukas leidžia daveržti kietai iki galo mazgą, jis patampa standus sujungimo vietose - elastingas tik tiek kiek leidžia guminė pagalvė... net kardanų guminiai sujungimai taip padaryti... O menkiausias laisvumas - pribaigia pagalvių smeiges (varžtus)...

o visokie burtai su pragrežtom-klijuotom pagalvėm, tai savęs apgaudinėjimas kad laikys, na aišku, po mėnesio vis vien kas nors sulūž, tada vėl paremontuojama...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.