Pereiti prie turinio

Patrol GR 2.8TD variklio problema virs 3000 apsuku


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki jau metai kaip važinėju ir niekas neranda problemos.... O problema tokia, važiuojant iki 3000 apsuku viskas gerai idealiai važiuoja, bet jei viršijus 3000 apsuku ir daugiau pagazavus dingsta trauka atleidus gaza variklis pradeda vibruoti, visiškai nebėra traukos, pasirodo baltai mėlini dūmai padirbus 30-60sek ant laisvu apsuku variklis atsigauna ir toliau važiuoji. Arba stovint vietoj dirba GR ant laisvu apsuku pagazuoji staigiau virs 3000 apsuku varikliui atsiranda ta pati problema, Kratosi visas dumais apsipila ir apsukos nukrenta iki kokiu 300-400.

 

Pakeičiau kuro padavimo ir grįžtamo vamzdelius

Filtrai visi tvarkoj

 

 

Gal kas susidurėt ir pagelbėsit

DSCN3313.MOV

DSCN3311.MOV

DSCN3308.MOV

DSCN3312.MOV

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nenoriu gasdint bet su panasiais pozymiais jau buvo kurtai sneketa bijau su meluoti bet gali buti kad 6 cilindre yra trukis galvoj todel taip ir yra

Šiaip tai trūkus galva pirmiausiai pradeda vandenį kelt.

Su trūkusia galva pravažinėjau gerus metus ir "damušiau" iki tokio lygio kad jau remontui netiko (trūko skersai iki pat viršaus, po nakties į cilindrą vandes pribėgdavo tiek kad starteris iš pirmo karto neprasukdavo) bet tokių cirkų nekrėtė.

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nenoriu gasdint bet su panasiais pozymiais jau buvo kurtai sneketa bijau su meluoti bet gali buti kad 6 cilindre yra trukis galvoj todel taip ir yra

 

 

kaip tik remontuoju dabar kapitalini darau motorui tai reiks užmesti aki i tai. Galvute tikrino viskas gerai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

..pas mane toks pat ciudas.saknu neiskojau,bet turiu itarima jog hidrokompensatoriai.. :huh:

jeigu hidrokomencatoriai tai uzgestu visai .hebrantui tai buvo uzkurdavai pergazuoji ir uzkirsdavo ir galedavai sukt atrodydavo kai kompresijos nera ,bet pastovedavo keles min ir vel gali uzkurt .cia manau oro srauto matuoklis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po galvos perrinkimo hidrokompensatoriai dažniausiai būna tušti bet variklis sėkmingai kuriasi ir sūkius priima pakol anie užsipumpuoja.

Hidrokompensatorių dažniausia liga būna tokia kad anie nustoja laikyt tepalą , šitas varijantas kad jie užsipompuotų ir atkeltų vožtuvus yra įmanomas tik tuo atveju jei lenkti vožtuvų kotai ir vožtuvai striginėja kreipenčiosiuose. Bet tokiu atveju atgal atsistatymas taip greit neįvyktų ba gan ilgo laiko prireikia pakol tepalas iš vidaus išbėga.

 

Panašus atvejis iš serijos "tvin pykso" gedimų buvo pakliuvęs prieš keletą metų.

Mašina Ford Escort 1,8td - šaltai viskas gerai , variklį suk kiek nori. Bardakas prasidėdavo pakaitus - dūmai, sūkių kritimas ir vėl atsistatymas į normalius. Kalta buvo oro šlanga nuo filtro iki turbinos - ties turbiną nuo tepalo suminkštėjus ir oro srautas ją tiesiog įčiulpdavo kaip kamštį tuo pačiu uždarydamas oro padavimą. Kritus sūkiams vėl atsistodavo į savo vietą ir variklis dirbdavo kaip niekur nieko iki sekančio gero gazo paspaudimo.

Pabandyk nuėmęs šlangą nuo turbinos suktelt variklį- gali būt kad ir čia ta pati liga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu hidrokomencatoriai tai uzgestu visai .hebrantui tai buvo uzkurdavai pergazuoji ir uzkirsdavo ir galedavai sukt atrodydavo kai kompresijos nera ,bet pastovedavo keles min ir vel gali uzkurt .cia manau oro srauto matuoklis

..visuose kausuose taip-uzgestu.bet pas mane budavo jog vienas kausas nedirba..net zynojau katras,nes metodom naucnovo tyka(paprasciausiai po viena atsukynejau kuro padavimo vamzdeli ir pagal tai nustaciau katras tuo momentu nedirba).tad MANO manymu problema hidrokompensatoriai.. :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kokio bieso trumpino vožtuvus, gal būtų užtekę tik kompensatorius praplaut išardžius arba pakeist naujais ir nebūtų reikėja galvą kelt.

 

 

kompensatoriai buvo padauzytim pas mane tai keiciau visus 12 i naujus. trumpino voztuvus todel kad lietesi jie

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.