Andrius111 Sukurta Spalio 17, 2011 Dalintis Sukurta Spalio 17, 2011 Sveiki, gal kam teko susidurti su Grand Vitara (II) dyzelis 1,9 DDIC 2006 metu..problema yra tame, kad uzvedus masina variklis neturi galios, slangas kur eina is turbinos i interculeri nepucia o traukiasi, toks vaizdas kad vyksta atvirkstinis variantas...automatiskai spaudus akseleratoriaus pedala jokios reakcijos..manem, kad katalizas bus uzsikimses, bet ji atjungus tas pats.Pajungus kompa man ismete tokia klaida: P0235 H Turbo pressen CRT D1? Gal kas buvote susidures su tokia situacija..masina pravaziavus 73000km..kas ka numanote?Masina stovi Norgej..tad atvaryti pas kazka i servisa patys suprantat...nesigaus > P.S jei nezinote kas mazdaug gali buti, nerasykite savo komentaru is dangaus!!! Buciau labai dekingas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Spalio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2011 Tai gal turba uzsikirtus arba oro magistrale ar oro filtras uzkistas.Ryt paziuresiu pas dyzelista ka ta klaida reiskia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juozas Atrašyta Spalio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2011 Gal yra pas ją kietųjų dalelių filtras (vok. Partikelfilter), jam, ar bet kuriam davikliui prieš ar po jo užsikišus, gali būti variklio kompiuterio blokuojama galia. (ar kažkas panašiai) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Andrius111 Atrašyta Spalio 17, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2011 Gal yra pas ją kietųjų dalelių filtras (vok. Partikelfilter), jam, ar bet kuriam davikliui prieš ar po jo užsikišus, gali būti variklio kompiuterio blokuojama galia. (ar kažkas panašiai) Taip kietuju daleliu filtras yra, jisai stovi apacioje...mes irgi manem apie sita problema..bet kaip tiksliai suzinoti..??jisai gi kainuoja kosminius pinigus..bet aciu us jusu nuomone Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Lapkričio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2011 Kiek zinau, tai susikaupusį brudą jame, tiesiog išdegina, įpildami spec skysčio ir pralėkdami greitkeliu. Taip sako dileriai. O šiaip pas auto su šitais filtrais yra naudojamas spec variklinis tepalas su sumazintu peleningumu, nes suodziai ir pelenai juos uzkemsa, kokybes kategorija C3, jei zemesne - tai greita mirtis filtrui. Vienas is gamintoju - "Motul" X-Clean C3 5W30 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar