Pereiti prie turinio

E.G.R


Rekomenduojami pranešimai

galvoju užblokuoti (atjungti) ant TD27T variklio EGR-ą, sako, kad šiek prideda varikliui galios..., bet kaip reikalai bus su išmetamų dujų normomis, ar neprisikabins per techninę apžiūrą. Gal kas taip darė ir ar yra koks skirtumas važiuojant su EGR-u , ar be jo ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip tu ruosiesi EGR atjungti???

 

http://terrano.irk.ru/forums/viewtopic.php?t=222

čia viskas aprašyta, tiesiog įdomu, ar su technine apžiūra nebus problemų ... ??

 

 

paskaiciau sitam rusu saite ju diskusija. Pasidare ir man idomu.

Gal kas jau esate atsijungias ta EGR, noretusi isgirst daugiau atsiliepimu

kaip tai padaret, kodel ir kokie pasikeitimai po perdarymo.

Pageidautina lietuviskai, nes rusiskai nors ir gerai sneku, bet technine kalba turi savu niuansu :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip tu ruosiesi EGR atjungti???

 

http://terrano.irk.ru/forums/viewtopic.php?t=222

čia viskas aprašyta, tiesiog įdomu, ar su technine apžiūra nebus problemų ... ??

 

 

paskaiciau sitam rusu saite ju diskusija. Pasidare ir man idomu.

Gal kas jau esate atsijungias ta EGR, noretusi isgirst daugiau atsiliepimu

kaip tai padaret, kodel ir kokie pasikeitimai po perdarymo.

Pageidautina lietuviskai, nes rusiskai nors ir gerai sneku, bet technine kalba turi savu niuansu :wink:

 

 

Žr.

http://kos.nutep.com/EGR/EGR.pdf

 

Surasti reikia EGR vožtuvą kaip parodyta 1 foto ir pagal į jį ateinančią vakumo žarnelę atsekti kuris vakuminis vožtuvas ja valdo 2 foto (čia įtariu pavaizduotas dešiniavairis, nes pas mane jie buvo kapotu ant desinio sparno vidinio šono). Tada reikia tą vožtuvą atjungti. Kai EGR sistema buvo užsilenkusi pas mane (požymiai: dumija, netraukia, variklis barška, kuro sąnaudos padidėjo) atjungiau, TA neprikibo. Atjungiau, nes taip pigiau, nei EGR sistemos remontas ir reguliavimas. O jei atjunginet kol viskas veikia dėl to kad atjunginet, nematau prasmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai as taip suprantu, kad atjungt reikia elektrine jungti ir vakumine zarnele( tiksliau ja reikia uzglusinti). Ar teisingai supratau? ir ar to pakanka?

 

Ten yra du elektromagnetiniai vakumo vožtuvai ir jie jungiasi bendra elektrojungtim, todel ją atjungus nebeveiks antrasis vožtuvas arba reikia atskirai is jungties atjungt tik EGR vožtuvo laidus. Parasčiau atjungt žarnelę: nuo oro filtro korpuso ateina vakumo žarnelė, kuri prieš minėtus du elektromagnetinius vakumo vožtuvus per trišakį dalinasi vienam ir kitam vožtuvui, tai reikia tą trišakį nuimt ir tiesiai vakumo žarnelę pajungt į vožtuvą, kuris yra šalia EGR vožtuvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rusai raso kad deda metalines plokstes po paciu EGR voztuvu, ar verta ?

Ar tiesiog palieki visa elektrini maitinima ant pacio solenoido ir glusini vakuminius vamzdelius kurie ateina ir iseina is pacio solenoido (kiek suprantu ten jie turetu buti du), tipo palieki EGR-a be valdymo ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rusai raso kad deda metalines plokstes po paciu EGR voztuvu, ar verta ?

 

nuimi EGR vožtuvą, jis stovi ant išmetimo kolektoriaus, atsiradusią angą uždengi savos gamybos metaline plokštele, atjungi vamzdelius kaip rašė mindisgmp ir viskas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rusai raso kad deda metalines plokstes po paciu EGR voztuvu, ar verta ?

 

nuimi EGR vožtuvą, jis stovi ant išmetimo kolektoriaus, atsiradusią angą uždengi savos gamybos metaline plokštele, atjungi vamzdelius kaip rašė mindisgmp ir viskas

 

Kadangi taip uztikrintai sneki tai turbut jau visa tai pasidariai.

Kokie ispudziai po "patobulinimo" :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Kadangi taip uztikrintai sneki tai turbut jau visa tai pasidariai.

Kokie ispudziai po "patobulinimo" :?:

 

aš dar tik ruošiuosi daryti, bet rusų forume yra viskas aprašyta ir kadangi išstudijavau, tai ir atsimenu... 8) , tiesiog čia klausiau dėl techninės apžiūros ar nebus problemų, pasirodo kad ne..., todėl reikia surast laiko ir išmest "nereikalingas"detales :lol: , blogiau nebus, o kai kuriems padidėja variklio trauka ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atjungus EGR'a temperatura degimo kameroje kaip tik sumazeja, nes nebesugryzta karstos ismetamosios dujos (ten yra tas tipo ausintuvas, bet...).

Patenka tik sviezias, saltas oras is aplinkos su didesniu kiekiu deguonies, reikalingo sudeginti kura.

Kreivos galvos, pradege voztuvai gali atsirasti tik del variklio "pjovimo" :D , negeros ausinimo sistemos ir detonacijos.

Teoriskai atsiradus daugiau deguonies palieseja misinys, tai ir gali sukelti detonacija, bet tik labai "droziant" varikli. Tam reiketu pareguliuoti siurbli.

Taigi sekmes...

p.s. Imciau lauk ta EGR'a net negalvodamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar vakare ikritau po kapotu ir susidorojau su tuo EGR-u.

Benroj sumoj darbo valandai, darant tarpines is paranito ir "zagluskes"

visoms vakumo pajungimo vietoms. Glusinau viska saziningai, kad purvo

nepririnktu, gal dar kada teks viska atgal surinkt :roll: tai kad nebutu

veliau siurprizu.

Efektas, kaip ir rase rusai savo saite, lyg po gerokai uzkimsto oro filtro

idetum nauja svaru, variklis truputi pagyvejo ir gal kiek garsas pasikeite,

bet nepasakyciau, kad efektas toks jau labai zymus.

Del kuro sanaudu laikas parodys.

 

P.s. o gal cia man tik taip atrodo, kaip kad nuplovus masina jinai pradeda

geriau traukt :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

P.s. o gal cia man tik taip atrodo, kaip kad nuplovus masina jinai pradeda

geriau traukt :wink:

 

Du akivaizdūs pliusai yra .... 1. automobilis palengvėjo 100 gr. :lol: 2. tavo automobilyje niekada nesuges E.G.R :lol:

Trauka turėtų nežymiai padidėti, akivaizdžios naudos dėl EGR išmetimo nėra, bet nežymus variklio galingumo padidėjimas irgi gerai....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.