Pereiti prie turinio

Kuro siurblys


Rekomenduojami pranešimai

Gal kas zino, koks veikimo principas gesinimo sistemos, kur stovi prie vienaeilio 6 plunzeriu siurblio? Stovi pas 4.2D ir itariu pas 3.3D motorus. Ten toks motoriukas kaip valytuvu, traukele tampo arba stumdo. Po gal kokiu 5 laidu reliu bloke uztrumpinimo biski nustojo veikti. Dabar kad uzgestu reikia laukti kol salerka baigsis... :huh:

Jei pas ka toksai yra, gal galetumet paziureti kokioj padetyj traukute buna isjungus varikli, ijugus degima, uzkurus varikli?

Arba gal kas Utenoj patruliu elektrikoj supranta?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuemus troseli jungianti varikliuka ir gesinimo trauke, pastaroji turi likti padetyje, kurioje variklis veikia... O kas del remonto, tai siulau susiieskoti motoriuka ir pasikeisti, bet jei Tamstos vaziavimas garantuoja, kad anas vel bus panardintas keleta kartu,tai siulyciau, ta "valytuvo motoriuka" is vis ismesti ir pastatyti paprasta troseli... paprasta, pigu ir patikima...

Beje as pasakoju, kaip yra ant 3,3 D varikliu , kokia sistema ant 4,2 nezinau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta gesinimo traukele normaliai buna viduryje. Palenkus link saliono gesinasi, o link priekio - nieko nesidaro. O sugedo jis man beremontuojant. Vienas veikejas posparni samarezais prisukinejo ir isuko kiaurai zhguta laidu kur reliu bloke po kapotu. To pasekoje sudege degimo saugiklis del ko nuvariau pas vietini elektrika kuris per dvi savaites sugebejo kazkaip ta samareza apeiti, bet gesinimas vis tiek neveike, nors motoriukas sukesi - ijungus degima ketvirti apsisukimo, o uzkurus varikli dar tris ketvircius pasisukdavo. Visai sugedo kai issukau samareza ir uzizoliavau laidus. Dabar jau visai nesisukioja...

Sistemele cia greiciausiai senuko, o tais 4.2 manuale panasaus siurblio nera, yra panasesnis i 2.8.

Su troseliu butu gal ir neblogai, bet itarima kelia ta traukes padetis i prieki - nulenkiama traukute tenai kada ar ne? Siaip sito skandint neplanuoju, turetu buti daugiau turistinis, tai va norisi padaryti kaip gamintojo sugalvota buvo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta gesinimo traukele normaliai buna viduryje. Palenkus link saliono gesinasi, o link priekio - nieko nesidaro. O sugedo jis man beremontuojant. Vienas veikejas posparni samarezais prisukinejo ir isuko kiaurai zhguta laidu kur reliu bloke po kapotu. To pasekoje sudege degimo saugiklis del ko nuvariau pas vietini elektrika kuris per dvi savaites sugebejo kazkaip ta samareza apeiti, bet gesinimas vis tiek neveike, nors motoriukas sukesi - ijungus degima ketvirti apsisukimo, o uzkurus varikli dar tris ketvircius pasisukdavo. Visai sugedo kai issukau samareza ir uzizoliavau laidus. Dabar jau visai nesisukioja...

Sistemele cia greiciausiai senuko, o tais 4.2 manuale panasaus siurblio nera, yra panasesnis i 2.8.

Su troseliu butu gal ir neblogai, bet itarima kelia ta traukes padetis i prieki - nulenkiama traukute tenai kada ar ne? Siaip sito skandint neplanuoju, turetu buti daugiau turistinis, tai va norisi padaryti kaip gamintojo sugalvota buvo...

anksciau ar veliau tau vistiek tas gesinimo mechanizmas nusproks,garantuoju.dek trosely su rankenuke patraukimo i vidu ir problema isspresta.as savo np 3,3 taip pasidares.troselis su rankenele tinka bielaruso puskaciaus gazo,jeigu ilgio neuztenka auto daliu parduotuve nusiperki audi kapoto atidarymo trosiuka ir persidarai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.