Pereiti prie turinio

Reikalingas Mitsubishi variklis


Spacestar

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki!

Draugo Mitsubishi Pajero Sport 2002m. užkalė variklis. Nežinau kaip ten ivyko, bet sako kad variklyje skylė :)

Gal kas turi kažką panašaus ir galetų pagelbėti? Ar varikli parduoti, ar gal ir su darbais padėti? Pas ji buvo 2.5, bet gal galima dėti ir kitokį? Servise kažkokiam variklis išimtas, bet kito be skylės rasti kol kas nepavyksta.

Veiksmas Vilniuje, bet rašykit iš visos Lietuvos. Kažka paderinsim.

Iš anksto dekingas!

Mano nr.865200317,

Mitsubishi savininkas Tomas. Jo Nr.861886622

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...tai galva sprogo ? Šiaip pas mitsius neužkala variklis , yra apsauga , gali tik galva skilt, nuo kanalų užkalkėjimo ir perkaitimo, dar gali "auksarankiai" skilusią galvą remontuot, o po eksploatacijos ji skyla, nes kanalus "auksarankiai " užvirint mėgėjai. Kai kanai užvirinti, ties tas vietas ir sprogsta.Reikia kanalus pergręžt. Gal variklio nereikia keisti?. Nuotraukų gerai būtų..

O Lietuvoj mitsių varikliai numirę pardavinėjami, pats kelis variklius pakeičiau, kol suvokiau, kame reikalas. Paskutinį variklį kapitaliai remontavau, sugrūdau originalias detales.Galvą peršviečiau, visas trūkusias mikro siūles suvirinau, peršlifavau... Problemų žiemą , kai minus 27 buvo - neturėjau. Visas malonumas man kainavo apie 3700 lt su darbais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...tai galva sprogo ? Šiaip pas mitsius neužkala variklis , yra apsauga , gali tik galva skilt, nuo kanalų užkalkėjimo ir perkaitimo, dar gali "auksarankiai" skilusią galvą remontuot, o po eksploatacijos ji skyla, nes kanalus "auksarankiai " užvirint mėgėjai. Kai kanai užvirinti, ties tas vietas ir sprogsta.Reikia kanalus pergręžt. Gal variklio nereikia keisti?. Nuotraukų gerai būtų..

O Lietuvoj mitsių varikliai numirę pardavinėjami, pats kelis variklius pakeičiau, kol suvokiau, kame reikalas. Paskutinį variklį kapitaliai remontavau, sugrūdau originalias detales.Galvą peršviečiau, visas trūkusias mikro siūles suvirinau, peršlifavau... Problemų žiemą , kai minus 27 buvo - neturėjau. Visas malonumas man kainavo apie 3700 lt su darbais.

apsipersiu is juoko kokia dar apsauga nuo uzkalimo gal tai lempute tepalo spaudimo?o jei dacikas neveikia kas tada?ir nemaciau dar nei vienos galvos su susprogusios taip kad skyle matytusi is lauko ten speju svaistiklis islindo pasiziureti kas uz vairo sedi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apsipersiu is juoko kokia dar apsauga nuo uzkalimo gal tai lempute tepalo spaudimo?o jei dacikas neveikia kas tada?ir nemaciau dar nei vienos galvos su susprogusios taip kad skyle matytusi is lauko ten speju svaistiklis islindo pasiziureti kas uz vairo sedi

visuose dyzeliniuose varikliuose, jeigu nutrūksta diržas, vožtuvai sulinksta arba sulūžta, taigi, šiuo atveju reikalingas rimtas variklio remontas. Reikia atidžiai stebėti, kad diržas būtų sveikas ir reguliariai keičiamas. O variklyje 4D56 ( o pas mitsius dyzelius tie varikliai iki DiD ėjo ir dabar eina), konstruktoriai sukūrė diržo apsaugą. Vožtuvų pavarų svirtys pagaminti iš duralio, ir trapi medžiaga kritinėje situacijoje lūžta. Va ir neužkala :)

 

Ojei tepalo nedapilta, tai čia tarpinės problema. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas meistras pasakojo tokį atvejį. Vienas dyzelinio variklio savininkas po remonto atvyko su pretenzijom. Sulinko švaistiklis po stūmoklio susidūrimo su vožtuvu, ir dar galvutė sulūžo. Retas reiškinys 4D56. Pakartotinį remontą atliko kitoje dirbtuvėje, o meistrą pakvietė tam, kad pademonstruotų klaidą. Pasirodė, kad vožtuvas nesusidūrė su stūmokliu; svirtis nesulaužyta. Tačiau vožtuvo lėkštelė nutrūko, pažeidė galvutę, stūmoklį ir švaistiklį. Praėjusio remonto metu svirtys buvo pakeistos, o vožtuvų būklė buvo normali, bet, matyt, nuo susidūrimo su stūmokliu nors ir nesulinko, bet juose atsirado įtampa arba įtrūkimas, darbo metu vožtuvo lėkštelė nutrūko ir atsistojo ant briaunos. Nei meistrai, nei mašinos savininkas nepanoro pastebėti šių detalių. Išvada čia akivaizdi - jeigu diržas nutrūko, tai net vožtuvus, kurie atrodo sveiki, geriau pakeisti, be to, atidžiau apžiūrėti kitas detales. Būna atvejų, kai neatidus meistras neuždeda poveržlių ant svirčių ašių, ir jos, svyruodamos, trina plokštumą, ir po to variklis tinka tik į metalo laužą. Dažnai paveda variklių 2CT ir 2LT įleidimo vožtuvai, kurių tarpai tarp strypo ir įvorės greitai pasiekia neleistinas ribas. Veikiausiai, to priežastis yra ta, kad oras įsiurbiamas įleidimo metu, ir nepataiko į oro filtrą, bei blogas kuras. Pastarasis sudegdamas sudaro daug suodžių, ir panaudotų dujų recirkuliacijos sistema išmeta juos į įleidimo kolektorių. Jeigu būtų tvirtesnės įvorės, vožtuvai ir vožtuvų lizdai, šis procesas vyktų ne taip greitai, juk japonai, projektuodami variklį, turi omeny kokybiškus degalus.

 

Va tokia ir fyškė su 4D56 varikliu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomiai čia Dariukas , sakyčiau gan įdomiai - va tik gal man galėtum primint kas čia anąkart taip įnirtingai įrodinėjo kad mitso varikliai turi apsaugą ir vožtuvai apsaugoti nuo pažeidimų B)

 

Nutrūkus vožtuvo galvutė tai ir yra pasėkmė anksčiau trūkusio diržo (apie tai nevieną kartą anksčiau esu sakęs), nors būna kad ir šiaip sau iš niekur nieko ima ir nutrūksta . Kaltint pasėkmėm vien tik meistrą kuris darė variklį truputį neteisinga - galvos kėlimas kainuoja žymiai brangiau nei pakeist svirtis, o dar kai šeimininkas būna šventai įsitikinęs kad vožtuvams nieko nenutiko po diržo trūkimo ba yra apsaugoti tai meistrioką prie bendro dar ir durnium išvadina.

 

Užkalęs variklis tai reiškia kad bieda su velenu - atėjo galas pagrindiniams arba švaistikliniams įdėklams. Šiuo atveju - švaistikliniams ba švaistiklis prisivirino prie veleno kuo pasekoje lūžo ir išlindo per bloką. Nuo tokio dalyko nėra apsaugotas nei vienas variklis , priežąstys gali būt labai įvairios - nuo tepalo tūkumo iki gamyklinio broko. Tokius variklis įmanoma atstatyt - svarbiausiai kad nebūtų pažeisti tepaliniai kanalai ir standumo elementai , bet geriau keist bloką.

 

P.s. Iš ąsmeninės patirties galiu pasakyt kad 4D56 varikliai nėra nieko nuostabesni už kitus - serga lygiai tuom pačiom ligom kaip ir visi. O palygint tikrai turiu su kuo ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visuose dyzeliniuose varikliuose, jeigu nutrūksta diržas, vožtuvai sulinksta arba sulūžta, taigi, šiuo atveju reikalingas rimtas variklio remontas. Reikia atidžiai stebėti, kad diržas būtų sveikas ir reguliariai keičiamas. O variklyje 4D56 ( o pas mitsius dyzelius tie varikliai iki DiD ėjo ir dabar eina), konstruktoriai sukūrė diržo apsaugą. Vožtuvų pavarų svirtys pagaminti iš duralio, ir trapi medžiaga kritinėje situacijoje lūžta. Va ir neužkala :)

 

Ojei tepalo nedapilta, tai čia tarpinės problema. ;)

o tu skiri 2 dalykus truko dirzas ir uzkale variklis matau esi prisiskaites daug bet ka skaitei tai nesupratai zmogus aiskiai parase skyle variklyje tai prie ko cia tas trukes dirzas ar suvirinta galva

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.