Pereiti prie turinio

MP 2.8 TD ieskau priezasciu


Usaulius

Rekomenduojami pranešimai

2.8 td buvo trukusi galva ties antru cilindru, galva sutvarkyta ,patikrinta. Viskas surinkta i vieta ,uzkurta isbandyta ir atrodo viskas kaip ir ok, bet itarima sukele kad per ismetima meta balta duma, kaip ir per dideli. Nusukus interkulerio zarna pasipyle tepalas, turbina sulig savo krastais pilna tepalo, alsuoklis taip pat.Uzkurus varikli ir uzspaudus alsuokli, palaikius keleta sek. ir atleidus pirsta, sauna lauk tepala.Buvo nuspresta kad prikepe ziedai, istraukti visi stumuokliai, ziedai neprikepe, spynose tarpas 0.5-0.6mm. Antro cilindras truputi pakaitintas ,bet nieko zymaus neatsitike. Klausimas, del ko varo tepala lauk???Variklis kuriasi is karto, ideliai, dirba be jokiu papildomu garsu ,tolygiai, graziai, gaza priima super.... :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2.8 td buvo trukusi galva ties antru cilindru, galva sutvarkyta ,patikrinta. Viskas surinkta i vieta ,uzkurta isbandyta ir atrodo viskas kaip ir ok, bet itarima sukele kad per ismetima meta balta duma, kaip ir per dideli. Nusukus interkulerio zarna pasipyle tepalas, turbina sulig savo krastais pilna tepalo, alsuoklis taip pat.Uzkurus varikli ir uzspaudus alsuokli, palaikius keleta sek. ir atleidus pirsta, sauna lauk tepala.Buvo nuspresta kad prikepe ziedai, istraukti visi stumuokliai, ziedai neprikepe, spynose tarpas 0.5-0.6mm. Antro cilindras truputi pakaitintas ,bet nieko zymaus neatsitike. Klausimas, del ko varo tepala lauk???Variklis kuriasi is karto, ideliai, dirba be jokiu papildomu garsu ,tolygiai, graziai, gaza priima super.... :unsure:

Kadangi variklis nenaujas yra issidevejimas todel vykstant darbo taktams karteryje susidaro siek tiek slegis(nera gero sandarumo tarp stumoklio ziedu ir cilindro todel dalis deginiu prasiverze i karteri). tikrinant ar alsuoklis varo alyva ar ne jo uzkimsti negalima, nes gali ismusti salnikus tarpines ir pan. tikrinant tiesiog ji reikia atjungti ir proto ribose pagazuoti, tada ir ziureti tasko alyva ar ne. ziedu spynoje normalus tarpelis yra 0.15-0.2mm, pas tave jau didokas, bet ne tragiskas, buna po 0.8 ar net 1mm ir dar vaziuoja. Pas tave manau gedimas ne ten, manau kad turbinai kaput, leidzia stipriai alyva ir kaliauja per visa isiurbimo sistema ko pasakoja cilindruose sudega, va tau ir dumai. tikrink turbinos asele ir jei kliba isilgai tai jai 100% kaput. lauksiu atomazgos. sekmes darbuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...stovis variklio superinis, gilzes permatavau, jokiu nukrypimu nerasta, stumuokliai tvarkoje,tai man irgi persasi mintis, kad turbinai anba, nors klibesio jokio neturi, nei isilginio nei skersinio.ir dar keista,kad to tepalo( apie 0.5litro)kur isbego is slangu ,prisirinko per koki 20 min. varikliui dirbant laisva eiga?!o kita diena visai del kitu priezasciu atjungiau zarnas ir pamaciau ,kad turbe pilna ir per virsu bega tepalas lauk.Dar po to isvaliau ir paleidau varikli dirbti be zarnu, virs turbinos padejau svaru kartono lapa ir koki 10 min bvariklis dirbo laisva eiga, kartai uzmesdavau gazo , ant lapo neatsirado jokiu tepalo pedsaku, o pro alsuokli spjaude,nedaug bet tepalo buvo...

...galvoju, viska surinksiu, tik alsuoklio zarna ikisiu i bambali ir paleisiu varikli, jei atsiras tepalo vadinas kaput turbinai, o jei ne, tai alsuoklyna darysim su atstoiniku,kaip stovi kitose masinose...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau kad turbinai kirdyk , ypač jei prieš remontą viskas buvo gerai . Manau kad problema slypi pačiam alsuoklį - arba užsikimšęs ir neatskiria tepalo nuo karterinių dujų , arba kažko neįdėjot . Kad galėjo pritraukt tepalo kai viskas sujungta tai nieko nuostabaus - prieš turbiną visada yra vakumas.

Praktinis patarimas - nusiimk intercolerio radijatorių ir pasitikrink ar jame nėra tepalo ba gali pasigaut hidro smūgį. Ir dar - dėl viso pikto pasitikrink ar tepalo nubėgimas iš turbinos lengvas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau kad turbinai kirdyk , ypač jei prieš remontą viskas buvo gerai . Manau kad problema slypi pačiam alsuoklį - arba užsikimšęs ir neatskiria tepalo nuo karterinių dujų , arba kažko neįdėjot . Kad galėjo pritraukt tepalo kai viskas sujungta tai nieko nuostabaus - prieš turbiną visada yra vakumas.

Praktinis patarimas - nusiimk intercolerio radijatorių ir pasitikrink ar jame nėra tepalo ba gali pasigaut hidro smūgį. Ir dar - dėl viso pikto pasitikrink ar tepalo nubėgimas iš turbinos lengvas.

...alsuoklis ten labai paprastas, is dangtelio jungiasi zarna i oro paemimo zarna ir viskas,alsuoklis lengvai prasipucia i abi puses, turbinos tepalo nubegima buvau uzmirses pajungti,tai per kelias min. tepalo daug isbego lauk, manau kad nubegimas veikia. Hidro gal ir nepasigausi, bet "raznosa" gali apturet tikrai gera, o dar automatas,vargo butu su uzgesinimu :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau kad turbinai kirdyk , ypač jei prieš remontą viskas buvo gerai . Manau kad problema slypi pačiam alsuoklį - arba užsikimšęs ir neatskiria tepalo nuo karterinių dujų , arba kažko neįdėjot . Kad galėjo pritraukt tepalo kai viskas sujungta tai nieko nuostabaus - prieš turbiną visada yra vakumas.

Praktinis patarimas - nusiimk intercolerio radijatorių ir pasitikrink ar jame nėra tepalo ba gali pasigaut hidro smūgį. Ir dar - dėl viso pikto pasitikrink ar tepalo nubėgimas iš turbinos lengvas.

taigi pirmam poste jau rase kad interkuleris pilnas alyvos, jei problema butu paciam alsuokli ir jei jis butu uzsikises tai tepalus pradetu varyti pro tarpines salnykus ir pan., nes karteryje butu slegis ojoi ojoi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...stovis variklio superinis, gilzes permatavau, jokiu nukrypimu nerasta, stumuokliai tvarkoje,tai man irgi persasi mintis, kad turbinai anba, nors klibesio jokio neturi, nei isilginio nei skersinio.ir dar keista,kad to tepalo( apie 0.5litro)kur isbego is slangu ,prisirinko per koki 20 min. varikliui dirbant laisva eiga?!o kita diena visai del kitu priezasciu atjungiau zarnas ir pamaciau ,kad turbe pilna ir per virsu bega tepalas lauk.Dar po to isvaliau ir paleidau varikli dirbti be zarnu, virs turbinos padejau svaru kartono lapa ir koki 10 min bvariklis dirbo laisva eiga, kartai uzmesdavau gazo , ant lapo neatsirado jokiu tepalo pedsaku, o pro alsuokli spjaude,nedaug bet tepalo buvo...

...galvoju, viska surinksiu, tik alsuoklio zarna ikisiu i bambali ir paleisiu varikli, jei atsiras tepalo vadinas kaput turbinai, o jei ne, tai alsuoklyna darysim su atstoiniku,kaip stovi kitose masinose...

jei gilzes ir stumokliai tikrai geri reikejo ziedus pakeist, tai rezultatas butu is vis idealus... o del turbos, gali ir neklibeti, bet paprasciausiai leidzia alyva ir tiek...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...alsuoklis ten labai paprastas, is dangtelio jungiasi zarna i oro paemimo zarna ir viskas :blink:

Taigi gan paprastas dalykas - alsuoklis paprasčiausiai naapsaugotas nuo paskyrstymo velenėlio taškomo tepalo ir vietoj tuo kad šlanga į įsiurbimą keliautų tik dujos keliauja ir tepalas. Iš čia ir pilna turbina tepalo , ir iterkuleris privarytas. Šiaip tai nusiimk dangtelį ir tikrai rasi kad būsi pamiršęs įdėt kokią nors skardelę - tai gali būt ir pačio alsuoklio dangtelis , ir paskyrstymo velenėlio uždengimas.

Kas liečia alsuoklio užsikišimą tai nebūtinai anas turi būt užkištas taip kad per jį neprasipūstų, paprasčiausiai būna prikištas visokio brudo kuris trukdo tepalo atsiskyrimui nuo dujų arba atskirto tepalo išbėgimui atgal į variklį. Tokiu atveju visam tam mišiniui nieko daugiau nelieka tik kaip keliaut į įsiurbimą .

Kas dėl hidro smūgio tai ne vienas yra taip užlenkęs variklį po turbinos, kuri leido tepalus, keitimo - gerai suktelėjo variklį kad pasitikrint ar yra efektas padaryto darbo ir turbina visą tai kas viduj susikaupę sukeldavo į variklį -- rezultate sulinkę švaistikliai .

O turbinos kuri suktusi , neklibėtų ir per savę leistų viedrais tepalus į įsiurbimą dar neteko sutikt - na bet visad būna pirmas kartas B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei gilzes ir stumokliai tikrai geri reikejo ziedus pakeist, tai rezultatas butu is vis idealus... .

A va šito tai siūlyt daryt nereiktų - kai yra menkiausias išdirbis ant gilzių tai tokio remonto rezultatas būna daugiau neigiamas nei duoda naudos. Rezulate neužilgo tenka per naują daryt pilną variklio remontą su stūmuoklių keitimu tam skaičiui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

A va šito tai siūlyt daryt nereiktų - kai yra menkiausias išdirbis ant gilzių tai tokio remonto rezultatas būna daugiau neigiamas nei duoda naudos. Rezulate neužilgo tenka per naują daryt pilną variklio remontą su stūmuoklių keitimu tam skaičiui.

taigi raso kad gilzes idealios, be jokiu nukripimu, ziedu keitimas tikrai butu i nauda... ziedus verta keist ir tada, kai ir siek teik yra gilziu isdilimas, svarbiausia kad elipses cilindruose nebutu i vsio...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pranesk kur beda buvo...

...ziedu keitimas tikrai nieko geriau neduotu, jau n kartu bandyta, juos keisti rezultatai nekuokie, kas buvo nezinau, dabar viskas ok, pokolkas tepalo nera zarnuose variklis dirba gerai, nustojo dumyti, stebiu beveik pries kiekviena uzkurima. Nezinau kas padejo, gal ziedu spynos buvo subegusios i viena krasta, gal tepalo pakeitimas i naujus padejo, gal nakti kaimynas atrabotkes buvo pripyles i slangas, nezinau. O kas per biesas ant variklio bloko po kolektoriais, tepalo filtras ant jo sukasi??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi raso kad gilzes idealios, be jokiu nukripimu, ziedu keitimas tikrai butu i nauda... ziedus verta keist ir tada, kai ir siek teik yra gilziu isdilimas, svarbiausia kad elipses cilindruose nebutu i vsio...

Nesileisiu į teorijas tik pasakysiu trumpai - Pirmas kompresinis įgauna gilzės išdirbio formą (viršutinė žiedo briuna apvalėja pagal gilzę) ir pakeitus nauju pastarasis turi per naują prisidirbt ko pasekoje eina šaibom ne tik žiedo viršutinė briauna bet ir žiedo kanavkė. Toks kolhozinimas su žiedų keitimais duoda teigiamą efektą keliems tūkstančiams km o toliau su kiekviena diena blogyn. Jei nėra galimybių sutvarkyt gilzes tai galima keist žiedus paliekant seną pirmą kompresinį bet tai jau spaudimas vaško iš š... o ne variklio remontas .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas per biesas ant variklio bloko po kolektoriais, tepalo filtras ant jo sukasi??

Na jeigu prie jo dar ir vandens šlangos jungiasi tai bus tepalo šildytuvas/šaldytuvas .

O tai kokio bieso per alsuoklį tepalą sjaudė tai taip ir neaišku ?

Kas dėl žiedų subėgimo į vieną eilę tai nieko nuostabaus - anie sugeba susirast labiausiai jiems tinkamas vietas ( spynų fiksuojančių žiedą konkrečioj padėty tai nėra ), ne vienam varikliui esu radęs beveik vienoj linijoj ir dažniausiai tuose mašinuose kur variklis pasviręs stovi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesileisiu į teorijas tik pasakysiu trumpai - Pirmas kompresinis įgauna gilzės išdirbio formą (viršutinė žiedo briuna apvalėja pagal gilzę) ir pakeitus nauju pastarasis turi per naują prisidirbt ko pasekoje eina šaibom ne tik žiedo viršutinė briauna bet ir žiedo kanavkė. Toks kolhozinimas su žiedų keitimais duoda teigiamą efektą keliems tūkstančiams km o toliau su kiekviena diena blogyn. Jei nėra galimybių sutvarkyt gilzes tai galima keist žiedus paliekant seną pirmą kompresinį bet tai jau spaudimas vaško iš š... o ne variklio remontas .

N varikliu taip prikelta is numirusiu, ir jau nuriedeja ne viena desimti tukstanciu km, rieda be problemu, svarbu abkatke tvarkingai padaryti. o ziedai bet kokiu atveju turi prisidirbti prie cilindro ar jis naujas ar ne, svarbu kad butu tvarkingas, be uzvilkimu, didelio isdilimo ir elipses. ir jokia cia ne teorija, o vien praktika. per metus perrenkam ~60 motoru... pvz. motoras ryja tepalus, kritus kompresija ir pan. isardzius randi sudilusius ziedus(spynu tarpai 0.8, tepalinio ziedo 1.5mm), sukietejusias gumeles... pasimatuoji gilzes ir jos visiskai normoj, keiti ziedus, gumeles, prisitrini voztuvus ir toliau leki koki min 100 gabalu... va tokia ir praktika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...ziedu keitimas tikrai nieko geriau neduotu, jau n kartu bandyta, juos keisti rezultatai nekuokie, kas buvo nezinau, dabar viskas ok, pokolkas tepalo nera zarnuose variklis dirba gerai, nustojo dumyti, stebiu beveik pries kiekviena uzkurima. Nezinau kas padejo, gal ziedu spynos buvo subegusios i viena krasta, gal tepalo pakeitimas i naujus padejo, gal nakti kaimynas atrabotkes buvo pripyles i slangas, nezinau. O kas per biesas ant variklio bloko po kolektoriais, tepalo filtras ant jo sukasi??

kazkokia lempa, vistiek tas tepalas is kazkur atsirado... rimtai gal kas pripyle... :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

...ziedu keitimas tikrai nieko geriau neduotu, jau n kartu bandyta, juos keisti rezultatai nekuokie, kas buvo nezinau, dabar viskas ok, pokolkas tepalo nera zarnuose variklis dirba gerai, nustojo dumyti, stebiu beveik pries kiekviena uzkurima. Nezinau kas padejo, gal ziedu spynos buvo subegusios i viena krasta, gal tepalo pakeitimas i naujus padejo, gal nakti kaimynas atrabotkes buvo pripyles i slangas, nezinau. O kas per biesas ant variklio bloko po kolektoriais, tepalo filtras ant jo sukasi??

tai gal jau priezasti issiaiskinai visos savo istorijos...?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gal jau priezasti issiaiskinai visos savo istorijos...?

...vazineju viskas gerai , kas buvo nzn, lempa kazkokia gavosi, po antro surinkimo pakeiciau variklio alyva, po pirmo remonto buvau sena alyva supyles, seip akivaizdaus nieko neradau....

...prie to pacio, dar klausimukas, dirbant tuscia eiga salone girdisi smulki vibracija per kebula apsk. apie 800-850, truputi uztraukus patsosa, dingsta, kaip ir su degimu but negerai, grandines metkos ok, tai gal su siurbliu galima truputi paderinti???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.