Pereiti prie turinio

Reduktoriai - Diferencialas - deze


ursus

Rekomenduojami pranešimai

Seip netingek paguglint, neabejoju rasi dagiau info..

 

 

Pajero diff ratio

 

Gen 1

 

2.3TD = 4.875, 5.29

2.6 / 2.5TD = 4.625, 4.875

2.5TDI = 4.625, 4.875

3.0 V6 = 4.625, 4.875

t/case = 1.944:1 low range for 2.6, 2.3TD & 2.5TD, 1.925:1 for 3.0 V6

 

Gen 2

 

2.6 = 4.875

2.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.29

3.0 V6 = 4.625, 4.875

2.8D = 4.875

2.8TDI = 4.90

3.5 DOHC V6 = 4.636

t/case = 1.925:1 low range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6

 

Gen 3

 

2.8TDI = 4.90 5sp man

3.2 DID = 3.917 5sp auto or 4.10 for 5sp man

3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto

3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto

t/case = 1.90:1 for all

Reply With Quote

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip, as tik viena galini pasikeliau ir apsukau 360 laipsiu rata, kardanas apsisuko 2,6 karto, o pirkto neturiu kaip kitaip, jis nuimtas ir apsukau dantrati 360 laipsniu (tas pats ka asis apsisuktu kaip ir ratas) ir gavosi 5,25 karto. bandziau ir abu pakeltus matuoti, tas pats

Kai kardanas apsisuko 2.6 karto, anam ratau prispaustam, perdavima reik daugint is 2, nes toks daiktas kaip difas dvigubai keicia greiti. Tada galutinis perdavimas 5.2. Beveik taspats kas ir turimo tavo blokuoto difo. Taip kad skaiciuok dantis, jei abu issiemes. Tada didesni dantu skaiciu dalini is mazesnio, ir gauni perdavima. O seip sukinejant kardanus nieprokur nepaskaiciosi labai tikslaus perdavimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai kardanas apsisuko 2.6 karto, anam ratau prispaustam, perdavima reik daugint is 2, nes toks daiktas kaip difas dvigubai keicia greiti. Tada galutinis perdavimas 5.2. Beveik taspats kas ir turimo tavo blokuoto difo. Taip kad skaiciuok dantis, jei abu issiemes. Tada didesni dantu skaiciu dalini is mazesnio, ir gauni perdavima. O seip sukinejant kardanus nieprokur nepaskaiciosi labai tikslaus perdavimo.

[/quote

 

 

Hmm, idomi teorija, kad dvigubai greiciau sukasi, buvo ir man tokia mintis kad cia per puse lygiai gaunasi, bet kad difas darytu toki dalyka, negirdejau, Na belieka tik vienas dalykas, rizikuoti ir lupti lauk saviski ir ziureti kas ir kaip

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lupk reduktorių, savo dantračių žiedą ir hvastavyką statyk ant "naujojo" reduktoriaus ir baik čia inkšt. Juokinga skaityt, kai racionalus sprendimas jau pradžioje temos pasiūlytas.

Beje prieš keisdamas žiedą, dantis suskaičiuok, gal nereiks jo ir keist ;)

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Dar vienas dalykas, jei ant 2,5 pajeriko uzdeti abu reduktorius nuo 2,8, perdavimas mzesnis, utomatiskai greitis didesnis gaunasi. Ar tinka reduktoriai nuo 2,8 ant 2,5? ar korpusas skiriasi? Ar tinktu tvirtinimai viso tilto ir kardanu ilgis?

Ir aisku atvirksciai, ant 2,8 nuo 2,5 gautusi galingesnis, aisku letesnis, bet i pelkes geriau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskaičiuosi. Pirmiausia, reikia pradėti skaičiuoti nuo tada, kai išimi visus laisvumus. Antra, galima prie kardano pririšti siūlą, tada sukti kardaną tiek, kad pvz. pakeltasis ratas padarytų kokius 5 ar 10 apsisukimų. Tada suskaičiuoti, kiek kartų apsisuko kardanas (pagal siūlo apvijų skaičių). Toliau lieka aritmetika, atžvelgiant, kad pakeltasis ratas sukasi dvigubai greičiau negu suktųsi abu.

 

A.

 

Kai kardanas apsisuko 2.6 karto, anam ratau prispaustam, perdavima reik daugint is 2, nes toks daiktas kaip difas dvigubai keicia greiti. Tada galutinis perdavimas 5.2. Beveik taspats kas ir turimo tavo blokuoto difo. Taip kad skaiciuok dantis, jei abu issiemes. Tada didesni dantu skaiciu dalini is mazesnio, ir gauni perdavima. O seip sukinejant kardanus nieprokur nepaskaiciosi labai tikslaus perdavimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Bandžiau dėti nuo 2,8 į 2,5 tai niekas netinka. kardanai trmpesni, kryžmės didesnės, pusašiai storesni ir t.t.

 

reiskiasi realiai reikia visa tilta keisti ir tuo paciu kardanu ilgius ziureti. o kryzmiu didesniu nereikia nes motoras tai tas pats, silpnesnis. nors netrukdytu ir didesnes, jei kardanas nuo 2,8 tiktu pagal ilgi, nereiketu nieko burti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane yra 2,5 variklis ir mažasis galinis tiltas ( reduktorius tvirtinasi su 10 varžtų). Gavau kito MP2 2,8 visą važiuoklę su blokuotu tiltu norėjau pakeisti abu tiltus. Bandant pritaikyti paaiškėjo,kad mano kardanai ilgesni panašiai po 3cm.ir plonesni. 2,8 galinio kardano kryžmės ir kardano prijungimas prie tilto didesnių skersmenų negu 2,5. Taigi keičiant tiltą reikėtų ne tik sutrumpinti kardaną bet ir keisti galinę kardano kryžmę į didesnę arba badyti reduktoriaus hvostavike gręžti naujas skyles kad atitiktų 2,5 kardano galą. tie patys vargai su priekiniu kardanu. jau nekalbant apie tai, kad reikia keisti priekinį tiltą su visom pusašėm, nes 2,8 yra storesnės ir tvirtinimo skylės netinka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

sveiki,o kiek kainuoja blokuotas reduktorius? pas mene pajero 3.0l tai man jis tiks nuo bet kokios kubaturos matoro,tik perdavimu skaiciu zinoti...

 

perdavimo skaicius tiks tik nuo tokio pat galingumo benzino, praktiskai tik nuo tokios pat masinos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.