ursus Atrašyta Vasario 12, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 12, 2011 Siap daugumos reduktoriu perdavimas rasosi ant planetarkes sono....kiek teko susiduri su keitimu - visada rasdavau ten... paliksiu 0,05 klibejimui. o ka dar internetas raso? kiek variantu is viso yra? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Vasario 12, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 12, 2011 Seip netingek paguglint, neabejoju rasi dagiau info.. Pajero diff ratio Gen 1 2.3TD = 4.875, 5.292.6 / 2.5TD = 4.625, 4.8752.5TDI = 4.625, 4.8753.0 V6 = 4.625, 4.875t/case = 1.944:1 low range for 2.6, 2.3TD & 2.5TD, 1.925:1 for 3.0 V6 Gen 2 2.6 = 4.8752.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.293.0 V6 = 4.625, 4.8752.8D = 4.8752.8TDI = 4.903.5 DOHC V6 = 4.636t/case = 1.925:1 low range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6 Gen 3 2.8TDI = 4.90 5sp man3.2 DID = 3.917 5sp auto or 4.10 for 5sp man3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp autot/case = 1.90:1 for allReply With Quote Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Vasario 12, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 12, 2011 Na taip, as tik viena galini pasikeliau ir apsukau 360 laipsiu rata, kardanas apsisuko 2,6 karto, o pirkto neturiu kaip kitaip, jis nuimtas ir apsukau dantrati 360 laipsniu (tas pats ka asis apsisuktu kaip ir ratas) ir gavosi 5,25 karto. bandziau ir abu pakeltus matuoti, tas patsKai kardanas apsisuko 2.6 karto, anam ratau prispaustam, perdavima reik daugint is 2, nes toks daiktas kaip difas dvigubai keicia greiti. Tada galutinis perdavimas 5.2. Beveik taspats kas ir turimo tavo blokuoto difo. Taip kad skaiciuok dantis, jei abu issiemes. Tada didesni dantu skaiciu dalini is mazesnio, ir gauni perdavima. O seip sukinejant kardanus nieprokur nepaskaiciosi labai tikslaus perdavimo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Vasario 12, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 12, 2011 Kai kardanas apsisuko 2.6 karto, anam ratau prispaustam, perdavima reik daugint is 2, nes toks daiktas kaip difas dvigubai keicia greiti. Tada galutinis perdavimas 5.2. Beveik taspats kas ir turimo tavo blokuoto difo. Taip kad skaiciuok dantis, jei abu issiemes. Tada didesni dantu skaiciu dalini is mazesnio, ir gauni perdavima. O seip sukinejant kardanus nieprokur nepaskaiciosi labai tikslaus perdavimo.[/quote Hmm, idomi teorija, kad dvigubai greiciau sukasi, buvo ir man tokia mintis kad cia per puse lygiai gaunasi, bet kad difas darytu toki dalyka, negirdejau, Na belieka tik vienas dalykas, rizikuoti ir lupti lauk saviski ir ziureti kas ir kaip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Vasario 17, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 17, 2011 Lupk reduktorių, savo dantračių žiedą ir hvastavyką statyk ant "naujojo" reduktoriaus ir baik čia inkšt. Juokinga skaityt, kai racionalus sprendimas jau pradžioje temos pasiūlytas.Beje prieš keisdamas žiedą, dantis suskaičiuok, gal nereiks jo ir keist 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Kovo 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 25, 2011 Dar vienas dalykas, jei ant 2,5 pajeriko uzdeti abu reduktorius nuo 2,8, perdavimas mzesnis, utomatiskai greitis didesnis gaunasi. Ar tinka reduktoriai nuo 2,8 ant 2,5? ar korpusas skiriasi? Ar tinktu tvirtinimai viso tilto ir kardanu ilgis?Ir aisku atvirksciai, ant 2,8 nuo 2,5 gautusi galingesnis, aisku letesnis, bet i pelkes geriau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Kovo 25, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 25, 2011 Paskaičiuosi. Pirmiausia, reikia pradėti skaičiuoti nuo tada, kai išimi visus laisvumus. Antra, galima prie kardano pririšti siūlą, tada sukti kardaną tiek, kad pvz. pakeltasis ratas padarytų kokius 5 ar 10 apsisukimų. Tada suskaičiuoti, kiek kartų apsisuko kardanas (pagal siūlo apvijų skaičių). Toliau lieka aritmetika, atžvelgiant, kad pakeltasis ratas sukasi dvigubai greičiau negu suktųsi abu. A. Kai kardanas apsisuko 2.6 karto, anam ratau prispaustam, perdavima reik daugint is 2, nes toks daiktas kaip difas dvigubai keicia greiti. Tada galutinis perdavimas 5.2. Beveik taspats kas ir turimo tavo blokuoto difo. Taip kad skaiciuok dantis, jei abu issiemes. Tada didesni dantu skaiciu dalini is mazesnio, ir gauni perdavima. O seip sukinejant kardanus nieprokur nepaskaiciosi labai tikslaus perdavimo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saulius.v Atrašyta Gegužės 18, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2011 Bandžiau dėti nuo 2,8 į 2,5 tai niekas netinka. kardanai trmpesni, kryžmės didesnės, pusašiai storesni ir t.t. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Gegužės 19, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 19, 2011 Bandžiau dėti nuo 2,8 į 2,5 tai niekas netinka. kardanai trmpesni, kryžmės didesnės, pusašiai storesni ir t.t. reiskiasi realiai reikia visa tilta keisti ir tuo paciu kardanu ilgius ziureti. o kryzmiu didesniu nereikia nes motoras tai tas pats, silpnesnis. nors netrukdytu ir didesnes, jei kardanas nuo 2,8 tiktu pagal ilgi, nereiketu nieko burti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saulius.v Atrašyta Gegužės 20, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 20, 2011 Pas mane yra 2,5 variklis ir mažasis galinis tiltas ( reduktorius tvirtinasi su 10 varžtų). Gavau kito MP2 2,8 visą važiuoklę su blokuotu tiltu norėjau pakeisti abu tiltus. Bandant pritaikyti paaiškėjo,kad mano kardanai ilgesni panašiai po 3cm.ir plonesni. 2,8 galinio kardano kryžmės ir kardano prijungimas prie tilto didesnių skersmenų negu 2,5. Taigi keičiant tiltą reikėtų ne tik sutrumpinti kardaną bet ir keisti galinę kardano kryžmę į didesnę arba badyti reduktoriaus hvostavike gręžti naujas skyles kad atitiktų 2,5 kardano galą. tie patys vargai su priekiniu kardanu. jau nekalbant apie tai, kad reikia keisti priekinį tiltą su visom pusašėm, nes 2,8 yra storesnės ir tvirtinimo skylės netinka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zydrunas Atrašyta Birželio 5, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2011 sveiki,o kiek kainuoja blokuotas reduktorius? pas mene pajero 3.0l tai man jis tiks nuo bet kokios kubaturos matoro,tik perdavimu skaiciu zinoti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Birželio 6, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2011 sveiki,o kiek kainuoja blokuotas reduktorius? pas mene pajero 3.0l tai man jis tiks nuo bet kokios kubaturos matoro,tik perdavimu skaiciu zinoti... perdavimo skaicius tiks tik nuo tokio pat galingumo benzino, praktiskai tik nuo tokios pat masinos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar