Mantas123 Sukurta Lapkričio 23, 2010 Dalintis Sukurta Lapkričio 23, 2010 kokios toj razdatkej jungtys pas man jungiasi 4part time N ir 4lo. turi but 2wd? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Lapkričio 23, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2010 Nelabai supratau, ka norejai paklausti, bet bandysiu atsakyti: Shift Positions 4 ALL TIMENormal All Wheel Drive High Range — All roads surfacessuch as ice, snow, gravel, sand, and dry hardpavement. N (Neutral)Neutral—Disengages both the front and rear driveshaftsfrom the powertrain. To be used for flat towing behindanother vehicle. Refer to “Recreational Towing” in Section5 of this manual. 4LOFour Wheel Drive Low Range — Low speed 4 wheeldrive. Locks the front and rear driveshafts together.Forces the front and rear wheels to rotate at the same Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tautvyduka Atrašyta Lapkričio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2010 kokios toj razdatkej jungtys pas man jungiasi 4part time N ir 4lo. turi but 2wd? jeigu klausi,tai tavo razdatkej 2wd nera. Vaziavimo principas: vienas galinis,kitas istrizai priekinis. O kad raso teorijoje,jog prasisukimo budu jungiamas priekis-netiesa. tikrinau su dviejm razdatkem,rezultatas tas pats. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Lapkričio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2010 jeigu klausi,tai tavo razdatkej 2wd nera. Vaziavimo principas: vienas galinis,kitas istrizai priekinis. O kad raso teorijoje,jog prasisukimo budu jungiamas priekis-netiesa. tikrinau su dviejm razdatkem,rezultatas tas pats. Nesutinku. Pastoviai varo galas, priekis pasijungia galui prabuksavus. Pas mane tai išbandyta n kartų ir veikia kaip ir turi būti. Ypač gerai jaučiasi, kaip pasijungia priekis, kai ištampyta razdatkės grandinė. Jei kažkas ne taip, pirmiausiai gal ne tas tepalas supiltas razdatkėje (tinka tik specialiai 247 razdatkėms skirtas), arba gerotorinė mova nusibaigusi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tautvyduka Atrašyta Lapkričio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2010 Nesutinku. Pastoviai varo galas, priekis pasijungia galui prabuksavus. Pas mane tai išbandyta n kartų ir veikia kaip ir turi būti. Ypač gerai jaučiasi, kaip pasijungia priekis, kai ištampyta razdatkės grandinė. Jei kažkas ne taip, pirmiausiai gal ne tas tepalas supiltas razdatkėje (tinka tik specialiai 247 razdatkėms skirtas), arba gerotorinė mova nusibaigusi. nesivelsiu i diskusijas,sakykim as vel nusisnekejau. tada mano testuoti abu wj yra lavonai prasom parasyti tepalo pavadinima: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mantas123 Atrašyta Lapkričio 24, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2010 deku uz atsakymus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Lapkričio 25, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2010 Tepalas MS 10216 Mopar PN05016796AA arba AB.Galima pasiskaityti čia http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/WJ/xfer.htm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Neandartalietis Atrašyta Lapkričio 26, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2010 nesivelsiu i diskusijas,sakykim as vel nusisnekejau. tada mano testuoti abu wj yra lavonai prasom parasyti tepalo pavadinima:nežinau kaip pačiam patikrinti (sėdint už vairo) , ar "kasasi" abi ašys - bet man pačiam sėdint už vairo teko pastebėti tik vieną sykį kasantis galą kokią sekundę(po to mašina pajudėjo iš vietos)... tai negaliu pasakyti ar tiesa ar melas... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kaimynas666 Atrašyta Lapkričio 26, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2010 kad pas bmwX5 taip yra tai jo bet pas JGC tai labai abejociau gal kazkoks naujadaras Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tautvyduka Atrašyta Lapkričio 26, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2010 nežinau kaip pačiam patikrinti (sėdint už vairo) , ar "kasasi" abi ašys - bet man pačiam sėdint už vairo teko pastebėti tik vieną sykį kasantis galą kokią sekundę(po to mašina pajudėjo iš vietos)... tai negaliu pasakyti ar tiesa ar melas... nerandu kur parasyta:jog testuoti WJ buvo is salone sedincios pozicijos?! Vienas kaip pvz:sedi duobeje,ant jos uzvaziuoja jeepis.matai jog ir pirmyn,ir atgal sukasi priekinis kardanas,ciumpi uz jo(galvodamas jog tai is inercijos)o cia ***** jis uzblokuotas.antras: pakeli jeepi ant kelto,uztenka,tik ratus sukelt. pradedi vaziuoti,gale keleivio rata gali sustabdyti,vairuotojo puses,nea mano jegom:),priekis:vairuotojo ratas tavo jegai pasiduoda,keleivio sustabdyti nebegali. antru atveju sakytum,kad galas prabuksuoja,bet kodel tada tas pats rezultatas duobeje...esu jautes ir ta sekundes reikala uzpakalys prasisuka,jau stotum skersas,ir priekis padedamas islygina automobili. 242 pliusas tik tas,kad asmeniskai galiu tik varomu galu isidirbineti ant kietos dangos.247 pajauciau kad 4,7vaziuoja nusiemes kardana,taciau ivaziuojant i posuki nera to "vedimo" is priekio,ir vaira reikia lauzti daugiau,pirmieji atvejai buvo baimes akys ir prie to reikia priprasti pasidalinau informacija,ka esu isbandes,ir daugiau nesiveliu i diskusija. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar