Pereiti prie turinio

ford maverick liftavimas


Rekomenduojami pranešimai

sveiki noriu pasidalinti info apie ford maverick liftavima

1 nusiperki nivos galines spyruokles susuki jas su originaliom maverio spyruoklem gaunasi viena gan stipri spyruokle

2 ant tilto statai dankrata taip kad keliant tiltas sestu zemyn tada lengviau istatyti spyruokle

3 istacius spyruokle dankrata statai po tiltu ir keli i virsu tol kol pasiekia amortikas savo prisukimo vieta

4 dedi rata ir auto pasikelia apie 15 -20 cm be jokiu vargu ir perdarinejimu

5 prieki pasikeli ismusi torcionus ir persistarai

6 suki torcionus tol kol pasieki sau norima auksti

Ir visas sis procesas uztrunka ne ilgiau kaip valanda

P.S. veliau imesiu foto kaip atrodo iskeltas ir tai kainavo man tik 20 anglisku pinigu nes pyruokles atsisiunciau is lietuvos

P.P.S.penktadieni variau texnikine jokiu problemu del tokio liftavimo vyrai sako kad pirma karta mato taip iskelta auto bet liftavimas pigus ir labai sumanus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 mėnesių...

sveiki noriu pasidalinti info apie ford maverick liftavima

1 nusiperki nivos galines spyruokles susuki jas su originaliom maverio spyruoklem gaunasi viena gan stipri spyruokle

 

 

bekeleje nebus tinkamos tilto artikuliacijos, spyruokles bus per kietos, kos pasekoje vaziuojant per duobes nesuveikus vaziuoklei jegos veiks rema ir kebula...

po kokiu 1.5-2 m panasios eksploatacijos automobili galima ismest

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

bekeleje nebus tinkamos tilto artikuliacijos, spyruokles bus per kietos, kos pasekoje vaziuojant per duobes nesuveikus vaziuoklei jegos veiks rema ir kebula...

po kokiu 1.5-2 m panasios eksploatacijos automobili galima ismest

tai kad sita masina isvis bekelei ne skirta... manau zmogaus pasiulytas biudzetinis masinos tiuningas... ir tokiu atveju visai ne blogas variantas... kaip rusai sako - "дешево и больно" ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad sita masina isvis bekelei ne skirta... manau zmogaus pasiulytas biudzetinis masinos tiuningas... ir tokiu atveju visai ne blogas variantas... kaip rusai sako - "дешево и больно" ;)

oi nigovori, vaziuojis jis visai neblogai, tik koja klirensas kartais pakisa, bet jei gervyte kazka vynioja, tai istrauks ir maveri..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Spyruokles stovi normaliai ir ju nereikia su niekuo surisineti, pas mane toyotoij buvo golfines viskas ciki piki,i terrana II taip pat, zodziu greitas litas, o apie tilto vaiksciojima cia kita kalba.. sporte niekas nevaziuoja,o pakatuskei uztenka per akis... ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Tai kad man vaikai sugeba pakatuskese masina ikrust taip, kad traktorius Belorusas vargsta kaip per derliaus nuemima kolukyje...

tiuningui mieste ir grybaut gerai, bet i purva-griovius geriau nelyst... tiltas medinis, pakabos eiga ribota...

bet vistiek, kaip masinos biudzetini liftavima "namu salygom" galima vertint tvirtu ketvertu su pliusu... :P

as cia pameciau sita varianta i kitus forumus (su nuoroda i autoryste), tai Rusijoje sukele susizavejima ir auksta ivertinima tai, kad masina Londone buvo liftuojama Nivos detalemis... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip i teraniu ismusti torcionus? nes pas mane yra vienas iki galo susuktas o kitas net iki puses nera. o masina tai labai zemai atrodo ir eda priekiniu padangu vidines puses.

ju ismusinet nereikia, prie apatines sakes prie torsiono galo yra antgalis, kuris prisuktas 3 varztais, juos atsuki ir torsionas nusiima, bet pries tai reikia ant to antgalio ir torsiono su zubyla atzymet vietas kur stovi, kad nuemus zinot per kiek slicu persukt antgali... aisku prie tai reikia torsionus atsukt kad jie nusileistu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ju ismusinet nereikia, prie apatines sakes prie torsiono galo yra antgalis, kuris prisuktas 3 varztais, juos atsuki ir torsionas nusiima, bet pries tai reikia ant to antgalio ir torsiono su zubyla atzymet vietas kur stovi, kad nuemus zinot per kiek slicu persukt antgali... aisku prie tai reikia torsionus atsukt kad jie nusileistu

o nuo pacio torciono tas antgalis nenusimusa?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukeli prieki, kad ratai kabotu panasiame aukstyje virs zemes, atleidi torsijonus, atsuki antgalio varztus ir ji atitrauki nuo sakes. Po to ant laisvo torsijono bet su uzdeta verzle ant sriegio galo tempimui, perdedi ji norimu kampu. As jokiu metkiu nedarau, nes kai torsijonai "radnyje" - nekaitalioti, tai vienodai tempiasi ir pagal itempimo varzta tai matosi. Po to nuleidi masina ant lygaus horizontalaus pavirsiaus, pasiubuoji ja ir pamatuoji, kiek pakilusios abi sakes nuo zemes. Jei reikia dar pasireguliuoji, zinoma, pakelus auto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.