Pereiti prie turinio

Fatality

Nariai
  • Pranešimai

    20
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Jonava
  • Pomėgiai
    Medžioklė, žvejyba.

Fatality's Achievements

0

Reputacija

  1. Tai, kad vietiniai (Jonavos) auksarankiai aiškino, jog šitie šarnyrai nesirestauruoja
  2. Bet vienodai kliba (jei ten dar galima pavadint klibėjimu) abu šarnyrai, o padangą graužia tik ten kur truputį kliba guolis. Beje, kokius šarnyrus geriau pirkti: ar kitaicus, ar originalius (555)? (kainos ir tarnavimo atžvilgiu, nes kaina tai skiriasi trigubai).
  3. Tada jau prie to pačio: ten, kad tą guolį pasikeist, reikės nuiminėt automatinius habus (ko neesu niekad daręs). Nepažirs ten man jie ? Ir ar nereikia kažkokių spec. žinių ar įrankių? Beje, ten iš vidinės pusės irgi lyg turėtų būt kažkoks guolis?
  4. Sveiki, išmintingieji kurmiai. Atsitiko taip, kad pastebėjau, jog po truputį pradėjo "graužt" vairuotojo pusės priekinės padangos kraštus (išorinį kiek labiau nei vidinį). Oro padangoje tikrai netrūksta. Stabdant jaučiamas traukimas į kairę pusę (važiuojant vairo netraukia). Dėl viso pikto, nuvažiavau padaryt suvedimo, bet meistras, pasikėlęs priekį ir paklibinęs, pasakė, kad reikia keisti abiejų ratų apatinius šarnyrus, nes kitaip jis negalės padaryt suvedimo. Nuo paskutinio ratų suvedimo niekas nebuvo sukiota ar keista. Grįžęs namo, paklibinau ratus. Labai nežymus klibėjimas yra būtent tame "apgraužtame" rate. Iš viso to iškyla tokie klausimai: 1) Ar dėl nežymaus guolio (ir kurio guolio) klibėjimo galėjo būti "apgraužta" padanga? 2) Ar dėl šarnyrų nusidėvėjimo (kuris taip pat nėra labai ryškus, o jaučiamas tik pakėlus automobilio priekį) galėjo "nusimušti" ratų suvedimas? 3) Kokios dar galimos priežastys? Automobilis MP II 2,8 Intercooler Turbo (trumpas) Iš anksto dėkoju už protingus pamąstymus.
  5. Pasuk potenciometrą (kuris ryškina prietaisų skydelio apšvietimą). [ quote name=duonis' date=' 2013-05-10, 11:47' timestamp='1368175633' post='279553] Pas mane dar idomiau su tom lemputem: iki siol viskas veike normaliai, o dabar kai ijungiu sviesas, uzgesta visos ratu lempos, isjungi sviesas, vel uzsidega ratu lemputes. Gal numanote nuo kurio galo pradeti ieskoti nekontaktu?
  6. neatnaujino savo būsenos

  7. Panelės, jei mylite vaikiną - paleiskite jį. Jei jis grįš, jis amžiams bus jūsų. Jei negrįš, vadinasi kita duoda į šikną.
  8. Tai gal dėdamas siurblį, kur nors pažeidei intercoolerį ir per jį praeina oras ?
  9. Išsiėmęs gerai plojau per tą "obuolį" ir pradėjo veikt :-)))
  10. O tas altimetras kokiu principu ten veikia ? Kaip supratau, rankiniu būdu nustatai aukštį virš jūros lygio, o pagal tą nustatytą aukštį, tas abalys atitinkamai vartosi? Ar kažką maišau ?
  11. Gal kokių pasiūlymų, kaip tai padaryt (pramiklint ašeles (nors abejoju, kad jos ten iš vis yra))?
  12. Sveiki, kad nekurt naujos temos, bandysiu ir aš čia pasireikšt. Pas mane MP II per vidurį panelės tas toks abalys, kur rodo pasvirimo kampą nustojo vartytis (stovi kaip įkaltas). Auto buvo nenaudojamas ir stovėjo garaže apie 3,5 metų. Kas galėjo atsitikti ? Iš anksto dėkoju už protingus pasisakymus.
  13. Tai, kaip supratau, čia nieko baisaus, kad ten bus varžtelis Ačiū.
  14. Sveiki, išmintingieji žmonės Turbinos viršuje buvo palikta skylutė (su sriegiu), į kurią įsuktas prisegtoje nuotraukoje pažymėtas varžtelis. Kokia tos skylutės paskirtis, ir kas ten turi būti įsukta? MP II 2,8 tdi
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.