Vis galvoju, kad sonai bus ispusti ir tai pasidarys silpna vieta. Nors internete buvau rades info, kad tokias galima montuoti ant 3,5-5J ratlankiu.Pasirode per platus diapazonas. Jei esat bande tokias padangas, kokie ispudziai?
Esme ne pravazume. Tiesiog, jus daug cia visi turite ivairios patirties, o as noriu sukomplektuoti priekaba is to kas yra. Pasidaryti darbini varianta, be papildomu islaidu. Tai va, viska turiu, tik klausimas su tais ratlankiais ir tom padangom. Todel ir pamaniau pas jus paklausti.
Del UAZ 469 B supratau, kad tai yra karinis variantas.Skirtumas nuo paprastu UAZ 469 - aukstesnis klirensas. Kokiu dar privalumu turi kariniai tiltai(be perdarimu originalus)?
Tikriausiai nukrypsiu nuo temos. Ka reiskia UAZ 469B? Ant klasikiniu UAZ buvo montuojamos tik Я-245-1(215/90-15C)padangos? Pvz.: ant Nivu budavo ВЛИ-5(tipo zieminis variantas) ir ВЛИ-10(tipo vasarinis variantas) padangu modeliai.O ant klasikiniu UAZ tik vienas-universalus Я-245-1?
Gamykliskai LUAZ padangos zymimos 5,90-330(modelis ИВ-167). Kiek suprantu, tai yra 145/80-13, diagonalines. Kokie pliusai ir minusai? Ant kokio maksimalaus plocio ratlankio galima montuoti?
Sveiki. Klausimas apie klasikini UAZ: ar blokuojasi paskirstymo deze? Kiek suprantu galima ijungti/isjungti priekini tilta, o taip pat ijungti/isjungti pazeminta pavara. Bandau suprasti skirtuma tarp UAZ ir Nivos.