Kolkas nesekmingai, bet judam i prieki Perziurejau oro padavimo dali, pravaliau Mass Air flow davikli, situacija nepasikeite. Taip pat buvau pas Toyotos elektronikos specus Siaures miestelyje, pasirodo standartiniai kompai nepato visu D4D variklio parametru. D4D kiekvienas purkstukas turi savo 30 simboliu koda, kuris butinai turi buti suvestas i ECU, kai suvedamas kompas pats nustato konkretaus purkstuko kompensavimo kieki, ty jei purkstukas naujas paduoti daugiau spaudimo dyzelio, jei isdiles atvirksciai. Nuskaicius kompa visi purkstukai rode, kad kompensuojama -10, ty kuro sistema gauna maziau, nei turetu. Taip pat issiaiskinau, kodel tai negalioja kai automobilis saltas, tada veikia kitas kompensavimo rezimas, kuro paduodama daugiau, kad variklis isiltu. Kita savaite nusimato apsilankymas pas elektronikos specialistus, nes tam, kad nuskaityti 30 simboliu koda, reikia nusiardyti visa virsu ir issukti purkstukus, tikesimes, kad tai pades.