Pereiti prie turinio

MarioVilnius

Nariai
  • Pranešimai

    44
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Website URL
    http://www.mario.lt
  • Skype
    MarioVilnius

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    Internetas, kelionės, ekstremalios sporto šakos

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

MarioVilnius's Achievements

0

Reputacija

  1. Ebay.co.uk yra dar pigesniu, sau uzsisakiau, po savaites atvaziuos, atrasysiu apie kokybe.
  2. O gal pasidalinsite lemputes gamintoju, modeliu ir foto ?
  3. Pries metus keiciau dyzel servise savo D4D, mokejau 1400-1600 Lt uz vieneta Turiu likusius senus, kuriuos galima pigiai restauruoti. Atiduociau po 500 Lt
  4. Man balansavimo neuzteko, reikejo dar ir ratu geometrija tvarkyti, to pakako. Buvau irgi kryzmes itares.
  5. Pasirodo istorija nesibaige, pradejo lysti galai. Buvo nedasukti purkstukai, ko pasekoje per sona vare dyzeli, siandien apsilankiau pas Romka servise, vyrai prisuko iki galo. Paskutinio bako kuro sanaudos ~14.3 L/100km, kai buvo apie 11, garaze didziule bala dyzelio, visur kur sustodavau irgi panasios. Dabar bandysim vazineti baka ir suprasti kiek gero is nauju purkstuku
  6. Kagi, epopeja baigesi Pakako sutvarkyti elektrine dali, pakeisti kai kurie laidai einantys nuo akumu, sutvarkyti klemai, dziaugsmo kaina 350 Lt, viso suinvestuota apie 6000 Lt is kuriu tik paskutinis autoservisas dirbo profesionaliai, kituose pinigai ismesti i bala Tiesa, dabar turiu remontuotinus 4 purkstukus, is kuriu 1 kritinis, kitus galima naudoti, gal yra norinciu isigyti? Aciu visiems uz patarimus
  7. Kolkas nesekmingai, bet judam i prieki Perziurejau oro padavimo dali, pravaliau Mass Air flow davikli, situacija nepasikeite. Taip pat buvau pas Toyotos elektronikos specus Siaures miestelyje, pasirodo standartiniai kompai nepato visu D4D variklio parametru. D4D kiekvienas purkstukas turi savo 30 simboliu koda, kuris butinai turi buti suvestas i ECU, kai suvedamas kompas pats nustato konkretaus purkstuko kompensavimo kieki, ty jei purkstukas naujas paduoti daugiau spaudimo dyzelio, jei isdiles atvirksciai. Nuskaicius kompa visi purkstukai rode, kad kompensuojama -10, ty kuro sistema gauna maziau, nei turetu. Taip pat issiaiskinau, kodel tai negalioja kai automobilis saltas, tada veikia kitas kompensavimo rezimas, kuro paduodama daugiau, kad variklis isiltu. Kita savaite nusimato apsilankymas pas elektronikos specialistus, nes tam, kad nuskaityti 30 simboliu koda, reikia nusiardyti visa virsu ir issukti purkstukus, tikesimes, kad tai pades.
  8. Kagi, pakeiciau diodini tilteli - nepadejo Generatorius tvarkoje, vienas akumas bent jau vakar pradzioje sunkiai priiminejo krovima, po tiltelio pakeitimo bedos isnyko. Buvo minciu, kad kompas (ECU) gauna per mazas itampas, del to durniuoja, patikrinom kompo iejima, viskas ok. Tiesa, Dyzel serviso berniukas buvo prastai prisukes kuro padavimo vamzdelius, tai visas variklis zybaluotas Buvau nuvaziaves, nusiarde virsu, dasuko, kaip reikia, bet turiu dar itarimo, kad per viena vistiek dar vis leidzia. Kreivarankiai Gal bus dar kokiu minciu?
  9. Pas rusus radau ta pacia beda su sprendimu, keisti diodini tilteli, belieka nupirkti ir surasti kas pakeistu. Linkas
  10. ryt perziuresiu, sutikrinsiu ir atrasysiu, taip akumai du.
  11. Del itampu - pamatavom, zemiau 13 nekrenta, 13.6 buvo kai sujungem viska, xenonus, kondishke ir pagazavom, iki 14 nesukilo, bet zemiau nekrito. akumai abu prie isjungto variklio rode po 14.3. Starteris suka gerai, bet kartais kurimo metu jau uzkurus auto, ir ijungus sviesas ar kondishke iskart gesta degimas, pradeda veikti su kruptelejimais ir po biski visai uzgesta.
  12. Na kagi, istorijos pabaiga Pakeisti purkstukai, bet nepadejo, perkratytas siurblys, pakeisti filtrai, nepadejo. Siandien netycia ijungiau sviesas, kai kuresi ir pradejo ziopciot, isjungiau visus elektros prietaisus ir pradejo veikti Beda su elektra. Buvo laaabai rimtai pagalbeta su "specialistais", ko pasekoje nubrauktas ju pelnas, grazintas 1000 Lt uz prasta kompetencija. Pavaziavau iki elektriku, perkratem, nieko rimto kolkas neradom. Uzdejes buvau tiuningini zaisla, turejo dareti arkliu, padideti sukamasis momentas, taip, visa tai padidejo, bet masina jau ne ta. Jegos yra, bet isibegeja leciau, nepatiko Grazinsiu. Aciu Morkiui uz idomybe. Gal kas susidures su nepakankamu voltazu, kai dalis prietaisu sodina srove? Gal verta pagalvoti apie galingesni generatoriu ar pan, o gal kam teke aiskintis kas sodina? Gal tai ne mirtina
  13. Dziaugiausi per anksti, saltas kuriasi. Karstas nesikuria, gesta, trukcioja. Jau stovi dyzel servise, nuo ryto bus rimtos snekos.
  14. Nepraejo ir 2 savaites ir atsiimiau saviski. Vaziuoja kaip naujas, traukia is vietos kaip zveris. Visdelto remontas dave daug geru dalyku Samata skausminga 6100 Lt. Kompo pasijungimas, purkstuku nuemimas, isbandymas stende Nauju uzsakymas ir laukimas, ko pasekoje toyota atveze neta, tai teko papildomai tris dienas laukti, kol susitvarke Surinkimas papildomai pakeite kuro filtra. Dabar turiu 4 naudotus, kuriuos galima restauruoti, gal yra norinciu?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.