Sveiki, nebežinau kur ieškoti bėdos, dūmina baisiausiai ir nieko negaliu padaryti, tris servisus apvažiavau Vilniuje, nieko nerado... Kas padaryta: 1) Nuimta galva, nušlifuota pakeista tarpinė, prispausta taip kaip turi būti su niutonmetriniu raktu. 2) Pakeisti visi filtrai, šlangos, kuro vamzdeliai 3) Prie įėjimo į siurblį dėjau permatomą šlangą pažiūrėti ar oro netraukia - nėra jokių burbuliukų. 4) Kuro siurblys padarytas bosho servise sakė kaip naujas (Sureguliuotas pagal gamyklinius parametrus) 5) Turbina prieš 2 metus padaryta turbo servise, neturi liufto ir dabar 6) Purkštukai patikrinti ir du padaryti naujom galvutėm, visi atsidaro prie tokio pat slėgio ir užsidaro baigus ciklą. 7) Variklio kompresija kaip naujo. 8) Kuro siurblio kampas išstytas servise dalies laipsnių tikslumu. 9) Pakeistas į naują vienas vienintelis temperatūros daviklis kur sukasi prie purkštukų. Trauka gera, kaip naujo sakyčiau, bėgėjasi gerai, sukasi švelniai. Šaltas vos vos vedasi iš 5-6 prasukimų vasarą, ant laisvų dūmų tiek kad kieme kaimynai langus užsidaro. Vasarą net po 3 min darbo dar iš vietos reikia pajudėti keliant apsukas iki 1500 kad neužgesti. Kai labai gerai sušyla tada važiuoja gerai bet dūmina nežmoniškai. Praskridus 80-100 km greičiu ir sustojus ant laisvų pirmas 3 sekundes dar nedūmina, o po to vėl pradeda kaip Dodge Cummins pūsti viską ką turi. Dūmų spalva neaiški, lyg ir antifryzo saldumo neturi. Taip pat važiuojant nustoja dūminti, bet tik prie sankryžos sustoji, vėl paskandinu visą gatvę. Ką praleidžiu? Gal kas parekomenduos kokį servisą? Užmačiau kad prie Spaudos Rūmų Vilniuje yra 4x4 servisas kažkoks dar nebuvau ten nuvažiavęs, gal ten varyti? Gal kas savų turi kurie padarytų? Pats esu nebe Lietuvoj, brolis galėtų padėt sutvarkyt finansus ir kur nors nuvešti, kad sutvarrkytų. Taip pat kai šitas bus sutvarkytas jis keliaus pardavimui. E mail P.Naujalis@gmail.com Ačiū