Pereiti prie turinio

Hellios

Nariai
  • Pranešimai

    81
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Reputacija

0 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Kontaktai

  • Skype
    titan_icebraker
  1. Hellios

    Defender 130

    Sveiki, ar Lietuvoje išeina registruoti 130 defenderį kaip lengvąjį auto? Ar būtų problema su dokumentais jei iš pick-up'o perdaryti į kemperį? Ačiū
  2. Dėl duslintuvo tai įtariu, kad minant iki dungo tik daugiau dūmintų, nes daugiau kaistų, o čia nustoja dūminti
  3. Tepalo lygis nemažėja išvis, kaip ir antifrizo. Dėl EGR tai nežinau, jis turėtų būt sujungtas su išmetimo koletorium ir kažkaip valdomas, ten yra tik pritvritintas kžkoks cilindriukas ant metalinės kojos ir turi ploną šlangelę greičiasiai vakumui. Įtariu kad turbinos reguliavimui. Prie išmetimo kolektoriaus daugiau nieko nėra. Turiu dar įtarimą, kad gal ne pagal gamyklinius parametrus kuro siurblį reikia reguliuot kai jau mašinai trečia dešimtis... Ką manot? Kaip kuro siurblius tikrina? Degimo kampas geras, viduriai sveiki, bet gal mišinį kažkaip reik nuo gamyklinio reguliuoti? Ar MPI yra koks nors kuro paankstinimas šaltam automobiliui lengviau užkurti? Kaip jis veikia? Gal toje sistemos dalyje gali būt problema. Nuo temperatūrinio vožtuvo turi būt signalas? Jei siurblys pilnai perrinktas ir patikrintas ir jame viskas veikia, kur dar bėda gali būti? Nesugebu suvokti kodėl greit važiuojant jis nemeta nė dumelio, o ant laisvų nėra kuo kvėpuoti. Gal kas kokį dyzelista parekomenduotų kas galėtų visą kuro kelią prasekti įranga? Akimis kol kas niekam nepavyko
  4. Mano rėmas pas Rodjerį mėtėsi ilgas pasuk
  5. Sveiki, nebežinau kur ieškoti bėdos, dūmina baisiausiai ir nieko negaliu padaryti, tris servisus apvažiavau Vilniuje, nieko nerado... Kas padaryta: 1) Nuimta galva, nušlifuota pakeista tarpinė, prispausta taip kaip turi būti su niutonmetriniu raktu. 2) Pakeisti visi filtrai, šlangos, kuro vamzdeliai 3) Prie įėjimo į siurblį dėjau permatomą šlangą pažiūrėti ar oro netraukia - nėra jokių burbuliukų. 4) Kuro siurblys padarytas bosho servise sakė kaip naujas (Sureguliuotas pagal gamyklinius parametrus) 5) Turbina prieš 2 metus padaryta turbo servise, neturi liufto ir dabar 6) Purkštukai patikrinti ir du padaryti naujom galvutėm, visi atsidaro prie tokio pat slėgio ir užsidaro baigus ciklą. 7) Variklio kompresija kaip naujo. 8) Kuro siurblio kampas išstytas servise dalies laipsnių tikslumu. 9) Pakeistas į naują vienas vienintelis temperatūros daviklis kur sukasi prie purkštukų. Trauka gera, kaip naujo sakyčiau, bėgėjasi gerai, sukasi švelniai. Šaltas vos vos vedasi iš 5-6 prasukimų vasarą, ant laisvų dūmų tiek kad kieme kaimynai langus užsidaro. Vasarą net po 3 min darbo dar iš vietos reikia pajudėti keliant apsukas iki 1500 kad neužgesti. Kai labai gerai sušyla tada važiuoja gerai bet dūmina nežmoniškai. Praskridus 80-100 km greičiu ir sustojus ant laisvų pirmas 3 sekundes dar nedūmina, o po to vėl pradeda kaip Dodge Cummins pūsti viską ką turi. Dūmų spalva neaiški, lyg ir antifryzo saldumo neturi. Taip pat važiuojant nustoja dūminti, bet tik prie sankryžos sustoji, vėl paskandinu visą gatvę. Ką praleidžiu? Gal kas parekomenduos kokį servisą? Užmačiau kad prie Spaudos Rūmų Vilniuje yra 4x4 servisas kažkoks dar nebuvau ten nuvažiavęs, gal ten varyti? Gal kas savų turi kurie padarytų? Pats esu nebe Lietuvoj, brolis galėtų padėt sutvarkyt finansus ir kur nors nuvešti, kad sutvarrkytų. Taip pat kai šitas bus sutvarkytas jis keliaus pardavimui. E mail P.Naujalis@gmail.com Ačiū
  6. Pasimatuot jau teks, bet va dabar labai įdomu nuo ko pas mane galva, kad kai reikės variklio remontu užsiimti, žinočiau kas per velnias. Tai klausimas pagrindinis yra, koks variklis jei purkštukai giliai įsisuka, ir kuris geresnis variklis tada, ar tas kurio purkštukai įsisuka giliai ar to kur negiliai ir purkštukai yra daug didesni. Net nežinau kokį slėgį turi sudaryti ir vieni ir kiti purkštukai, ant jų jokių užrašų...
  7. Sveiki, pradėjau ieškot problemos, kodėl dūmina mano MP1 89' metų. Variklis labai purtėsi tad buvo prieita išvada, kad nedirba cilindras. 1) Nusukinėjant nuo purkštukų kuro padavimo šlangutes, išsiaiškinau, kad nusukus nuo pirmo ir ketvirto purkštuko variklis užgęso, o nuo antro ir trečio nusukus - negęso ir nepasikeitė darbas. 2) Galvojau neputė du purkštukai, tai sukeičiau pirmą su trečiu vietomis ir pakaartojau žingsnį nr 1. Vis tiek geso tik nusukus 1 ir 4 purkštuko vamzdelius. 3) Galvojau nusuksiu nuo savo donorinio variklio purkštukus, tai čia ir prasidėjo įdomumas (matome foto). Abu varikliai 2,5 TD be intercoolerio. Purkštukai visiškai skirtingi. Klausimas, ar kuris nors variklis suburtas iš kažko kito (2,3 l, ar intercoolerio, ar tiesiog kitų metų?) ir jei ieškot man dabar purkštukų antgalių, tai kokiam varikliui? Pas mane tie purkštukai kur giliai įsisuka. Abiejų auto registracija 89' metų ir tiltai/razdatkės/kėbulai identiški. 4) ar negali durniuoti kuro pompa? Kas pas ją gali būti ne taip, jei nedirba tik du purkštukai? Kaip ją testuoti? Taip pat klausimas, ar kuro pompa nuo 2,3 2,5 ir 2,5 IC ar skiriasi to kur galas spyruoklinis ir to kur linginis? Ar jei skiriasi tai kas skiriasi? Suregulivimas? Sureguliavimas to 'stebuklingo' viršutinio varžto ar dar kažkas? 862467723 gelbėkit
  8. http://www.autogidas.lt/nissan-patrol-gr-ii-y61-koa-35-cali-long-mo-visureigis-1999-0124944218.html http://www.autogidas.lt/land-rover-discovery-v8-kalahari-visureigis-2001-0123711235.html Kaip tokie?
  9. priekines 862467723 galiu pafotkint kada
  10. Tarp tilto ir rėmo, tilte po tilto laikikliais (kur lingės laikosi) viršuj padaryt cilindro formos įrėmimus spyruoklei, ir viršuj tokius pat privirint, nuo golfo naudoju.
  11. LABAI noriu į Gruziją, esu su drauge, turiu suplanuotą labai gigantišką maršrutą, tik visureigis paskerstas dalimis ir neturiu kaip kur ir už ką surinkti, mielai prisijungtume jei būtų ekipažas.... O gal ir su savu visureigiu jei atsirastų kas padėtų rėmą pakeist. Neturiu sveikatos tiek vienas, o ir sąlygų nėra... Yra rėmas yra mašina..
  12. Galėsiu parašyt, jei kas primins Šiandien blondinė senamiesty bandė išsukt iš kiemo su kažkokiu minivenu, niekas jos nepraleido buvo kamštis. Parodžiau vienai mašina, kad sustotų, išėjau į gatvę. Praleidom panelę ir nuvažiavo pamirkėsjus lempom. Ir pats gerai pasijaučiau ir kitam gera. O tas tikrai nesugaišo niekur per kamštį. Manau, kad verta gyvent būtent dėl tokių dalykų.
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.