Pereiti prie turinio

Zilwiz

Nariai
  • Pranešimai

    13
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Zilwiz's Achievements

0

Reputacija

  1. Aš kažkodėl iš temos pavadinimo pagalvojau, kad čia nuo greičio ir sukimosi kampo suveikia georotorinis siurblys ir sublokuoja ratus. Nes kiek domėjausi tai man buvo atsakyta, kad čia taip turi būt ir čia normalu, kad pvz. aikštelėj vos važiuoji ir sukiesi kokiu 90 laipsniu kampu (greitis 5km) ir iš pojūčio kaip ir galas blokuotusi. arba lyg padanga borta tarkuotum Ištiesinus vaira blokavimas dingsta be jokių baisių garsų.
  2. Tai va pastovėjo auto iki dabar, užkuriant įtampa nukrenta iki 9.5v. Starteris sukasi kaip turi būt, užsiveda puikiai, bet klaida be abejo atsiranda. Po 2min stovejimo vietoj gesinu varikli ir užvedu is naujo, klaidos neber. Reikia pabandyt kai bus šiltas variklis pamatuot iki kiek nukrenta įtampa. Gaila lauko salygom šiuo metų laiku ne pats geriausias laikas ieškot "masės" o garažo deja nėra
  3. Radau nemažai diskusiju del wj 2.7crd problemos P2602 (permža įtampa gr.dėžės solenoidui) kai mašina užvedus važiuoja tik vienu bėgiu. Kryptys ką žiūrėti kaip ir aiškios, Akumas, gr.dėžės jungtis, kontaktinė plokštė. Klausimas: kiek turi nukristi voltažas užvedimo metu, kad klaida įsimestų ir kiek yra normalus voltažas užvedimo metu? Kadangi pradedu tikrinti nuo akumo. Checkas nedega, užvedus mašina porai minučių važiuot net nebūtina, kad užgesinus klaidos nebūtų ir važiuotų kaip turi būt. Bėgius meto švelniai, vedasi mašina kuo puikiausiai. Krovimo rodyklė pašilus motorui važiavimo metu rodo beveik 14v, Vos tik užvedus esant šaltam varikliui šiek tiek virš 14v. Priedo nuo pirkimo yra akumuliatoriaus temperatūros daviklio kuris yra po akumu klaida, bet bedos tokios išlindo tik dabar. Nuvažiuojami atstumai trumpi į darba apie 7km tada 9val auto stovi ir atgal. Ant akumuliatoriaus užrašyta data 2014m tai jau gyvenimo matęs.
  4. Na va praėjo beveik metai ir bėdos kartojasi. Neužsiveda iš ryto po šalčių, jokių griebimų tikk starteris sukasi kaip kuro nebūtų. Užsikuria tik su pagalbinėmis priemonėmis purškiant tiesiai į įpurškimo kolektorių. Prieš nepilnus metus kažkur kovo viduryje buvo tvarkyta problema su oro patekimu į kurą (oro burbulai žarnelėse), problema buvo išpręsta keičiant filtrą ir naują originalią žarnelę einančią nuo kuro filtro iki žemo kuro slegio siurblio. Esant vėsiam orui mašina užsivesdavo per daugmaž 3 sekundes, vasarą užsivesdavo puikiai tačiau stipriau užspaudus akseleratorių juodų dūmų meta ganėtinai daug, lygiai taip pat dūmų budavo nemažai įjungus atbulinę pavarą (įtarimas dėl purkštukų darbo). Rudenį pradėjus vėsti orams užsivedimas grįžo prie trijų sekundžių ir vėl pradėjo gaudyti orą ir nebeužsivesti, ko pasekoje kuro filtras pastatytas nuo chrysler 300C 3.0CRD be vandens daviklių ir jokių varžtų tik įėjimas ir išėjimas be "abratkių" pajungimo, pastatyti du atbuliniai vožtuvai. Mašina vėl užsivesdavo iki dabar. Štai ką pavyko pamatyti iš klaidų, jas išvalius kol kas rodomos dvi klaidos, tačiau iš pažiūros problema neturėtų būti jose. Labiausiai į akis krenta P0340 paskirtymo velenėlio daviklio klaida ir P0190 kuro slegio daviklio klaida. Kai kurias klaidas alėjo įtakoti ir starterio kankinamas akumas. P0514P1499P0340P0190P0700P1685 Po pravalymo lieka: P0514P1499 Šiandien užsikurė su brake cleanerio pagalba puškiant tiesiai į kolektorių, klaidos liko tik tos dvi (pravažiuota po klaidų valymo apie 15km) ir buvo nuvarytas į servisą. Kol kas nustatyta jog antras purkštukas nelaiko slėgio ir bus tvarkomas. Gal dar į kažką atkreipti dėmesį? WJ 2.7CRD 2003m
  5. Tai vat as irgi apie ta galvoju, pavyko rast rusu puslapy info ( https://www.drive2.ru/l/8381915/) kaip daugmaz ardosi ir kokie guoliai bet va ko neradu tai kazkoks termogelis kuriuo jis uzpildytas. Dabar kai jau pakeisti visi parazitai su dirzu parvaziavau namo apie 40km cirskesio taip ir neisgirdau. Iskart po keitimo kazkas dar buvo. Bet pastebejau kad uzvedus varikli naujas itempejas biski dreba. Bandysiu ziuret ryte kai atsals viskas gal vel atsiras tas garsas.
  6. ne pompa sausa, garsas grynai virsuj kur peciuko siurblys ir salia du parazitai,kadangi neaisku kada buvo keisti pirmiausias taikinys buvo jie,bet va pakeitus vistiek cirskia tai kazkaip akys krenta i peciuko siurbli, vos vos davus apsuku iki kokiu 1000rpm cirskimo nebelieka, bet stovint kamstyje atrodo kad paukstynas po kapotu cypsi ir cypsejimas buna tarpais kaip uzeina bet didziaja dali triuksmauja
  7. Gal kas yra remontaves Wj 2.7crd viskozini peciuko siurbli? jau koki menesiuka kaip po kapotu cirskimas tarsi senu guoliu. Siandien pakeisti visi trys parazitiniai ir itempejas i skf ir dirzas uzdetas gates firmos tai neturetu cirskimas nuo ju, o cirskimas liko. Darau prielaida jog butent siurblys ir cirskia.
  8. Neužsivedžiau 2.7crd... Istorijos pradžia kai nupirktas prieš metus sekantį rytą prie -10 neužsivedė buvo pastebėtas oras kuro žarnelėje einančioje nuo kuro filtro siurblio link. Pakeistas kuro filtras kartu su originalia nauja žarnele, oro vistiek koks vienas kitas burbulas matesi, o galiausiai atšilus orams mašina užsivedinėjo tiesa starteri tekdavo pasukt pora sekundžių. Bet būdavo kitas dalykas jei užsivedi ir pavažiuoji kokį kilometrą ir variklis praktiškai nesušyla užgesinus po keletos minučių būdavo sunku užvest jau starteris reikedavo pasukt taip normaliai. Sekmadienį ryte neužsivedė ir vėl žarnelėj oras. Ištraukiau per nuorinimo vožtuva kurą su oru kad nebūtų burbulų ir valandžiukei uždejau pakraut akuma. Kol nebuvo akumo nuėmiau oro žarną einančią į kolektorių ir radau truputį tepalo ir apsinešusį oro temparatūros daviklį kurį išėmęs nuvaliau ir viską surinkau atgal. Užsivede bet nelengvai, vakare apie 10 eidavau užkurt variklio ir kokiu 20min leisdavau padirbt kad sušiltų, ryte užsivedžiau tiek pirmadienį tiek vakar ryte. Bet vakar mašina nuo pietu iki šiandien ryto prastovėjo ir aišku šiandien nebeužsivedu, ištauktas oras negelbejo. Pastebėjimas po nesėkmingo užvedimo vėl matosi oro burbulai žarnelėj. Kolektoriaus žarna tarsi pasidengusi tepalo plėvele. Vakare vėl bandysiu su pakrautu akumu tą pačią prodecūrą, bet kasdien tą kartoti kažkaip vargas. Kuro filtrą su originalia žarnele keitė jeep servisas vilniuje šleževičiaus g. jų pastebėjimas jog pajungus kuro padavimą be kuro filtro oro nesusidarydavo visiškai. Kad ir kaip sandarintų filtrą kurį per porą dienų keičiau du kart nes buvo abejonių dėl kokybės vistiek niekaip nepavyksta išvengti to burbuliavimo. Gal kam teko su tuo susidurt ar gal patarsit kam Vilniuje nuvaryt kad sutvarkytų viską taip kaip reikia ir nereikėtų ryte galvot užsivesiu ar ne.
  9. Prieš tai turėtas wj 3.1 to nedarydavo šitaip tai kažkaip neįprasta pasirodė, nuraminai dėkoju už info
  10. Prieš pradedent leisti eurus pakabos remontui klausimas. Nuo pirkimo pastebėjimas WJ crd i kairę pusę sukant ir vos judant pvz. isukant į aikštelę ar parkuojantis ganėtinai jaučiasi kad susiblokuoja galiniai ratai, taip nutinka ne visada. Į dešinę sukant to nėra. Gal kas susiduręs?
  11. Blogiausia matyt, kad nepavyksta tos temos surast per telefoną. Alyvų tinkamumą pagal auto surast tai jokių problemų nėra nes praktiškai betkuris nors kažkiek žinomas gamintojas duoda parinkimą pvz. motul siūlo 5W40, 10W40, 15W50. Kaip pvz. nutikimas su volvo xc90 ir liqui moly pradejo kalent kompensatoriai, o su pigesniu valvoline viskas ok. Ir žinok dabar žmogus kas iš tikro yra gerai... nes radau, kad išvis xado vos ne idealiausias variantas, bet čia kažkaip pasirodė patikimesnė vieta pasidomėt. Jei kas turit patarimą, atsakymą ar nuorodą į temą brūkštelkit. Dėkoju už pagalbą.
  12. Reikia patarimo. WJ 2003 2.7crd kokia variklinė alyva jam geriausia? Ką pilate is patirties?
  13. 2003WJ 2.7crd nauja klaida skydelyje P0700(chekas nedega), bėgius jungia švelniai be smūgių ar garsų, greičio irgi neriboja, dar kartais pasireiškia toks dalykas tačiau vos judant ir gerokai susukus vairą (dažniausiai į kairę) atrodo lyg sublokuotų galinius ratus nepriklausomai ar važiuojama atbulomis ar į priekį, taip buvo jau nuo pirkimo, važiuojant tiesiai jokie sublokavimai nejaučiami, bet šitos klaidos nemesdavo. Nežinau ar tarpusavyje susijusios bėdos. Iš anksčiau degančios klaidos P0514. P0340 ir P1499. P0514 - paskirstymo veleno daviklio klaida kuri kažkodėl šiandien nebeužsidega. Anksčiau klaidos primityviai buvo nuskaitytos ELM bluetooth adapteriu, kuris šiai dienai neberodo absoliučiai jokiu klaidų nors skydelis rodo kitaip. Labiausiai galva skauda dėl P0700, ar verta sunerimti jei simptomų nėra? O gal jau planuoti vizitą diagnostikai?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.