Keiciant slegio parametrus, BUTINA is naujo apmokyti deze. Tai yra reikia istrinti visa jos prisitaikyma ir is naujo mokyti.
Procesas gana ilgas ir gali pasirodyti baisus.
Jungiant viena is poziciju R arba D, po atminties valymo, atrodo deze subirejus
1. Ijungus varikli apmokama ijungti graziai pradines pozicijas
Laikant stabdi junginejama tarp R ir D 20(patariai maziausiai) kartu. Taip, kad N pozicijoje nesustoti.
2. Junginejama tarp R ir N
3. Junginejama tarp D ir N
4. Veliau tiesiog vaziuoji. Perjunginejimai baisus. Jungiant tarp begiu buna tarpas, apsukos pasoka ir panasiai.
Visa tai normalu nes deze mokosi, prisitaiko prie parametru.
Procesas gana ilgas. Literaturoje sakoma, kad kekvienas atvejis turi prasisukti po 5 kartus.
Pagal kilometrus man buna apie 100km. Bet ne autostrada vaziuoti o kuo daugiau perjunginejimu.
Yra daug niuansu kuriu nepaminejau nes... Pamirsau
Procesas ilgas ir bent jau man idomus.
Vel pasikartosiu, kad reikalingas individualus tiuningavimas. Ziurejau to pacio modelio skirtingu metu valdymo bloko konfiguracijas.
Jos visos daugiau, maziau skirtingos. Del to neimanoma pritaikyti vieno tiuningo parametrus, visoms masinoms (turiu omenyje to pacio modelio Cadillac Escalade).
Primenu, kad siuo atveju deze 6l80 su T43 valdymo bloku(Bendrai sakant GEN IV). Naujiesni modeliai su 6L80 turi kita valdymo bloka, kitus parametrus.
Pabandysiu ikelti video kasdienio vazinejimo su parametrais is HP tuners VCM Scanner, kad butu informacija apie apsukas, begius, greiti. Taip galima matyti kokios apsukos,
koks begis ir greitis su 4.10 poromis.
P.S. Apie downshift, kickdown, Manual Mode informacija pateiksiu veliau