Pereiti prie turinio

Geriausiai įvertinti

Populiarus turinys

Rodomas geriausiai įvertintas turinys 2022.02.25 visose vietose

  1. Pabandysiu apibendrinti variklio tiuningavimo/cipavimo dali. O tiksliau L92 atmosferinio stokinio TIK MANO ATVEJIS, MANO PASTEBEJIMAI!!!! NIEKAM KITAM NEPRIKISU! Pakeiciau: 1.Oro filtra. Idetas konusinis sportinis i stokine deze. Galimai sudesiu visa trakta iki sklendes be stokiniu issisakojimu, jeigu surasiu biski panasu i stokini nes gi TA 2. Zvakiu rites. Taip butent nes yra skirtumas. Skirtingos pagal parametrus. Pagal ikrovos laika, pagal isduodamos kibirksties laika. Kiti parametrai tiesiog nesikonfiguruoja is softo puses. Galima pakeisti riciu ikrovos laika pagal parametrus (DWELL). Mano atveju parametrai buvo o dauguma buna kaip? Super mega double drive rites. Tikrai imk, nesigailesi o dar raudonai nudazo 3. 98 vietoje 95. 98 oktaninis skaicius nenurodo didesnes galios. Didesne galia priklauso nuo kaloringumo 4. Konfiguravimo softas - HPtuners. HP tai ne "Hewlett-Packard" o "High Performance":D Skirtas rimtesniems projektams, renkant varikli is norimu daliu ir konfiguruojant ju darba sumoje. Beje JAV varikliams. Kiek jis suderintas su EU varikliais, nezinau. Kaip anksciau minejau, keiciant tai ka keiciau, be atitinkamo konfiguravimo, rezultato neatnesa. (kartais, bet ne tiek, kiek galima butu). Stebuklo nera ir visi ta suprantam, bet mustangas prie mustango ir jau ju banda susidaro. O ten ziurek ir koju stiprumas sumoje didesnis negu po viena sumuojant Pakeitimai is softo puses: 1. Pakeliau laisvas apsukas iki 700RPM P/R/N/D rezimose. Skamba graziau. O kadangi 98 benzas, nesijaucia kad garsiau pagal mano tiek viena, tiek kita ausi Kiek tai naudinga? Teorijos visokios. Vieni sako mazesni biski geriau, kiti sako, kad aukstesni biski geriau O kiek tas daugiau ir maziau.... Escalade laisvos 550RPM. Dabar 700RPM. Kiek tai kenksminga praktikoje ar kiek naudinga? Sunku su testo rezultatais. O dar ekologija pridesa savo. Tiesiog Corvette su LS3 (kaip L92 be VVT) su ta pacia deze 6L80 turi laisvas apsukas ~650-700 2. Koregavau minimalaus oro patekimo kieki i isiurbimo kolektoriu lentas.Taip pat ir uzvedimo metu naudojama lenta. 3.Siuo atveju koregavau VVE (Virtual Volumetric Efficency) reiksmes, pagal kurias programa automatiskai parenka MAP, RPM koeficientus. Senesnes versijos (GM GEN3 turi VE o ne VVE). 4. PE (Power Enrich). Kada pradeti riebinti. Pagal apsukas, pagal MAP kPa pagal pedalo paspaudima procentais Kiek riebinti, koeficientai. 5. Isjungiau katalizatoriaus pasildima. Kiek tai taupo kuro nezinau nes sito dar neziurejau. Tiesiog ipilu kai bake mazai Be to vis dar galvoju apie katalizatoriu salinima. 6. Uzdiegimo kampas. Dvi lentos: High Octane ir Low Octane. Kaip tiuninau, rasiau auksciau. Low Octane lentoje po tiuninimo tiesiog sumazinau kampa 1 laipsniu. 7. Torque management. Parametrai, kurie nusako kiek variklis gali generuoti galios. Visur sudejau maksimalius nes daugiau negu gali neduos 8. Ventiliatoriu veikima. Koregavau skaiciu, kad anksciau pradetu veikti su didesnemis apsukomis. Skaiciai procentais. 9. Virtual Torque, kurio tiuningavimas atitinkamai automatiskai programoje parenka reikalingus nustatimus, koeficientus. Galvoju koreguoti: 1. Traction Control veikima. Yra siek tiek parametru. 2. Kaip minejau salinti katalizatrius ir atitinkamai antras liambdas isjungineti. Bet niuansas siuo atveju del antru liambdu. Galvosiu HPtuners turi gera skaneri. Daug galimybiu tikrinti variklio darba, ju daliu. Jo deka ir koregavau atitinkamus parametrus. Tai uztrunka bet kitaip niekaip. Parametrai koreguoti minimaliai nes gi atmosferinis. Visai naudingai galima stebeti variklio generojama sukimo momenta ar paskaiciuota teoriskai arkliu galia. Naudinga tuo, kad gali stebeti kaip koreguoti parametrai itakoja tai ir i kuria puse. Aisku, kad realu galima tik stende ismatuoti Gaila siuo metu negaliu ismatuoti isibegejimo nes maza to, kad dregme 100% tai ir asfaltas slapias, ratai buksuoja.. Ziurek sekunde jau ir prarandi. Toliau kaip ir minejau, tiuniguosiu dezes veikima.
    1 taškas
Laiko juosta Vilnius/GMT+03:00
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.