Tesiant cip tiuningo dali
Visi suprantam, kad nera taip - "cia pridesiu, ten atimsiu ir bus gerai".
Pradiniam tiuningui pasikreipiau i "шеви плюс" - https://cheviplus.ru/, kurie uzsiima GM stokiniu masinu cip tiuningu jau gana ilga laika.
Pabendravom, apsitarem. Nusiunciau savo stokini failiuka(tik perdavimo skaiciu ir ratu diametra buvau pakeites del spidometro) nuskaityta
su HPTuners VCM Editor. Jie kaip tik dirba su HPTuners irankiais. Gavau atgal su pakeistais parametrais(su protu, stokiniam Kadilakui).
Siandien testavau. Pasivazinejau su stokiniais parametrais. Sustojau, isirasiau tiuningini varianta, prasilekiau dar pora ratu ir likau patenkintas.
Greiciau isibegeja. Bet galesiu pateikti fakta tik kai galutinai sukalibruosiu spidometra.
Labiau reaguoja i akseleratoriaus paspaudima.
Greitesnis "KickDown".
Svelniau perjungia begius.
TAIP suprantama, kad geriausias tiuningas yra pagal masina, vietoje ir bla bla bla. Bet cia stokinis variantas, kuris jau buvo daug kartu irasytas ir testuotas pagal
atitinkamus parametrus
Dabar noresiu testi pradeta reikala tiuninant greiciu dezes parametrus, kuriu yra begale... Vat cia ir bus pagal mane, vietoje, testuojant, tikrinant parametrus.
Tai uzims laiko ir rezultatais pasidalinsiu.
P.S. Kokie parametrai buvo keisti tiek variklio, tiek dezes konfige, puikiai matau nes irankis leidzia matyti skirtumus tarp dvieju konfigu