Pereiti prie turinio

Klausimas del Dif lock'o


Rekomenduojami pranešimai

Tai va, nzn sen pasimeciau :) ( anskciau su NP vazinejau, ten viskas svirtim reguliuojama.) Kaip suprantu norint uzrakinti difa reikia ijungti laisva pavara, tada difa uzrakint, N ant ratu reguliavimo. tada Ijungti i pazeminta pavara ir viskas. ? ir bent jau NP difas rakina viska, ta prasme neleidzia nei vienam, ratui suktis atskirai.

kaip suprantu ir tlc davus gerai apsuku ratai prasisukt negali, ar cia sistema tokia kaip dodge kai kuriuose ejo, kad blokuoja tik tada kai vienas pradeda suktis ir tada sugaudo? as cia matyt visiska nesamone suvemiau, tai sorry jai ka ..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TLC HDJ 80. Man kazkaip neaisku pasidare kaip jie ten rakinasi, jei kam nebutu sunku paaiskint dekingas buciau, nes visai kita sistema nei NP. Niekaip nesuprantu tos Center dif lock knopkes reiksmes, nes is esmes, manuale kaip ir raso kad jis jau ijungus zeminancia pavara viska rakina?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pratinkitės aiškiau dėstyti mintis smile.gif man čia irgi beleberda kažkokia smile.gif ne tik auto, bet ir metai turi reikšmę.... įvairios modifikacijos buvo...

 

jei apie centrinį dif-lock, tai jis jungiais kartu su pažeminta, bet senesniuose modeliuose buvo dar knopkė (vėliau išėmė, kad negadintų razdatkės nemokantys naudotis, o instaliacija paliko, galima savo knopkę įdėti, tinka pagal pinus nuo galinio lango apšildymo) ... centrinis difas naudojamas ir be pažeminto, jei sudėtingu reljefu važiuojama, bet tokiu atveju jis virsta parttime variantu - nesveika kieta danga važiuoti (asfaltu)...

Jungti galima ir tolygiai važiuojant.

 

jei apie tiltų dif-lock , jsi suveikia tik įjungus centrinį dif-lock arba pažemintą, tai kairėje vairo ant panelės yra rankenėlė, kurią pasukus pirma jungiasi galinė, toliau priekinė blokiruotė, kuri tiltų diferencialus blokuoja ir abu ratai vienodai sukasi... apie indikatorių mirksėjimą-degimą: mirksi kad įjungta bet neužblokuota, kai šviečia - sublokuota. Dėl senatvės gali būti problemu ir melagingos indikacijos, sugedęs mechanizmas, el laidų jungtys, korozija....

Jungti patartina sustojus, bet galima ir tolygiai važiuojant. Užmaršuoliams išjungti numatyta apsauga (kuri dažniausiai nebeveikia nuo senatvės) viršijus 8km/h blokiruotė turi atsijungti.... signalų valdymas organizuotas per reles ir "kompiuterį"...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, nzn sen pasimeciau :) ( anskciau su NP vazinejau, ten viskas svirtim reguliuojama.) Kaip suprantu norint uzrakinti difa reikia ijungti laisva pavara, tada difa uzrakint, N ant ratu reguliavimo. tada Ijungti i pazeminta pavara ir viskas. ? ir bent jau NP difas rakina viska, ta prasme neleidzia nei vienam, ratui suktis atskirai.

kaip suprantu ir tlc davus gerai apsuku ratai prasisukt negali, ar cia sistema tokia kaip dodge kai kuriuose ejo, kad blokuoja tik tada kai vienas pradeda suktis ir tada sugaudo? as cia matyt visiska nesamone suvemiau, tai sorry jai ka ..

Biski ne i tema apie NP, bet ijungus ta svirti, sale begiu, NP nesiblokuoja joks tiltas, rankena ijungia periekini tilta, ir tada dar paletintoja, ir viskas. Tada suskibiavus varo 1 ratas prieki, kitas gale (jei ant zviro, sniego prabuksuoja abu ratai, tai nereiskia jog tiltas sublokuotas). NP GR buna turi galinio tilto diff lock, bet ir jam stovi atskiras jungiklis. O kad blokuoru abu tiltai(kad ir kas benutiktu varytu visi 4 ratai vienodai), tai cia jau kaskas turi but blokiruote imontaves, nes orginalu nezinau kad butu ;) .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.