ciokas Sukurta Vasario 2, 2010 Dalintis Sukurta Vasario 2, 2010 Tai va, nzn sen pasimeciau ( anskciau su NP vazinejau, ten viskas svirtim reguliuojama.) Kaip suprantu norint uzrakinti difa reikia ijungti laisva pavara, tada difa uzrakint, N ant ratu reguliavimo. tada Ijungti i pazeminta pavara ir viskas. ? ir bent jau NP difas rakina viska, ta prasme neleidzia nei vienam, ratui suktis atskirai. kaip suprantu ir tlc davus gerai apsuku ratai prasisukt negali, ar cia sistema tokia kaip dodge kai kuriuose ejo, kad blokuoja tik tada kai vienas pradeda suktis ir tada sugaudo? as cia matyt visiska nesamone suvemiau, tai sorry jai ka .. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LemonasTLC Atrašyta Vasario 2, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 2, 2010 Pirmiausiai pradėk nuo automobilio. Po to apie kokį diff'ą kalbi? Centrinį, ar tiltų ir pan.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ciokas Atrašyta Vasario 3, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2010 TLC HDJ 80. Man kazkaip neaisku pasidare kaip jie ten rakinasi, jei kam nebutu sunku paaiskint dekingas buciau, nes visai kita sistema nei NP. Niekaip nesuprantu tos Center dif lock knopkes reiksmes, nes is esmes, manuale kaip ir raso kad jis jau ijungus zeminancia pavara viska rakina? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 3, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2010 pratinkitės aiškiau dėstyti mintis man čia irgi beleberda kažkokia ne tik auto, bet ir metai turi reikšmę.... įvairios modifikacijos buvo... jei apie centrinį dif-lock, tai jis jungiais kartu su pažeminta, bet senesniuose modeliuose buvo dar knopkė (vėliau išėmė, kad negadintų razdatkės nemokantys naudotis, o instaliacija paliko, galima savo knopkę įdėti, tinka pagal pinus nuo galinio lango apšildymo) ... centrinis difas naudojamas ir be pažeminto, jei sudėtingu reljefu važiuojama, bet tokiu atveju jis virsta parttime variantu - nesveika kieta danga važiuoti (asfaltu)...Jungti galima ir tolygiai važiuojant. jei apie tiltų dif-lock , jsi suveikia tik įjungus centrinį dif-lock arba pažemintą, tai kairėje vairo ant panelės yra rankenėlė, kurią pasukus pirma jungiasi galinė, toliau priekinė blokiruotė, kuri tiltų diferencialus blokuoja ir abu ratai vienodai sukasi... apie indikatorių mirksėjimą-degimą: mirksi kad įjungta bet neužblokuota, kai šviečia - sublokuota. Dėl senatvės gali būti problemu ir melagingos indikacijos, sugedęs mechanizmas, el laidų jungtys, korozija.... Jungti patartina sustojus, bet galima ir tolygiai važiuojant. Užmaršuoliams išjungti numatyta apsauga (kuri dažniausiai nebeveikia nuo senatvės) viršijus 8km/h blokiruotė turi atsijungti.... signalų valdymas organizuotas per reles ir "kompiuterį"... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ciokas Atrašyta Vasario 3, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2010 labai aciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ciokas Atrašyta Vasario 3, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2010 niekaip nesuprantu kaip taip yra, kad kaireje tos renkeneles nera :/ kur tiltus blokuoja? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 3, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2010 niekaip nesuprantu kaip taip yra, kad kaireje tos renkeneles nera :/ kur tiltus blokuoja? reiškias neturi tu tiltų blokiruočių ne visoms buvo montuojamos.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ciokas Atrašyta Vasario 3, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2010 paprasta ir aisq nors dziaugsmo cia ne daug Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 3, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2010 paprasta ir aisq nors dziaugsmo cia ne daug labai jau retai jų prireikia... gervė beveik visad gali pagelbėt... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Vasario 4, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2010 Tai va, nzn sen pasimeciau ( anskciau su NP vazinejau, ten viskas svirtim reguliuojama.) Kaip suprantu norint uzrakinti difa reikia ijungti laisva pavara, tada difa uzrakint, N ant ratu reguliavimo. tada Ijungti i pazeminta pavara ir viskas. ? ir bent jau NP difas rakina viska, ta prasme neleidzia nei vienam, ratui suktis atskirai. kaip suprantu ir tlc davus gerai apsuku ratai prasisukt negali, ar cia sistema tokia kaip dodge kai kuriuose ejo, kad blokuoja tik tada kai vienas pradeda suktis ir tada sugaudo? as cia matyt visiska nesamone suvemiau, tai sorry jai ka ..Biski ne i tema apie NP, bet ijungus ta svirti, sale begiu, NP nesiblokuoja joks tiltas, rankena ijungia periekini tilta, ir tada dar paletintoja, ir viskas. Tada suskibiavus varo 1 ratas prieki, kitas gale (jei ant zviro, sniego prabuksuoja abu ratai, tai nereiskia jog tiltas sublokuotas). NP GR buna turi galinio tilto diff lock, bet ir jam stovi atskiras jungiklis. O kad blokuoru abu tiltai(kad ir kas benutiktu varytu visi 4 ratai vienodai), tai cia jau kaskas turi but blokiruote imontaves, nes orginalu nezinau kad butu . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Vasario 4, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2010 merse G būna irgi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar