Pereiti prie turinio

galinio tilto diferencialas


Rekomenduojami pranešimai

Pravazinejau puse metu ir tik dabar pastebejau kad pas mane galinio tilto diferencialas sublokuotas kazkada senam forume buvo apie tai kalbeta bet nesigilinau kiek pamenu tai nuo to turetu slidziam kely sikna metyti. Kam isviso blokuojamas diferencialas. Ir ar galima atblokuoti ar reikia visa tilta keisti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pabandysiu paaiskint paprastai, bent jau kaip as tai suprantu:kam isvis reikalingas diferiancialas, manau supranti. paprasto diferiancialo veikimo principas pagristas tuo, kad jega perduodama i ta pusasi, kuris turi prastesni sukibima t.y. i ta kuri lengviau prasukt. tai aisku sukelia problemu sinkaiu pravaziuojamoje vietoveje pvz vienam is varanciuju ratu pakliuvus i duobe ir pakibus ore, masina sustoja. todel ir atsiranda poreikis uzblokuoti diferiancialo veikima t.y. padaryti taip, kad i abu ratus butu vienodai paduodama jega ir jie suktusi vienodu greiciu. vaziuojant tiesiai tai nesukelia problemu, bet sukant masina tampa sunkiau valdoma - vaziuoja tiesiai, nenoriai "eina i posuki". teko vazineti bliu kautynese su gaz21 uzvirintu tiltu - ant kietos dangos dar puse bedos, bet zvyrduobeje dideles problemos - masina visiskai neklauso vairo, vaziuoja tiesiai.

 

koks diferencialas stovi pas tave nezinau (ir beje kodel nusprendei, kad aplamai jis pas tave stovi?). cia tegul pasissako tie kas turejo tokias auto ir zino. manyciau, gal pas tave yra LSD diferiancialas. bent jau pas mane patroli ir terane I stovi tokie. ten nieko junginet nereikia, jis dirba savaime mexaniskai - difa sudaro ploksteles (kazkas panasaus i daugiadiske sankaba) ir spyruokles, kurios spaudzia ploksteles. difas nesiblokuoja 100 %, ratai prasisuka vienas kito atzvilgiu. nuo spyruokliu kietumo priklauso ant kiek vienas ratas stipriai "suristas" su kitu. gali pabandyt pasiziuret - ant tilto korpuso turetu buti lipdukas LSD, jei nesukrites dar. tokiam difui reikalingas spec. tepalas.

 

jei pas tave butu 100% sublokuotas jau seniai butu kas nors pabireje, padangas estu nerealiai, darant posuki ant asfalto masina prasokinetu, nes ratu nuvaziuojama vienoda kelia reiktu kazkaip kompensuoti. aplamai vaziuoti kieta danga butu neimanoma

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau koks pas mane yra zinau tik tiek kad pakelus ant domkrato gala ir sukant viena rata kitas turetu suktis i priesinga puse o pas mane abu tik i ta pacia puse sukasi o jei pakeli tik viena rata visai nepasuku. Zinoma kai buvau pasivazinejime dubingiuose tai buvo gerai bet kai ziema po miesta reikejo pasimalti tai tragedija as jau keikiau padangas galvojau kad suda nusipirkau o cia pasirodo ne padangos kaltos. Gal kas zino koki meistreli Kaune kuris galetu sutvarkyti reduktoriu nes man daugiau mieste reik vazineti ir kiek mazdaug kainuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal tai, kas parašyta, turi LSD diferencialą. Ir jis veikia. Nieko čia keisti nereikia. Problemos būna tik žiemą ir tai tik stipriau paspaudus gazą. Aš prie to lengvai pripratau. Tikrai nereikia nieko keisti. Žmonęs moka nemažus pinigus, kad tai turėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nori tikrai likt be LSD pasikeisk tepalus galiniam tilte, pilk paprasta transmisine alyva kuri nepritaikyta tiltams su LSD ir nepraejus nei savaitei tavo ratai suksis i skirtingas puses :) , bet gerai pagalvok ar tau tikrai reikia ! RimasK rase, kad zmones moka nemazus pinigus uz diferenciala su LSD, tai labai gerai pagalvok ar tu tikrai nori jo atsikratyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.