Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Naujas modelis: “Toyota Hilux”

Konkurentai: „Mitsubishi L200“, „Nissan Navara“

Variklis: turbodyzelinis 2,5 ltr. (102 AG)

Išmatavimai: ilgis 526 cm, plotis 176 cm, aukštis 168 cm (su ketverių durų kabina – 170 cm), bazė 309 cm;

Svoris: dvejų durų kabina – nuo 1,515 kg; ketverių durų kabina – nuo 1,665 kg

Veikiausiai dauguma žmonių numano, kad visame pasaulyje populiariausias „Toyota“ modelis yra „Corolla“, tačiau tik nedaugelis atspėtų, kad antroji vieta atitenka pikapui „Hilux“. Būtent dėl to kurdamas naują „Hilux“ modelį „Toyota“ nesiėmė radikalių permainų, bet smarkiai patobulino ankstesnį automobilį. Japonijos gamintojas siekė, kad „Hilux“ išliktų masyvus, patikimas ir nebrangus pikapas, tačiau stengėsi jį padaryti rafinuotesnį norėdamas įtikti ir tiems pirkėjams, kurie šį automobilį rengiasi naudoti laisvalaikio išvykoms į gamtą.

 

“Toyota Hilux”

Naujasis „Hilux“ atrodo gerokai moderniau, nes kėbulo linijos tapo glotnesnės. Be to, dabar šis pikapas gali pasigirti ir geresnėmis valdymo savybėmis. Nors vairuojant naująjį modelį jaučiami dideli jo gabaritai, tačiau jis nėra toks gremėzdiškas kaip kai kurie jo varžovai. „Hilux“ yra palyginti komfortiškas, nors didesni kelio nelygumai gana gerai jaučiami šio pikapo salone.

Dėl aptakesnių naujojo „Hilux“ formų sumažėjo vėjo keliamas triukšmas, tačiau 2,5 ltr. dyzelinis variklis šiam automobiliui yra aiškiai per silpnas. Nors negalima skųstis, kad šis agregatas dirba pernelyg triukšmingai, tačiau 102 „arklių“ dideliam pikapui nepakanka, tad dinamišką vairavimo stilių mėgstantiems vairuotojams teks gerokai padirbėti pavarų perjungimo svirtimi, kuri, deja, nepasižymi reikiamu tikslumu.

 

“Toyota Hilux”

Naujasis pikapas pravažumu nenusileidžia ankstesniam „Hilux“ modeliui. Š io automobilio prošvaisa yra gana didelė, tad jis turėtų nesunkiai įveikti bet kokį nelygų paviršių. „Hilux“ gaminamas su dviejų arba keturių varomų ratų pavara bei net trijų rūšių kabinomis: paprasta dviejų durų (Single Cab), erdvesne dviejų durų (Extra Cab) bei ketverių durų (Double Cab). Tiesa, Lietuvoje versijos su paprasta dviejų durų kabina užsisakyti negalima.

Nors variklio galia bei moderniomis elektroninėmis sistemomis „Hilux“ ir nusileidžia „Nissan Navara“, tačiau už jį yra gerokai pigesnis. Į „Hilux“ standartinę įrangą įtrauktos vairuotojo ir keleivio oro pagalvės bei šildomos priekinės sėdynės, bet už ABS sistemą ir, kai kuriais atvejais, netgi centrinį užraktą teks papildomai primokėti.

 

“Toyota Hilux” salonas

Privalumai: praktiškas; pravažus; patraukli kaina; kokybiška ir daili kabina; gera elgsena kelyje

Trūkumai: variklis stokoja galios; tik dvi oro pagalvės; nepakankamai tiksli pavarų dėžė

Verdiktas: Nebrangus, kokybiškas ir pasižymi geromis važiavimo savybėmis, tačiau stokoja galios.

 

Tikiuosi šis straipsnis kam nors bus naudingas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.