Pereiti prie turinio

Jgc wj dėžė


Dzyp

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kiek suprantu wj 4.7 turi nevienos rūšies dėžę, gal galit apšviest kuri ir kuo yra geresnė?

Iki 2001 metų ėjo su 45RFE dėžėmis, tai keturių bėgių automatas, jei tiksliau puspenkto bėgio :) , kodėl? - antro bėgio perdavimas 1,67, trečio 1,00, važiuojant trečiu bėgiu ir staigiai nuspaudus aksceleratoriaus pedalą (gazą) muša antrą bėgį bet su perdavimu 1,5 , todėl tai vadinama "pusiniu" bėgiu :) , nuo 2001 ėjo dėžės 545RFE - tai penkių bėgių automatas, jei tiksliau pusšešto bėgio :) , tas pats iš trečio į antrą tik jau paskutinis bėgis - penktas greitesnis 0,67 perdavimas, kai ketvirto bėgio 0,75 :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iki 2001 metų ėjo su 45RFE dėžėmis, tai keturių bėgių automatas, jei tiksliau puspenkto bėgio :) , kodėl? - antro bėgio perdavimas 1,67, trečio 1,00, važiuojant trečiu bėgiu ir staigiai nuspaudus aksceleratoriaus pedalą (gazą) muša antrą bėgį bet su perdavimu 1,5 , todėl tai vadinama "pusiniu" bėgiu :) , nuo 2001 ėjo dėžės 545RFE - tai penkių bėgių automatas, jei tiksliau pusšešto bėgio :) , tas pats iš trečio į antrą tik jau paskutinis bėgis - penktas greitesnis 0,67 perdavimas, kai ketvirto bėgio 0,75 :)

Nevisai teisingai su metais. Net wikipedijoje negerai nurodo. Turiu 1999 metu WJ'ta su 545fre (nebuvo keista). Tiesiog yra skirtumas tarp europiniu ir JAV automobiliu. Geriausiai ieskoti gamintojo "biblijos" :-)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nevisai teisingai su metais. Net wikipedijoje negerai nurodo. Turiu 1999 metu WJ'ta su 545fre (nebuvo keista). Tiesiog yra skirtumas tarp europiniu ir JAV automobiliu. Geriausiai ieskoti gamintojo "biblijos" :-)

Na jo pas amerikonus ten yra niuansų, čia aš standartą parašiau, kas pas mus europoj dažniausiai pasitaiko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrinde 247 - trijų padėčių, bet buvo ir labai retų variantų su 242 - penkių padėčių.

Kalbant butent apie 4.7. WJ'tas turi arba nv247 arba nv242hd.

 

Daznesnis atvejis nv247. O 242hd buvo berods 2001-2003 metais su krizminiu priekiniu kardanu ir gale LSD (ne hydra-lock/vari-lock).

 

Visa kita buvo kaip opcijos.

 

nv247 blokuo gero disku pagrindu susidarius spaudimui, kuris susidaro esant skirtingam isejimo valu greiciui. Teoriskai turi buti 100% galas ir jeigu prasisuka, isijungia priekis. Faktiskai kitaip. Vieni sako 95% galas ir 5% priekis, kiti iki 15% duoda priekiui. Pats asmeniskai turejau galimybe isitikinti, kad priekis tikrai gauna momento ir neprasisukant. Taip pat turi paletintoja kartu su kietu blokavimu 50/50.

 

nv242hd diferencialo pagrindu veikianti deze perduodant momenta 48/52. Turi ne trys padetys kaip nv247 o penkias, tai yra 2WD, 4Part-Time, 4Full-Time, N, 4Lo.

 

Part-time kaip ir 4Lo kietas blokavimas tik 4lo su paletintoju.

 

nv242hd atlaiko didesni momenta negu nv247.

 

Abi dezes patvarios kai priziurimos (keiciamas tepalas).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jo pas amerikonus ten yra niuansų, čia aš standartą parašiau, kas pas mus europoj dažniausiai pasitaiko :)

JAV savo rinkai isleidzia is karto su viskuo o i Europa veliau siuncia. Ne vien deze pas mane tokia o ir kaladeles, kondicionieriaus peciukas ir dar nepamenu ka keiciau. Jeigu sakau, kad 99 metai tai parduotuvese neranda arba ne ta pasiulo tai dabar nuolat sakai 2001 ir OK :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

JAV savo rinkai isleidzia is karto su viskuo o i Europa veliau siuncia. Ne vien deze pas mane tokia o ir kaladeles, kondicionieriaus peciukas ir dar nepamenu ka keiciau. Jeigu sakau, kad 99 metai tai parduotuvese neranda arba ne ta pasiulo tai dabar nuolat sakai 2001 ir OK :-)

Pas tave gal ir stabdžių suportai Akebono ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.