Pereiti prie turinio

Patrol klaidos skaitymas / GR Y61 2003 facelift, 116kw 3di (ne commonreilas)


Rekomenduojami pranešimai

Ekspedicijoje nutiko įdomus dalykas. :)

Kylant į Karpatų kalno viršukalnė dugnais gazuojant kažkas nutiko, kad kažkas kažkur išsijungė, praradau galia ir vos nenusivaziavom kulversciais apie 1.5km nuokalne. Nu OK, galvojau truko slanga kokia. Buvo itrukus virš oro srauto matuoklės. Hermetizavau. Po kiek laiko vėl gazuojant dugną vėl tas pats - kompas meta klaida, galia krenta, perspaudus pedalą vėl viskas OK. NA, pasikeiciu naujų potenciometra ant pedalo. Ble, vistiek tas pats. OK, galvoju - nesureguliuotas. Imu multimetra, atsukineju viską pagal programą - viskas idealiai. Gazas dugnas - engine check ir vėl bukumas. Nu, pasikeiciu oro srauto matuokle, peržiūrimi vakumai - viskas OK, jei nekreipsim dėmesio, kad bėda išlieka. Tai va. Nzn kas čia liko dar. Purkštukai?? Beje, turba pučia gerai - gauge rodo iki 0.9 , EGR glusintas, išmetimas tiesioginis

Esmė, kad patrulio diagnostika pyz**vota nes nelabai mato standartiniai įrenginiai. Kažkokį velnią gamykla padarius, kad tik patikrinti belenkas negali.

Tai va ir klausimai keli. Vienas esminis, kiti ne:)

* Kas galetu prisijungti (ir buvo pasijunges OBD) nuskaityti ką kompas bando pasakyti

* Skaičiau forume apie kaip kažkas siurblio elektrinę daly stumde. Papasakokit kurie varžtai atsisuka kad atlaisvinti. Nes ta tema visiškai neišsamiai pateikta. Maniskiui jaučiasi kuro badas - jokio dūmo, trauka silpnesnė.

* Ar kas pasidares visiškai rankinį VNT turbos valdymą, apeinant N75 voztuva

Redagavo Jakas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo musu pakatuskiu kompanijoj pries pora metu toks Y61. Tai vairuotojas pasakojo kad pora kart buvo uzejes gliukas toksai o trecia karta kai uzejo tai dirbo tiktai ant laisvu apsuku ka tu jam nedaritum.i ekseleratoriaus pedala niekaip ne riegavo visai. NISSANO CENTRE prastovejo 2 savaites tai netgi ten nieko nesurado.

Redagavo erikasss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia gali būti TPS, kur ant pedalo. Aš viena pakeitęs, nes kaip sakai - tik ant laisvu dirbo. Reikia su multimetru tikrintis voltus ir omus. Sunkiai, bet susireguliuoja. NA, aš vistiek manau, kad purkštukas kažkuris myza. Tai va ir bandome dar surasti kas pasijungia ir klaidas sužinoti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va - šiandieną išaiškintas gedimas.

Servise Alytuje pas Kęsta (www.autoalytus.lt) prisijungeme OBD ir.... Klaida 43 (TPS) , arba kitaip šnekant - pedalo padėties daviklis. Kažkuriuo metu uzsiglusina ir išmeta klaida. Ištrynus klaida trauka gera, kasa 33 ratus ir ant asfalto. Paskui vėl atsiranda. Ištrynus vėl viskas OK :) tad, ieskom pedalo ir tikėkimės, Juodis riaumos kaip tankas. Beje, tikrai prieš imdamiesi kažkokių zd30 modų, paziurekite klaidas, o jei neprisijungia Meistrelis, tai rekomenduosiu jums Kęsta. PM jei reiks

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.