Ekspedicijoje nutiko įdomus dalykas. Kylant į Karpatų kalno viršukalnė dugnais gazuojant kažkas nutiko, kad kažkas kažkur išsijungė, praradau galia ir vos nenusivaziavom kulversciais apie 1.5km nuokalne. Nu OK, galvojau truko slanga kokia. Buvo itrukus virš oro srauto matuoklės. Hermetizavau. Po kiek laiko vėl gazuojant dugną vėl tas pats - kompas meta klaida, galia krenta, perspaudus pedalą vėl viskas OK. NA, pasikeiciu naujų potenciometra ant pedalo. Ble, vistiek tas pats. OK, galvoju - nesureguliuotas. Imu multimetra, atsukineju viską pagal programą - viskas idealiai. Gazas dugnas - engine check ir vėl bukumas. Nu, pasikeiciu oro srauto matuokle, peržiūrimi vakumai - viskas OK, jei nekreipsim dėmesio, kad bėda išlieka. Tai va. Nzn kas čia liko dar. Purkštukai?? Beje, turba pučia gerai - gauge rodo iki 0.9 , EGR glusintas, išmetimas tiesioginis Esmė, kad patrulio diagnostika pyz**vota nes nelabai mato standartiniai įrenginiai. Kažkokį velnią gamykla padarius, kad tik patikrinti belenkas negali. Tai va ir klausimai keli. Vienas esminis, kiti ne:) * Kas galetu prisijungti (ir buvo pasijunges OBD) nuskaityti ką kompas bando pasakyti * Skaičiau forume apie kaip kažkas siurblio elektrinę daly stumde. Papasakokit kurie varžtai atsisuka kad atlaisvinti. Nes ta tema visiškai neišsamiai pateikta. Maniskiui jaučiasi kuro badas - jokio dūmo, trauka silpnesnė. * Ar kas pasidares visiškai rankinį VNT turbos valdymą, apeinant N75 voztuva