Pereiti prie turinio

Padėkite pasirinkti automobili


Orighin

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, 

Reikia pagalbos renkantis automobilį :) 

 

1. Jeep Cherokee nuo 1996 iki 2001 m. 4.0 benzinas

 

2. Jeep Commander, geriau dyzelis ar benzinas? Kaip su eksploatacija? pakankamai egzotiškas modelis atrodo

 

3. Gal galite pasiūlyti kažką kitą? :)

 

Automobilis nebus naudojamas giliai bekelei, su žmona mėgstam savaitgaliais į gamtą išvažiuot, i miškus pagrybaut:)  be to reikia patikimo automobilio, nes prasideda namo statybos, taip kad sukt galva dėl remontų ir ieškot sliekų kodėl tas ar anas neveikia nesinori. Žinau, kad nėra negendančių automobilių, tačiau norisi, kad jei kas ir sugenda - aišku kas, pakeitei ir važiuoji toliau :) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is savo puses pasakysiu... kai nujosiu savo XJ (techniskai nujot tikriausiai nepavyks, nebent sugrius nuo supuvimo, nes nevykes pirkinys, pirkau nematom ir pasirode laaaabai stipriai gaves drusku) pirksiu vel toki pati :)  taip, jis ankstokas, ir praglotas, bet tarnauja tikrai kantriai.... ai ir seip man labai grazus modelis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

xj nekomfortiskas , del gale esanciu lingiu , isskyrus isvaizda ( na del skonio nesigincijama ) nera jokiu privalumu jo naudai , del patikimumo taip pat teko turet 3 vnt 4.0i , visi luzdavo pakankamai daznai , pora varikliu sugedo , preikiniai stabdziu suportai dazna beda ,( nors cia ne tik xj bet ir kitu jeep beda su keramikiniais ( ar is kazko panausaus pagamintiems ) cilindriukams , taip pat sekmingai byra kryzmes ir reduktoriai 

kad ir forumieciai kur parduoda xj , tai puse masinos yra periinke ir pakeite kad butu gero stovio ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

xj nekomfortiskas , del gale esanciu lingiu , isskyrus isvaizda ( na del skonio nesigincijama ) nera jokiu privalumu jo naudai , del patikimumo taip pat teko turet 3 vnt 4.0i , visi luzdavo pakankamai daznai , pora varikliu sugedo , preikiniai stabdziu suportai dazna beda ,( nors cia ne tik xj bet ir kitu jeep beda su keramikiniais ( ar is kazko panausaus pagamintiems ) cilindriukams , taip pat sekmingai byra kryzmes ir reduktoriai 

kad ir forumieciai kur parduoda xj , tai puse masinos yra periinke ir pakeite kad butu gero stovio ...

 

Visiski briedai. Turejau WJ, ZJ dabar turiu XJ, nei vienam nebiro nei kryzmes, nei stabdziai, nei reduktoriai. Cia gal nuo vaziavimo stiliaus priklauso ir nuo to kiek pries tai buvo nujota masina, nezinau... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiski briedai. Turejau WJ, ZJ dabar turiu XJ, nei vienam nebiro nei kryzmes, nei stabdziai, nei reduktoriai. Cia gal nuo vaziavimo stiliaus priklauso ir nuo to kiek pries tai buvo nujota masina, nezinau... 

na as is patirties, pagrindinis minusas vistik linges , bugniniai stabdziai gale , su wj turejau tikrai kur kas maziau bedu ...komfortas nesulyginamas ..

p.s. imciau commanderi .... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki,

turiu ir as tą pačią problemą, kokį jeep imti.

ieškau pagrinde XJ nuo 97. bet peržiūrinėjant skelbimus akys užkliuvo ir už cherokee KJ.

apie KJ randu informacijos labai minimaliai. gal kam teko susidurti su siuo modeliu? Variklis,važiuoklė ar kitos bėdos? pravažumas lyginant su XJ? norėčiau ir lengvai "paturbinti"- ratus užmesti,truputį pakelti, gal libiotkę sumontuot.

nors KJ naujesnis modelis, bet pigesnis nei XJ.

mašiniukas bus naudojamas tik savaitgaliniams pasivažinėjimams gamtoj - 95% miško/lauko keliai.

Redagavo Demagas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš matai noriu pats pasidaryti, o ne padarytą pirkti :)

bet nežinau dar tiksliai kurį modelį griebti. galvojau apie vw touareg (paprasta važiuokle), NP, bet manau liksiu prie jeep, tik nenusprendžiu niekaip kuris modelis priimtinesnis. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uosvis KJ joja. Buves Sapranausko dyzelis automatas. Nie abs nei stabilumo kontroliu jame nera (turint omeny kasdien zulint ir uzmiestyje neprilakstysi). Tas dyzelis kaip ir turi pakankamai traukos bet praglotas tas dar - minimaliai kiek esu bandes tai 9 litrai. Kelt ji galima nebant spyruoklem ir amortikais bet to gal ir pakaktu. Truputi ankstokas, garso izoliacija nebloga, pasaliniu garsu salone nera nors dzipas senas ganetinai. Suoliuoja jei nemazai.

 

grKNDbO.jpg?1

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Wzikas, Šapranauskas su juo yra ko gero nuvažiavęs pora kartų iki Lt pajūrio... Šito automobilio istoriją gerai žinau nuo pat pradžių, šiaip garso izoliacija tikrai prasta, vid kuro sąnaudos 12, turi bėdų važinėjant po kirtimus, labai jau nemėgsta pravotkė šakų, palandžiojus po krūmus praktiškai visada tekdavo tvarkyti pravotkę, galinis tiltas silpnokas. Kietas kaip ožiukas. Prie didelių šalčių (-26) nesikuria, bėda akumuliatoriaus, kuris ten tikrai specifinis ir nelabai ką ten gudraus pribursi...  Rudyja kaip velnias. Kalba eina apie dyzeli, apie benzą nieko negaliu pasakyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mode, geras :) Mes ji pirkom is, berods, paneveziecio ar alytiskio kuris pora metu su juo vazinejo. Tiesiog is visu apziuretu buvo tvarkingiausias ir vartant serviso knygute pamaciau pirkejo varda/pavarde tai kaip ir buvo aisku kad paimsim.

 

Del rudziu negaliu komentuot nes per tiek metu bent jau pas musu tai nera, dugne taip kaip ir pas visas kitas masinas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mode, geras :) Mes ji pirkom is, berods, paneveziecio ar alytiskio kuris pora metu su juo vazinejo. Tiesiog is visu apziuretu buvo tvarkingiausias ir vartant serviso knygute pamaciau pirkejo varda/pavarde tai kaip ir buvo aisku kad paimsim.

 

Del rudziu negaliu komentuot nes per tiek metu bent jau pas musu tai nera, dugne taip kaip ir pas visas kitas masinas

Na , amžiną atilsi Šapranauskas juo džiaugėsi mažai, pirko jis jį nes parodoje labai jam jis gražus pasirodė,  tačiau pavažinėjus nusprendė, kad jam netinka žvejybai, iš keitė į ML, perleido  į mūsų šeimos ratą, kadangi dėdė per pirkimo apžiūrą nuskynė stulpeli prie banginio, tai ir nusipirko, ilgai jis su juo važinėjo, gal kokių 100 000 km ( tiksliai nepamenu) iki lyg 2009 2011m , važinėjo dažniausiai labai trumpom atkarpom kas diena, praktiškai variklis neužkaisdavo. Buvo sūnus dar apkabinęs stulpą , pagalvės nešovė, visi mušimai vaikiški buvo.... Nebuvo jis nei supuvęs nei papuvęs, nuolat buvo dažomas...  Prižiūrėjo tik jeep servise visą laiką. Vėliau pardave iš Vilniaus kažkur... Šeip Žiūriu valstybiniai numeriai taip ir keliauja per rankas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zvengiau balsu - nieko nera smagiau apziuros metu nuskint stulpeli kad be derybu ir paimt :D Tai kaip supratau is to kur mes pirkom (pries gerus 2 metus berods) kad jis is pajurio ja ir atsivare. Ne tas variantas kad per rankas eitu nes tvarkinga buvo o ir iki siol tarnauja jau virs 200kkm rida. Del salciu taip, pamenu kazkas buvo. 

 

Reziumuojant uosvis persedo i sita po savo cherokio 89metu kuri nuvare iki negaliu. Man paciam su juo vaziuot itampa biski, taciau kaip visureigis nelendant burzgynus o vazinejant be fanatizmo geras pasirininkimas. 

Redagavo wzikas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.