Pereiti prie turinio

Ratlankio kreivumo įtaka


zverukas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Iškilo toksai klausimas, ar didelį mušimą duoda ratlankio kreivumas?

Situacija tokia: masina asfaltu važiuojant purtosi kaip prieš mirtį, žinoma padangos senos ir guzuotos, bet prieš perkant naujas reiktų žinot ar nebus bėdos jei praktiškai visi ratlankiai švinkuoja ant 1-3 mm?

p.s. ta mašina daugiau 80 važiuot neturiu iliuzijų 

Redagavo zverukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu daug ir ivairaus kreivumo lietu ratu, jai padangos guzuotos, jokie ratlankiai nepades. Prie skirtingi greiciu ivairiai jauciasi. 1-3 mm nera daug, maniskiai kur kas daugiau palinke. Jai leidzia galimybes, islygink ir pamirsk sita bloga reikala   ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Meginsiu tad pradziai naujas gumas ir ziuresiu kas bus. Dabar tai ant kieto grunto kazkoks erotomobilis. Gal ir nieko, bet kai vienas vaziuoji kazkaip nejauku :)

...nesuprantu, o tai kokios bėdos tuos ratlankius išlyginti ,susidėti naujas gumas ir važinėti :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Tik nereikia, ne visi turi laiko statyt masina ant kaladziu ir vazinetis ieskant kas istiesins. Skambinau tikrai daugeliui firmu 60km spinduliu ir nieks neapsieme. Tipo neapsimoka jiem ir t.t. Whatever siandien susimontavau naujus kaliosus. Meistrelis sake kad su tokiu kreivumu lengvos vazineja ir net nejaucia. Ant stakliu matosi kaip ciut ciut kreivoja, bet viskas susibalansavo normaliai. Iki 100 dasmaugus nieko nesijaucia per vaira. Taigis pries moralizuojant gal patiems reiktu pasiziuret ar ratai tiesus, kadangi tokio kreivumo vaziuojant nesijaucia. Tarp kitko, to as ir klausiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai apie blėkas ir kalbėjo, kaip suprantu ;) Lietnykas negali iš centro būti sumestas.

ne tik gali, bet ir buna..ypac daznai tai nutinka ziema, susukus vaira,stabdoma ir i bordiura.. va ir nebera ratlankio.. arba netgi vidine puse kada buna labai stipriai sulenkta, tai toks lenkimas daznai is paskos nusitempia ir ratlankio stipina(us).. kalbu ne is nuogirdu,o praktikos ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu kaip tau paaiskint :scratch:  pati "saiba" niekada nelinksta. bet linksta butent is stipinu.. stipina palenkus, automatiskai ratlankis piesia astunke. netgi palinkes 1-2 mm ant balanso stakliu ratlankis atrodo ziauriai baisiai. ir netvarkant ratlankio ,balansuojant rata dedasi simtai gramu svorio, tai bet kokiu atveju padeda ir kartais vaziuja zmones ir nejaucia... bet is praktikos pasakysiu, 3mm ir daugiau ismestas ,- balansuok nebalansaves ,vistiek jauciasi negerumai vaziuojant..

todel originalus ratlankiai (originalus, tai ne tie ant kuriu parasyta made in germany italy ar france) ant kuriu zenkliukai audi bmw ir tt. visada yra gerokai stipresni, ir soninius smugius atlaiko tikrai geriau... 

na o nuo duobiu linksta visi vienodai... tik fufliaka issitiesini ir toliau "lankstai" o originalus dar daznai tenka ir virint.. va tokia vat matematika ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tokie drastiski veiksmai tik ne musu Lietuvelei.. nepasimetysi ratlankiais :D  o jei rimtai kalbant, kodel jis turetu issilakstyt po istiesinimo?? ne vienas ratlankis nera pagamintas kad subyretu vaziuojant, jie nera tokie kieti kaip pvz cinko aliuminis (luzta nuo maziausios deformacijos) taip, uzlekus ant kokios plytos ar seip i gilia astria duobe pasitaiko kad subyra ratlankis, bet cia yra fors mazor... o riedant, kad ir greitai, nu kas jam gali nutikt? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano nuomone jei vazinėji 200 tai mašina turi būt idealios būklės, ir nėr jau ką kalbėt apie virintus ratlankius. O mūsų "autostradai" iki vakarietiškų kelių tai kaip pėškom iki kinijos. Tikrai ne tokiais greičiais važinėt.

Redagavo zverukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.