deima Sukurta Vasario 19, 2009 Dalintis Sukurta Vasario 19, 2009 sveiki kaip veikia uzblokuotas centrinis diferencialas,nes mano masiniukas turi berots ir priekini ir galinius atsikurus blokuojamus diferencialus,tai siek tiek nesigaudau,kaip geraiu kimba i darba,nes vakar 3h prasiknisau miske kol ant kalno uzkilau,o geresnio varianto ir nenustaciau,gal galite padeti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Vasario 19, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 Paskaityk, jeigu supranti rusiškai http://autodata.ru/st/04_mmc/mmc.htm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deima Atrašyta Vasario 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 kad nelabai suprantu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Vasario 19, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 Gal čia ką rasi http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=6 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deima Atrašyta Vasario 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 dekui.mazdaug bandysiu susigaudyti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rimuxs Atrašyta Vasario 19, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 O tai koks pas tave modelis gal bent papsakosi? Gal pas tave problema ne diferencialu blokavime, o pvz. nejungia normaliai priekinio tilto? Gal koks hubas neveikia? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deima Atrašyta Vasario 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 pas mane MPII 2.8 automatas siaip gali buti ir problema,nelabai gaudausi ar tikrai sujungia priekini ar galini tilta nes skydelyje yra 4WD sellect bet kai sujungiu tiltus tai visu 4WD nerodo tik priekinius. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Vasario 19, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 Jeigu gerai supratau tai ka parašiai, ir jeigu pats supratai ką parašiai, tai pas tave blokuojamas ir priekis. Mano nuomone turi tikrai gera aparatą. Kitas variantas kad netaip formuluoji savo mintis , tokiu atvėju turi standartinį MP su galima galine blokiruote, ir nelabai moki juo naudotis.Todėl gal gali plačiau nupasakoti savo veiksmų seką? :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Vasario 19, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 Kas beatsitiktų MP visada turi galinį varomą tiltą, o priekinis yra pajungiamas. Tačiau esant nesklandumams MP priekinis tiltas pasijungia automatiškai (jeigu tai ne paskirstymo dėžės gedimas). Sugedus tilto pajungimo sistemai betkokiu atvėju neliktum be priekinio tilto , nes aktyvatorius automatiškai jį pajungtų ir negalėtum išjungti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deima Atrašyta Vasario 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 taip pas mane ir yra blokuojamas priekis taipat ir galas,o kaip tas centrinis blokuojams diferencials veikia tai ri nesigaudau.esu paprastas zmogelis tai jusu snekomis nelabai moku paaiskinti,bet esme ta kad visu 4WD sellect skydelyje nerodo rodo tik priekinius,. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Vasario 19, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 Pradžiai: Blokuojamas diferencialas tai toks diferencialas kuris blokuojamas mechaninio piršto pagalba, kuris savo ruožtu gali būti aktyvuojamas Suslėgto oro , elektro magneto, elektros motoro pagalba. Mp paprastai tokį turi gale ir aktyvuojasi elektos motoro pagalba. Centrinis difas blokuojasi paskirstymo dėžėje esančio dantračio pagalba, kurį stumdo rankenėlė automobilio salone. Jeigu kalbi apie centrinį difą, reiškiasi turi super select įrangą. ir nemanau , kad ji neveikia. O užvažiuoti nepavyko , nes maža įgudžių ir gal but netinkamos padangos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Vasario 19, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 Papasakok , kaip blokuoji priekinį tiltą? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deima Atrašyta Vasario 19, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 taip pas mane ir yra Super sellect,priekini tylta blokuoju jungdamas knopke A/T ir jis mano supratimu blokuojasi ir yra dar knopke Holle manyciau tai galinis aji neklisti jai ne tai patikslinkite.O kas liecia uzvaziavima tai taip salygos kai tiek daug sniego ir pavirsius buvo vien ledas,padangos skirtos butent tokiam ruozui o igudziai savaime aisku nera visu 100% itvirtinti,nes vazineju tik puse metu,bet aisku ta kalniuka iveikiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Vasario 19, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 taip pas mane ir yra Super sellect,priekini tylta blokuoju jungdamas knopke A/T ir jis mano supratimu blokuojasi ir yra dar knopke Holle manyciau tai galinis aji neklisti jai ne tai patikslinkite.O kas liecia uzvaziavima tai taip salygos kai tiek daug sniego ir pavirsius buvo vien ledas,padangos skirtos butent tokiam ruozui o igudziai savaime aisku nera visu 100% itvirtinti,nes vazineju tik puse metu,bet aisku ta kalniuka iveikiau Kiek zinau tai galinis tiltas pas MP blokuojasi mygtuku R/D Lock analogiškai priekis būtų F/D Lock :wink: A/T Ir Holle mano nuomone kazkokie automatines greiciu dezes navarotai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Vasario 19, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2009 Gal kas išvers iš lenkų kalbos: Wyjaśnienie: 1.R/D Lock - blokada tylnego dyfra - galinio diferencialo blokavimas2.A/T Mode - przełącznik zmiany trybu pracy skrzyni automatycznej - automatinės gr.dėžės režimo perjungėjas3.Rear Heater - przedni włącznik tylniej nagrzewnicy - galinio šildytuvo įjungimas 4.H/M/S - zmiana twardości amortyzatorów - amortizatorių kietumo keitimas(obok niego jest zaślepka(na podłokietniku), a w niektórych modelach jest tam słynna parasolka - przełącznik automatycznej anteny(wysunięta, 1/2 wysunięcia)) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deima Atrašyta Vasario 20, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 20, 2009 manau jus teisus. Puikiai isdestete mintis,tik dabar klausimas kas yra tas A/T ir Holle knopkes? o gal cia jau nauja tema kurti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deima Atrašyta Vasario 20, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 20, 2009 taip Hold yra A/T ir perjungi Mode tai skydelyje usidega Hold.beto kai blokuojiu centrini difa,tai skydelyje uzsidega orandzinis kvadratukas ties priekiniu tiltu ir dar yra ant galinio tilto toks pats kvadratelis tik vat jis neuzsidega. :? klausimas ar cia avarine kazkokia ar cia neatlieka kazkokios funkcijos.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Vasario 20, 2009 Dalintis Atrašyta Vasario 20, 2009 turi uzsidekti paspaudus r/d lock mygtukaa Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deima Atrašyta Vasario 21, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2009 tokiu mygtuku pas mane nera,matai pas mane buves anglas tai velniai zino kas gali but daryta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar