Pereiti prie turinio

Kupiskio fiesta 2015


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 96
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

nevandeni esme, esme kai traktoriai ispjauna vezas tai mum tik lieka sliauzti ir banditi gerves patvaruma.

Pas mus gruntas visur yra zvyras ,tai reliai kiek varzybu buvo visa laika leisdavom pirmus TR -3 poto tik TR-2 nes pradziai bus padarytos dirbtines kliutys prikasim skersai grioviu su staciais slaitais paleisim open + jie nulygins slaitus ,o poju vaziuojant open bus tik lengviau.

Gilyn zvyre nelabai kasasi.

Dar buvo klausimas del fbel padangu ,tai vel pasikartosiu kad zvyre protektoriaus rastas nelabai itakoja pravazumui tai skirstysim klases tik pagal ratu dydi iki 36 ir virs 36.

Redagavo Naglis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebepradekim su tais ratais org.nervus gadynt :) Jei bus sikna,tai jinai vienoda bus ar 33 ar 36. :D trys coliai grubiai 7,5cm,padalinta per puse 3,7cm.idomu kiek jau ten tie 3,7cm naudos duos kai kabi ant tiltu :D

  As tai siulyciau ir viksrus leist kartu i ta pacia klase..nu koks gi skirtumas - ju konstrukcija sudetingesne-greiciau pavargs. Negi gaila

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kaip cia pasakius, keliu eismo taisykliu sustabdes policininkas iki Jusu "nedatempineja" :)

arba viskas gerai arba ne (aisku buna isimciu kaip ir visur). Bet siuo atveju, renginiuose darosi

iprasta islyst keliems veikejams, prie kuriu reikia pritempinet taisykles... tikras Open'as senai iki

33" ratu subrendes. Tik pas mus cia 35 buvo norma. Dabar ta norma jau 36 fb'lai ir 37 boogeriai.

Jeeeeeeeega! Cia panasiai kaip kelyje turinciame po juosta kiekvienai eismo krypciai vaziuojama 

trimis eilemis (pvz lenkiama neaisku dar kokiu greiciu). Kam parintis-juk visi gi telpa...

Norma darosi ir per istemptus trosus vaziuot ir uz stop juostu...bet gi negalima auklet dalyviu-kitais 

metais gali nebeatvaziuot.. Va taip ir "tobulejam" dideliu greiciu ir be stabdziu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kaip cia pasakius, keliu eismo taisykliu sustabdes policininkas iki Jusu "nedatempineja" :)

arba viskas gerai arba ne (aisku buna isimciu kaip ir visur). Bet siuo atveju, renginiuose darosi

iprasta islyst keliems veikejams, prie kuriu reikia pritempinet taisykles... tikras Open'as senai iki

33" ratu subrendes. Tik pas mus cia 35 buvo norma. Dabar ta norma jau 36 fb'lai ir 37 boogeriai.

Jeeeeeeeega! Cia panasiai kaip kelyje turinciame po juosta kiekvienai eismo krypciai vaziuojama 

trimis eilemis (pvz lenkiama neaisku dar kokiu greiciu). Kam parintis-juk visi gi telpa...

Norma darosi ir per istemptus trosus vaziuot ir uz stop juostu...bet gi negalima auklet dalyviu-kitais 

metais gali nebeatvaziuot.. Va taip ir "tobulejam" dideliu greiciu ir be stabdziu :D

Kaip ir buvo rasyta open bus iki 36 tai jau su 36 i pliusa o del padangu dydzio matuosim realiai kas yra o ne kas parasyta.

Jaigu kas nores i pliusa su mazesniais  tai jokiu problemu  :D kad klausimu nekiltu.

Redagavo Naglis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal prošvaisą, o ne prošvaistę? :)

prošvaisa tech.  - siauras tarpas tarp gretimų paviršių; prošvaistė -šviesus tarpas apsiniaukusiame danguje, pragiedrulis;  (šaltinis - www.žodynas.lt)

Moki zody, zinai kelia :D neduok dieve studentams tokio destytojo.....:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl nuspredėt kad Open ir Open+ važiuos atskirais laikais? Ar nebus nuobodu ir žiūrėti ir važiuoti jei + susirinks 3-5 mašinos? Manau geriau paleisti visus vienu kartu, gi trasos čia neišmalsi, o ir dalyviam ir žiūrovam įdomiau kai aplinkui veiksmas vyksta. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.