Pereiti prie turinio

Patarimai kaip uzkelt galia 3.3TD


Rekomenduojami pranešimai

pirmas dalykas nusipirk manometra (slegio davikli) antras issiaiskink kiek max galima sukelti slegi[tubos] (dazniausiai autodata raso), tada pagal slegi reguliuoji kuro kieki. pradesi zaisti su turba idomu koki varianta pasirinksi... kiek teko analizuoti turbu per visa savo gyvenimeli patrulio butent 3.3 td senojo turbos yra neblogos ir gana lengvai leidzia kilsteleti slegi... + jos yra gana kantrios... aisku velgi jai turba gyva... minusai kelsi slegi dides ir suslegto oro temp. idealiausia jai ikisti koki IC (intercooleri) kad isvengti detonacijos ir t.t. + svarbu uzsideti apsauga nuo virslegio... nes jai bus virslegis ar pastrigs WG gausi per liesa misini ko pasekoje galimi du variantai arba neliks voztuvu arba skyle stumoklyje arba perkaitinsi matora... taip kad mastyk... didesnis slegis susijes visada su aukstesne temp. saviski 2.8 kai turbinau tai dejausi visa komplekta:

didesnis tepalo radiatorius, dabar planuojama IC instaliacija ko pasekoje galesiu kelti slegi pas sau iki 1.0 bar gal iki 1.1... apsauga nuo variklio perkaitimo ir aisku kuro/oro mases santykio matuoklis... visa tai pinigai ir garantas kad dar vaziuosi ilgai ir uztikrintai... dabar stovi pas mane hibridas bet greiciausia galvoju apie dar rimtesne turba... tiesa siuo metu ant stendo 118 kW prie 3200 RPM tiesa tik ant galinio tilto ant abieju del nuostoliu bus maziau...

Redagavo owca
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

darau ir as hibrida 2,8 y61 ant stendo rodo kad pucia 1,1, reikes dar tik idet i masina ir zaist su kuro kiekiu. kiek suporatau owca jeigu ka galima konsultacijois pas tave :)/>

 

kests, 1.1 truputi daugoka be IC, nebent naujus varztus ir smeges dejai galvai... jai ne - nerizikuociau... manau be IC geriausia butu apie 1.0 su IC (priklausomai nuo charakteristiku) galima butu zaisti apie 1.1-1.2 bar. jai ka klausk per PM del patrulio padesiu ;)

pas man nauji varztai ir smeiges ir tai nerizikuoju... keliu iki 0.95 bar. dar zaisiu truputi su degimu ir siurbliu tikiuosiu dar didesnio efekto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...

Zodziu sutvarke purkshtuku antgalius , paemiau intercooleri, did. pralaidumo filtra su deze, boost controleri ir blow off valve. Klausimas kokius indikatorius statyti ?

 

Boost gauge - tai butinai

Ishmetamu duju temp gauge ?

Ar oro / kuro mishinio ?

 

Gal yra norinciu visa tai pajungti kartu ? :)

 

P.S.

 

Tachometras stovi, bet neveikia - nepajungtas, kaip ji pajungti ?

 

 

  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik siaip kilo klausimas kam tau sitas: "blow off valve"... kaip ir kur ji jungsi... is esmes tai jis niekaip nesijungia prie dyzelio ir veltui ismesti pinigai... jis veikia tik ant benzo nes valdomas butent vakuumu... kuris susidaro kolike kai atleidi gaza...

 

boost gauge reikalinga tau kad matytum kas pas tau darosi kolike... (kad matytum ar nevirsijai leistinos normos... mano poste auksciau yra papasakota kas bus jai virsysi)

temp gauge ismetimui - reikalingas daigtas bet nera laaabai butinas matai kada virsija ismetamosios dujos leistina riba kuri atsirada kai buna per liesas misinys ir t.t.

jai turi dyzeliui A/F (oro/kuro) matuokli rodyk kaip atrodo nes kolkas yra begalo brangus daigtas... (neskaitant kitaicu kurie neveikia kaip turetu veikti)

boost controleris mechaninis?  jai taip tai ok jungiasi paprastai pilna schemu yra pagooglink...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik siaip kilo klausimas kam tau sitas: "blow off valve"... kaip ir kur ji jungsi... is esmes tai jis niekaip nesijungia prie dyzelio ir veltui ismesti pinigai... jis veikia tik ant benzo nes valdomas butent vakuumu... kuris susidaro kolike kai atleidi gaza...

 

boost gauge reikalinga tau kad matytum kas pas tau darosi kolike... (kad matytum ar nevirsijai leistinos normos... mano poste auksciau yra papasakota kas bus jai virsysi)

temp gauge ismetimui - reikalingas daigtas bet nera laaabai butinas matai kada virsija ismetamosios dujos leistina riba kuri atsirada kai buna per liesas misinys ir t.t.

jai turi dyzeliui A/F (oro/kuro) matuokli rodyk kaip atrodo nes kolkas yra begalo brangus daigtas... (neskaitant kitaicu kurie neveikia kaip turetu veikti)

boost controleris mechaninis?  jai taip tai ok jungiasi paprastai pilna schemu yra pagooglink...

Na kaip ir pats auksciau minejai "uzsideti apsauga nuo virshslegio" tai as pamaniau kad ir turi omeny blow off valve... ? Na jeigu pas dyzeli nesusidaro kolike vakumas atleidus gaza, tai ta voztuva galima ideti kita puse ir jis atsidarys kai pasieks kazkiek tai BAR nuo slegio kolektoriui ( reguliuojasi spyruokle ). Ar tu turejai kazka kito omey del tos apsaugos ?

 

Del A/F tai dar kolkas nepirkau, gerai kad paprotinai, ieskosim tada EGT indikatoriaus

 

Boost controleris mechaninis - googlinsiu kaip pajungti

 

Turbos slegio didinimas, tai WG neatidarimas vakumo pagalba + mechaniniu boost controleriu ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

boost controleri gali pasidaryti kartu kaip ir apsauga... nereikes leisti saibu... blow off'a parduok benzinininkams uzsidirbsi litu nes jo panaudojimo dyzely nera ir nebus... tiesa yra bet manau kad nusipirkti ji reikes pusei patrulininku parduoti savo patrulius kad viena blowoffa nusipirkti ;)

 

Turbos slegio didinimas, tai WG neatidarimas vakumo pagalba + mechaniniu boost controleriu ? - taip (tiesiog pavelininmas tu norejai pasakyti ;) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaitau ir truputuka nesuprantu sutrumpinimu arba detaliu pavadinimu ;) truputuka atitoles nuo siu reikalu.

Tai jeigu nori seneliui patruliui 3.3turbo pakelti galia tai

1reikia pakelti slegi iki 1baro

2 isistatyti papildoma slegio saugikli

3 pareguliuoti siurbli

4 isratyti intercoleri

5 kadangi pasmane ner tai rekomenduotina istatyti tepalo ausinimo radijatoriu

6 isistatyti slegio dacika kad matytum salone koki slegi turi

Ir kas dar rekomenduotina. Ir jeigu viska padarai proto ribosia tai ant kiek arkliu pakeli ir ant kiek sukimo momentas padideja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaitau ir truputuka nesuprantu sutrumpinimu arba detaliu pavadinimu ;) truputuka atitoles nuo siu reikalu.

Tai jeigu nori seneliui patruliui 3.3turbo pakelti galia tai

1reikia pakelti slegi iki 1baro

2 isistatyti papildoma slegio saugikli

3 pareguliuoti siurbli

4 isratyti intercoleri

5 kadangi pasmane ner tai rekomenduotina istatyti tepalo ausinimo radijatoriu

6 isistatyti slegio dacika kad matytum salone koki slegi turi

Ir kas dar rekomenduotina. Ir jeigu viska padarai proto ribosia tai ant kiek arkliu pakeli ir ant kiek sukimo momentas padideja.

Ir pabaigai nusiperki visureigį galingesniu varikliu ;)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

I savo 3.3td idejau IC pakeliau boosta su trishakiu iki 0.9bar, idejau EGT - bet kazkodel nerodo ( gal blogai pajungiau - ziuresiu ). Dabar mastau pazaisti su kuro mishiniu, gal gali kas papasakoti kuri ten varzta sukineti reikia ? Ir kaip tei teisingai daryti ?

Tai niekas varshto nesukiojo 3.3TD ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 9 mėnesių...
  • po 7 mėnesių...

Prikeliam tema. Kuris ten varstas sukinejas siurbli 3.3?

nzn as pats varzto nesukinejau, bet pakelem paprastai, istatem intercooler ir shlangute kuri eina i wastegate tai pastatem trishaki, kad slegis nueitu i lauka ir veliau atidarinetu wastegate - tada pradejo pusti nuo orginaliu 0.4 iki 0.8 bar.

Bet megciau dar ir su raztais ant siurblio pazaisti.

Ar pavyko pakelti ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliam tema. Kuris ten varstas sukinejas siurbli 3.3?

nzn as pats varzto nesukinejau, bet pakelem paprastai, istatem intercooler ir shlangute kuri eina i wastegate tai pastatem trishaki, kad slegis nueitu i lauka ir veliau atidarinetu wastegate - tada pradejo pusti nuo orginaliu 0.4 iki 0.8 bar.

Bet megciau dar ir su raztais ant siurblio pazaisti.

Ar pavyko pakelti ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.