Pereiti prie turinio

Daihatsu Feroza pirkimas


Gezatron

Rekomenduojami pranešimai

Nepykit jei tema sukuriui nevietoi, tiesiog draugas turejo feroza, na pas jy ledine buvo tiesiogine to zodzio prasme, uzlaikyta idialiai, vaziavo super, tai ir as susidomejau sio modeliu. nu ir kilo man klausimas, nes kazkaip ieskojau info bet neuztikau, aisku jei jau apie tai kalbeta, tai nuoroda numeskit... esme tokia. kaip teko susidurt ir skaityt, feroza vaziuoija arba tik priekis kuris nesiblokuoja, arba visi 4 ratai arba visi 4 su paletintoju... nu ir klausimas kilo- kai yjungiu visus 4 varancius, kasnors blokuojasi ar ne? t,y ar galas susiblokuoja prasissukus ratams? nu koks ten veikimo principas :)/> aciu, viena jau nusiziurejau, nes pasirinkimas minimlus, seniokas kazkoks ten susitvarke, tipo be techo pirko, ispasakojo man ten viska kad dumais metesi, galva lupo da ten kazka... tai vaziuosiu sestadieny ziureti... ai tiesa tipo sako- patept ten reike salidolu kazka ar pan nes kakaip per velai yjungia ar isjungia 4x4 ta dalyka.. nu veluoja tipo... likau nesuprates

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"kaip teko susidurt ir skaityt, feroza vaziuoija arba tik priekis kuris nesiblokuoja, arba visi 4 ratai arba visi 4 su paletintoju... nu ir klausimas kilo- kai yjungiu visus 4 varancius, kasnors blokuojasi ar ne? t,y ar galas susiblokuoja prasissukus ratams? nu koks ten veikimo principas :)/>"

 

Feroza varoma galu, gali pajungt prieki, tada bus 4 varomi. tiek paprastai vazinejant (4H) tiek su paletintu (4L). paletinta jungi kai reikia daugiau jegos ratams, pvz pries didesne kokia kliuti, kad neuzmust sankabos ir lengviau iveikt. tiesa, ant asfalto jungt visu 4 varomu ratu nepatartina, nebent yra labai prastas sukibimas su pavirsiumi (sniegas)

 

"ai tiesa tipo sako- patept ten reike salidolu kazka ar pan nes kakaip per velai yjungia ar isjungia 4x4 ta dalyka.. nu veluoja tipo... likau nesuprates"

 

matomai kalba ejo apie "habus" arba kitaip tariant ratu uzraktus, kuriuos reik ijungt kad isijungtu 4 varomi ratai. habai buna automatiniai arba mechaniniai. jeigu ten stovi automatiniai, tai nieko daryt nereikia, tik ijungi su rankena prie greiciu dezes 4 varomus ratus ir pradedi is leto judet, 4 varomi isijungs automatiskai. tam kad atjungt priekini tilta (pvz is pievos privaziavus asfalta), reikia atjungt su rankena tilta, ir kelis metrus pavaziuto atgal, pasigirss charakteringas traskejimas, reiskias priekinis tiltas atjungtas.

 

su mechaniniai biski kitaip. tam kad priekini tilta ijungt, neuztenka rankena perjungt i 4 varomu ratu padeti. reikia islipt is masinos ir prie kiekvieno rato (priekinio) habo "rankenele" pasukt is FREE padeties i LOCK. jei nori isjungt - darai viska atvirksciai. mechaniniai habai isijungia/issijungia iskart pasukus rankenele, nereikia vazinet pirmyn atgal.

 

del tepimo salidolu tai diedukas yra neteisus, tiesiog cia gal tarybinis ar senu laiku mastymas, kai kito nebuvo. jeigu neklystu (kolegos pataisys) habams yra specialus tepalas. pagal tai kad "velai isijungia" speju kad bus automatiniai habai.

 

ir dar, mechaniniai habai yra patvaresni, automatiniai habai duoda daugiau komforto, bet yra savu niuansu, tai mano galva mechaniniai habai yra privalumas.

 

jei kas neaisku - klausk.

Redagavo Justas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.