Pereiti prie turinio

Kas tai per zveris


Rekomenduojami pranešimai

O kam imt vienodus :?: imi geriausia, tai yra benza ir darai :D

Cia amzina dilema benzas-dyzelis... Viska daug lengviau suprastum kai nuvaziuotum i kokius Emyratus ir pabandytum su benzu Landcruiser i kopas ivaziuoti ir veliau su dyzeliu... Tada pamatysi kad neivaziuoji nei is tolo su dyzeliuku, jis tik gerai kasa zemyn su savo momentu... O benzas kaip duoda ant oborotu taip ir nueina...

Tas pats ir pas mus, tik ne taip pastebima plika nepatyrusia akimi :D

Dyzelio privalumai vandenyje ir expedicijose, bet niekada pravazume...

Jei sugebesi nuo vandens apsuagoti, tada dyzelis daugeliu atveju tik minusas...

Tie seni senuku bajeriai v natiazku su siaurom padangom ,tinka tik tol kol kas nebando gazas dugnas :D

Kas supranta supras :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

deivi neparasei kad dyzelis patikimiau:) ekonomiskiau, ir lengviau sunkesnisu ratus prasuka, o benzas prasuka bet ir pusasiu nuraut gali jei per daug uzturbinsi,, o kad padaryt gerai viskas remiasi i finansus, o pas mus zmones ne patys turtingiausi, o ir su mazai pinigu gali malonuma tureti toki pat taip kam tada permoket..

tu jau apie aukstesnius dalykus kalbi, sportas, emyratai, o chebra gal apskritai ziuri - nebrangu, patikima, reiskia tinka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ekonomiskiau tai sutinku... Viskas kita tik bobuciu pasakos... :D

Tik galingas benzas gali isvezti visur ir visada... Dyzelis turi sukimo momenta bet nera pastovumo. Tai yra jis momentu kaip suktels. tai tik pusasius ir nusuka :evil: O va isokt kur reikia jam galios neuztenka, uzdusta... Aisku as kalbu apie didelius ratus ir sunkias kliutis...

Benzas daug galingesnis ir eina veju, bet pusasiu jis nesukineja... Jis dirba tolygiai, galingumas kyla tolygiai... Dyzelis labai trumpai turi galinguma kuri isnaudoti ne visad galima suspeti o veliau galingumas dingsta paciu reikiamiausiu momentu...

Plius visi dyzeliai dvigubai sunkesni nei benzai, is cia vel prarandamas pravazumas...

Dyzeliui sukimo momentas lenteleje didesnis, bet realiai pav prie 3500 apsuku jis isgauna koki 300N. Tuo tarpu benzas toks pats isgauna prie 6500aps apie 220N. Taigi imam benzinini varikli, suletinam perdavima dvigubai(daleiskim) gaunam prie 3200apsuku 440N. Tai pas ka daugiau :?:

O kur dar forsavimo galimybes su benzinu, ko nepasakyciau aopie dyzeli...

Taigi tik benzinas pilnavertiskai gali vezti sporte...

Dyzelis gi expedicijose del ekonomiskumo bei kartais del kazkiek patikimumo...

Aisku dar nereiskia kad su benzinu isvaziuosi ir visus varzybiose nugalesi :D Cia dar daug desniu labai galioja kad laimeti ir be kuro rusies... Tarpine pirmoje vietoje, svoris,sturmanas,technikos patikimumas,blokiruotes....

Bet nugaletu su dyzeliu galima tik su salyga kad nera tnkamo konkurento su benzininiu varikliu. Arba trasos yra tam tikro pobudzio, pav kai vaziuoja vien ant gerves ir tt... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki perskaiciau jusu pranesimus ir dabar galvoju vienas apie benza sako geriau o kiti tik apie dizeli asasmeniskai kai susirgau sitaliganuo 2004 metu ir kiek teko asimint tai febrikes pradejo nuo1,8dizeliuko su31 padangom vaz remuose ir visai nieko cia apie 2004 gintarini pajuri

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seip su viskuom sutikciau jeigu viska buceu pradejes skaiciuot nuo pat praziu pinigines adzvilgiu. kai zmogus usidegi ciumpi viska kas pasitaiko pirmeusia po ranka tik paskuj atanki pradedi ziuret kad viskas (Š) dugnas ispuves ,sparnai slenkstcein ir kai pradedi remontuot draugu ir savo jegom ir sezono kaip ir ne bera o del ko nesutinku del benzo butent terano neimanoma uzgermetint sankabos kiek teko vaziot po kiekvienu normaliu treniruotciu arba ismina mizguolis velniop arba sankaba pilna dumblo psilieku tik prie dizelio nesvarbu kad jis letesnis :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tam uvazui iki vargso toli grazu.o apie katra sneki tai jo dalys senai kraunamos ant gaz69 . o problemeles su priekiniu tiltu,kuria greitai pasalins.
Problema pašalinta.O galima sakyti ,kad jos ir nebuvo :D Kai parvažiavau namo vienas habas laikėsi tik ant vieno varžto :? Tik keista ,kad niekas nepastebėjom :shock:
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D smagu matyti ta varikliuka. Istorija tokia :arrow: kai pirkau ta patruli (kuri dabar turi gediminas ir kuri nupirko uz asaras is manes) kilo daug kam galvosukis kas cia per velnias. Vaziuot nevaziavo truko jegos nors tu ka, bet ... eme ir pramuso, atsigavo ir viskas ok. tie varikliukai buvo dedami i nissanus italijos rinkai, fermeriukai buvo juos pamege, nes auto nesunkus gavosi. Taigi nieko blogo apie si varikli pasakyti negalio, jiegos i valias , priekis lengvutis ir valio. Tai tiek gerb kolegos :D
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ji pagamino firma Motor Iberica (Ispanija). šią firmą Nissanas nupirko :) .

šį šeštadienį turetu buti bandymai :) . variklis prie greičių dėžės jau prijungtas, vedasi ore :). tuoj visa tai idės į teraną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.