gienka Sukurta Lapkričio 16, 2011 Dalintis Sukurta Lapkričio 16, 2011 kas cia per knopke ant pavaru riciago, ir ka ji daro? gal kas numanot, nes keliose temose klausta buvo bet atsakimo ner. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ruley Atrašyta Lapkričio 16, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2011 nebus kartais overdrive?ar kaip jis ten.. jei vaziuojant paspaudus permeta i zemesne pavara tai ji ir bus.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Lapkričio 16, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2011 Faktas, kad tai yra "overdrive" išjungimo mygtukas.Va tokį trumpą OVERDRIVE mygtuko paaiskinimą radau google pagalba"Overdrive button clicked on sets the transmission into overdrive which means it give better gas mileage since it helps the motor run a lower RPM.The dashboard gauge will have a light that will say O/D OFF if you push in the button to cut if off.I use overdrive on normal driving but for climbing tall mountainous areas id switch it off and and put in L gear to make the climb....save stress on the transmission. " Trumpai tariant važiuojant į kalną arba tempiant priekabą reiktų paspausti O/D off, kad skydelyje užsidegtų perspėjimas O/D off, tada dėžė nejungs aukščiausios pavaros. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Lapkričio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2011 Kolga teisus - knopke išjungiama aukščiausia - a-lia degalus padedanti taupyti - pavara... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemnera Atrašyta Lapkričio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2011 ijungus sia knopke automobilis stabdomas dezes pagalba Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Lapkričio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2011 ijungus sia knopke automobilis stabdomas dezes pagalba neklaidinkite, kolega... "stabdymo dėže" nėra - yra stabdymas varikliu... automatui tai galima padaryti perjungiant į 2, L ar kitoki režimą, kuriuose apribojami aukštesnės pavaros įjungimo galimybės... o ši "knopkė", kaip buvo pastebėta, leidžia arba draudžia aukščiausiosios pavaros (atitikmuo mechaninėje būtų "pagreitinta" pavara) įjungimą... PVZ:2 – положение торможения двигателем и включения 2-й передачи. Рекомендуется для преодоления затяжных подъемов и спусков. Автоматически переключаются вверх и вниз 1-я или 2-я передачи в зависимости от нагрузки на двигатель и скорости движения, высшие передачи остаются заблокированными, чтобы предотвратить ненужные переключения на высшие передачи. При этом также повышается эффективность торможения двигателем. Максимальная скорость автомобиля не должна превышать 108 км/ч.L — положение усиленного торможения двигателем и включения 1-й передачи. Выбирать это положение рекомендуется при движении на крутых подъемах и спусках. Автомобиль двигается только на 1-й передаче, высшие передачи заблокированы, чтобы предотвратить ненужные переключения на высшие передачи. При этом достигается максимально возможная эффективность торможения двигателем.Максимальная скорость автомобиля не должна превышать 59 км/ч.Не рекомендуется эксплуатировать автомобиль в этом положении рычага селектора длительное время, так как это приводит к перегреву коробки передач. Система управления автоматической коробкой передач предусматривает различные режимы работы коробки передач. Кнопка выбора режима движения расположена на панели приборов (рис. 1.8).В зависимости от условий движения автомобиля водитель выбирает экономичный режим, снижающий расход топлива, или активный, который условно можно назвать «спортивным».При экономичном режиме, благодаря раннему включению высших передач и позднему переходу на более низшие передачи, появляется возможность экономии топлива.Так называемая «спортивная» программа работы коробки передач выбирается в том случае, когда управление педалью акселератора осуществляется достаточно резко. При выборе «спортивного» режима полностью используются резервы мощности двигателя благодаря некоторому запаздыванию переключения на высшую передачу.Автоматическая коробка передач имеет режим «overdrive», который включается кнопкой на рычаге селектора (см. рис. 1.7). Режим «overdrive» позволяет ограничить потребление топлива в нормальных условиях эксплуатации автомобиля. Отключение режима «overdrive» осуществляется нажатием кнопки Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar