antoska Sukurta Spalio 16, 2007 Dalintis Sukurta Spalio 16, 2007 Pakeiciau visas 3-is grandines vedasi gerai,bet nera traukos.Toks jausmas, kad turbina kas nusvilpe,letai isibegeja.Variklis dirba graziai visai nedumina nei lengvai vaziuojant,nei spaudziant iki dugno.Buvau diagnostikoj pasake ,kad 3-mis laipsniais degimas velyvas.Gal kas turejot reikalu su siais varikliais.Kazkaip sunku patiket kad 3-ys laipsniukai gali tiek daug reiksti.Is anksto dekoju. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Spalio 17, 2007 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2007 Trys laipsniai tai jau pakankamai daug. Praktiskai bus grandine per danti nepataikyta. Vaziuok atgal, kur jas tau keite ir reikalauk, kad padarytu kaip priklauso. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Spalio 17, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2007 Tiesiog bijau ka ir sakyt tik zinau,kad visur fiksavimo kaisciai kisasi,o meistrai geri ar galejo taip apsizioplint.Gal bus dar kokia nuomone.Dekui DariuiII. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Lapkričio 2, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2007 ar turbinos oro padavimo šlangų nieks nejudino... buvo tokie simptomai, kai biski įlindę buvau... po to viską perveržiau - viskas tapo ok... o buvo jausmas, kad dirba blogiau kaip atmosfernikas... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Lapkričio 2, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2007 kiek pamenu, keičiant grandinę nieks nesifiksuoja - užkabinama grandis ir prasukama kol sena/nukris, nauja užsidės... gal įtempikliai-vibracijos gesikliai kokie yra ir su jais blogai sužaista? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Lapkričio 2, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2007 Cia 1a grandine stovi ant alk.veleno karteryje ir suka kazkokius balansyrus,kad variklis nevibruotu,o norint ja pakeisti reikia ismesinet visa varikli.Taip,kad netik slangas,bet viska iki smulkmenu isarde As nemaciau,bet meistrai sake,kad alk.velenas ir siurblys fiksuojasi kaisciais tai jokiu nukrypimu negali buti,o kompensatoriai ir t.t viskas nauja.Sitie motorai pasirode nuo 98 ar99metu tai niekur nerandu jokios infos.Siandien bandziau jungti pr.tilta ir nieko nesigavo.Girdisi kaip rele sudirba,o vakuminis jungiklis ne.Tarp galvutes ir isiurbimo kolektoriaus stoi sklende kuri valdoma vakumu ir ji neveikia matyt bus problem slangutese ar kazkur pan.todel ir nera tinkamo starto.Reikes viska nuodugniai patikrint,o jai ne tai teks vaziuot y sostine. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Lapkričio 3, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2007 o yra išankstinis pašildymas - tipo kaip pas trooperį - sklendė dalį atidirbusių dujų grąžina į įcilindrus... buvo pas mane tokia fignia, kai ta sklendė užstrigdavo... tai tiesiog atjungiau jos valdymą (įsijungdavo režimas knopke su spiralės simboliu) ir vsio... nes simptomai tokie patys kaip pas tave - burzgia ir jokios galios... pažiūrėsiu pirmadienį darne - frosios manualą ar kažką pan. turiu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Lapkričio 3, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2007 Kai tik nupirkau buvo problema,labai dumino tarp1100ir1500-1800apsuku.Galvojau purkstukas nes variklis drebejo,o dumai vertesi kaip is kamazo baltai melsvi,taciau diagnostika parode oro srauto reguliavimo problemas.Vienas"specas" liepe keisti oro srauto davikli,o zmogus turejes toki varikli SAAB-e is kart nurode teisinga liga-pravalyti isiurbimo kolektoriuje esancias sklendes,kur minejai galima atjungt slangute.Kai nuemiau kolektoriu buvo baisu.Vietoj 25-30mm skyles buvo like gal 5mm.Sklende strigo todel ir dumijo nes truko oro.Manau,kad visiems kam grazina ismetimo dali atgal po 25000km turetu panasios problemikes pasireiksti nes suodzius anksciau ar veliau valyti reikia nesvarbu kokiom malkom kureni. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Lapkričio 3, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2007 o tai pas tave automatiškai reguliuoja tą dujų recirkuliaciją - grąžinimą atgal? jei taip - atjunk nafig jis nereikalingas - tik problemos... tiesa, kokio gamintojo mataras? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Lapkričio 3, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2007 2 Antoska: tau reiketu apsilankyti cia: http://www.4x4club.ru Apie sklendes ieskok pagal raktinius zodzius клапан EGR (ЕГР)Apie tilto nejungima: shift on the fly (SOF), taip pat СОФ Sekmes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Lapkričio 6, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 6, 2007 Labai dekingas visiems uz pagalba ir asmeniskai DariuiII.Perskaiciau rusiskas nuorodas klausimu nebeliko tik dabar labai neturiu laiko remontui.Po 2-ju savaiciu tureciau gauti manuala tikiuosi buti naudingas ir kitiems.Gal ir ne y tema,taciau dalyvauti 4x4 forume labai malonu nes cia gyvena nuosirdus nesavanaudziai zmones.Dekui dar karta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar