Pereiti prie turinio

FRONTERA 22dti 16v neaiskumai del degimo


Rekomenduojami pranešimai

Pakeiciau visas 3-is grandines vedasi gerai,bet nera traukos.Toks jausmas, kad turbina kas nusvilpe,letai isibegeja.Variklis dirba graziai visai nedumina nei lengvai vaziuojant,nei spaudziant iki dugno.Buvau diagnostikoj pasake ,kad 3-mis laipsniais degimas velyvas.Gal kas turejot reikalu su siais varikliais.Kazkaip sunku patiket kad 3-ys laipsniukai gali tiek daug reiksti.Is anksto dekoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Cia 1a grandine stovi ant alk.veleno karteryje ir suka kazkokius balansyrus,kad variklis nevibruotu,o norint ja pakeisti reikia ismesinet visa varikli.Taip,kad netik slangas,bet viska iki smulkmenu isarde As nemaciau,bet meistrai sake,kad alk.velenas ir siurblys fiksuojasi kaisciais tai jokiu nukrypimu negali buti,o kompensatoriai ir t.t viskas nauja.Sitie motorai pasirode nuo 98 ar99metu tai niekur nerandu jokios infos.Siandien bandziau jungti pr.tilta ir nieko nesigavo.Girdisi kaip rele sudirba,o vakuminis jungiklis ne.Tarp galvutes ir isiurbimo kolektoriaus stoi sklende kuri valdoma vakumu ir ji neveikia matyt bus problem slangutese ar kazkur pan.todel ir nera tinkamo starto.Reikes viska nuodugniai patikrint,o jai ne tai teks vaziuot y sostine.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o yra išankstinis pašildymas - tipo kaip pas trooperį - sklendė dalį atidirbusių dujų grąžina į įcilindrus... buvo pas mane tokia fignia, kai ta sklendė užstrigdavo... tai tiesiog atjungiau jos valdymą (įsijungdavo režimas knopke su spiralės simboliu) ir vsio... nes simptomai tokie patys kaip pas tave - burzgia ir jokios galios... pažiūrėsiu pirmadienį darne - frosios manualą ar kažką pan. turiu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai tik nupirkau buvo problema,labai dumino tarp1100ir1500-1800apsuku.Galvojau purkstukas nes variklis drebejo,o dumai vertesi kaip is kamazo baltai melsvi,taciau diagnostika parode oro srauto reguliavimo problemas.Vienas"specas" liepe keisti oro srauto davikli,o zmogus turejes toki varikli SAAB-e is kart nurode teisinga liga-pravalyti isiurbimo kolektoriuje esancias sklendes,kur minejai galima atjungt slangute.Kai nuemiau kolektoriu buvo baisu.Vietoj 25-30mm skyles buvo like gal 5mm.Sklende strigo todel ir dumijo nes truko oro.Manau,kad visiems kam grazina ismetimo dali atgal po 25000km turetu panasios problemikes pasireiksti nes suodzius anksciau ar veliau valyti reikia nesvarbu kokiom malkom kureni. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai dekingas visiems uz pagalba ir asmeniskai DariuiII.Perskaiciau rusiskas nuorodas klausimu nebeliko tik dabar labai neturiu laiko remontui.Po 2-ju savaiciu tureciau gauti manuala tikiuosi buti naudingas ir kitiems.

Gal ir ne y tema,taciau dalyvauti 4x4 forume labai malonu nes cia gyvena nuosirdus nesavanaudziai zmones.Dekui dar karta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.