Pereiti prie turinio

RR 2.5 td 96m. automato trauka.


murka

Rekomenduojami pranešimai

kodel automatas silpniau traukia negu mechanine? gal kas blogai? ar taip ir yra?

nezinau su kokiu automobiliu ligini pas RR su automatu visada trauka ir pravazumas geriasne negu su mechanine deze RR ir maziau bedu :rolleyes: siandien vaziavau su CIPOTU RR 2.5 98m labai patiko trauka dar geriau trauke negu mano RR su padidintu galingumu mechaneniu budu bet nepatiko automato veikimas ant didesniu apsuku jungia begius kaip ant SPORT rezimo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesugrybavo, automatas pas Land roveri ir yra prisviles, nes toks jau BMW variklis, normaliai vezti pradeda tik pasiekus apie 2500 apsuku, tai su mechanke tai gali padaryti, o su automatu ne, nes pavaras perjungia ansciau negu pasieki tokias apsukas. Bet kaip sakoma, del skonio nesigincijama, kam su kuo patinka vazinetis, su tuo ir vazinejasi. Tiek tik kad su automatu varikli sunkiau uzlenkti ir perkant jis gali buti geresnio stovio. Man paciam ne karta yra buve, kad isismagines spausti, grojant garsiai muzikai, esu apsukas iki galo uzsukes, tik pastebi kad jau netraukia, ziu o jau apsuku dugnas... Galas buvo paprastas, viena syki islindo svaistiklis... neislindo, iskrito... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jo :D norejau dar del kompresoriaus paklaust. kazkaip jis pradejo pas mane labai kaist. ar tai normalu ar ne? ar turi jis daznai veikt? kazkaip man atrodo kad jis pas mane per daznai isijungineja.ir labai po pasivazinejimo karstas.bet kaip jokiu pasaliniu garsu ir negirdet taip stipriai/ :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jo :D norejau dar del kompresoriaus paklaust. kazkaip jis pradejo pas mane labai kaist. ar tai normalu ar ne? ar turi jis daznai veikt? kazkaip man atrodo kad jis pas mane per daznai isijungineja.ir labai po pasivazinejimo karstas.bet kaip jokiu pasaliniu garsu ir negirdet taip stipriai/ :unsure:

Tai negali turba šalta būti, juk ją išmetamos dujos suka. Gerai padrožus, karštoji sraigės dalis vos ne iki raudonumo ikaista, tada negesink iškart variklio, leisk laisva eiga kokią minutę padirbti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai negali turba šalta būti, juk ją išmetamos dujos suka. Gerai padrožus, karštoji sraigės dalis vos ne iki raudonumo ikaista, tada negesink iškart variklio, leisk laisva eiga kokią minutę padirbti.

kalba greiciausiai buvo apie pakabos kompresariu :rolleyes: pas visus tas kompresarius labai ikaista ir pastoviai isijungineja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jo :D norejau dar del kompresoriaus paklaust. kazkaip jis pradejo pas mane labai kaist. ar tai normalu ar ne? ar turi jis daznai veikt? kazkaip man atrodo kad jis pas mane per daznai isijungineja.ir labai po pasivazinejimo karstas.bet kaip jokiu pasaliniu garsu ir negirdet taip stipriai/ :unsure:

 

susirupink ir pradek ieskot kodel dirba daznai, nes kuo ilgiau delsi tuo brangiau kainuos veliau remontas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu kompresorius karstas kaip lygintuvas, blogai. Ilgai netarnaus. Dazniausiai blogos pagalves. Na jeigu jos naujos, tada oro nutekejimas, slegio daviklis ar voztuvu blokas. Bet dazniausiai buna blogos pagalves. Kazkodel visiems atrodo, kad jos geros ir taupoma. Juk su kiauras ratais nevazinejam, o perkam naujus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.