Dėviu 2000 Outbacką 2,5SOHC 115kw automatą, tai pagal išlaidas visiškai negaliu skųstis. Važiuoklė - teko susipažinti su stabilizatoriaus traukėmis ir viskas. Rida (spidometrinė) apie 240tkm, tai variklis keliose vietoe buvo pradėjęs seiliotis - keičiau galvų dangtelių tarpines ir visus priekinius riebokšlius, tai kartu ir vožtuvų tarpus sutvarkė, kas pinigais kainavo apie 400 lietuviškų. Traukia normaliai (autobusą sugebu aplenkti), valgo realiai 14 litrų dujų, pinigų pastoviai neprašo, tepalų neryja, užklimpęs buvau vienąkart užpernai, kai sniego buvo iki langų, o atsiskasus pamačiau, kad ratams iki žemės trūko apie 30cm, bet atkapsčius dugną sujudėjo ir isvažiavo. Prošvaisa berods apie dvidešimtkelis cm (tiesa galas buvo pasėdęs - kilstelėjau tris cm). Šiaip norėjau imti Foriką, bet auginu du nepilnamečius ir šunį, tad buvo opi vietos tema, kas pas OBK yra geriau, daugiau komforto, sėdi kaip lengvojoje ir t.t. Tačiau Forikas turi geresnę geometriją, telpa didesni ratai ir galima daugiau iškelti. Žodžiu rinktis pagal poreikius, bet žmona jau zirzia, kad nori Forio. Kelto. Su dideliais ratais. Žodžiu bus antras Subaru šeimoj vietoje PT Cruiser'io.