Pereiti prie turinio

algukas

Nariai
  • Pranešimai

    14
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

algukas's Achievements

0

Reputacija

  1. Gal spyruokles kas pasiulins? Vilniuje geriausia butu 868355373
  2. Tai gal pas ka voliojasi garaze spyruokles visos 4? nuo 2.5D
  3. slegis po 2.2. mano mastymu Reikia bandyt spyruokles keist. Bus uzdetos kokios nuo 4.0 o pas mane tai 2.5 . Gal kas turit?
  4. Na ir ka, pakeiciau visus 4. Dekoju vienam forumieciui uz labai palankia kaina. Tie kuriuos nuemiau buvo tikrai prastame stovyje... Pagerejimas yra, taciau visvien kazkoks kietumas, purtymasis is sono i sona. Stabilizatoriai gerai uzverzti gumose. Nebent spyruokles nuo kokio 5.7 ar 4.0 istatytos. Padangu slegis nemanau, kad tiek daug duoda. Reikes patikrint...
  5. Man irgi panasi mintis kyla, kad amortikai pareje. Gal kas ardot granda? nuo ko dar tinka amortikai, matyt reikes keist visus 4. ir priekyje ir gale.... nes siaip ir priekis toks prasmengantis i duobes staigiai...
  6. Jau nuo pirkimo pastebejau, dabar isvis pablogeje.Labai kietai vaziuoja, smugiu beveik nesugeria, galas labai linguoja po duobiu. Pakeiciau priekinio stabilizatoriaus gumas, pasidare geriau. Kas gali buti? Vaziuoklei viskas kaip ir tvarkoje,salenblokai pilni. Sakyciau butu amortikai, bet kad normaliai, pamaigius masina lyg ir gerai, Patarkit nuo ko pradet ziuret... Dekoju is anksto
  7. o kiek turi rodyt karterio tepalu slegi? daug maz per viduri? 4 +- 1 . Sendiena pastebejau toki dalyka, uzvedi, apsukos plaukioja, trajylina trajylina, nustoja, dirba graziai, vel pradeda, vel nustoja, pavazineji, vel viskas gerai. Ir dar, prastai laikosi tepalo lygio tikrinimo vamzdelis, tai ji nuo slegio pucia i virsu.
  8. Bet jei zvakes ne visos kaista, ar silpnai kaista, ar nebutu problema su uzkurimu, kad ilgiau sukt reiketu? ir jos gi ne visada kaista, tik kokias pirmas 30sek. uzvedus motora po keliolikos sek jos juk turi issijungti. Nelabai is manes koks dyzelistas, vargas tas dyzelis......
  9. Nieko dar labai daug nedariau, gal koks kuro filtras apsineses... Pakaitinimo zvakes turi problema sioj masinoj su laidas, reikes naujais pakeist, nes ten kazkokia samadielka padaryta, pypkes prastai labai ant zvakuciu sedi. Siurblys mechaninis. Kuriasi is puses prasukimo, va vakar prie -6 iskart pagriebe. Dirbo dirbo, ir po 5 min pradejo labai netolygiai kalent, tarytum kuro per mazai gaudamas, ir tada pradejo tokiu paciu dumu labai smarkiai varyt. Nera cia skubu, galvoju pasiteirausiu gal kam buvo kas panasaus. zinau kad variantu gali buti milijonas. degimas nemanau kad bus nusimuses tiesiog seip sau, variklis gi grandininis, slangu nepucia, tepalas, burbulai antifrize napasirodo.
  10. dabar jau pradejo ir netolygiai dirbt, siltas saltas, be skirtumo. liaudiskai "trajylina" ir dar labiau dumina. Forsunkes visos patikrintos - geros, tarpines po jomis pakeistos naujomis. Gal turit kokiu minciu? Tai mano jau antras chrysler 2.5 td motoras taciau su pirmu panasiu bedu nebuvo.
  11. zvakes tik su testeriu, siaip prasiskambina.
  12. Sveiki, gal kam teko susidurti. Rytais kuriant meta baltai melsva duma, (ir tikrai daug) debeselis islenda geras. Pasyla motoras ir viskas gerai. Tik uzkurus, plaukioja apsukos, netolygiai dirba. Taciau sukti starterio ilgai nereikia kuriasi gerai, tik netolygiai dirba uzvedus. Tepalo neryja, antifrizas svarus. Mano itarimas, kad gali buti kazkur patenkantis oras i saliarkos padavima, apziurinejau, patrukusias slangutes jau pakeiciau. gal kas turit kokiu minciu?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.