Pereiti prie turinio

audrius@wildmail.com

Nariai
  • Pranešimai

    13
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

audrius@wildmail.com's Achievements

0

Reputacija

  1. Parduodu Jeep Grand Cherokee 2000m. Limited odinį saloną. Visos el. sėdynių padėtys ir atmintis funkcionuoja be priekaištų... Nevalytas ir neplautas - 160Lt Vilnius, 868584815
  2. Dėkingas už informaciją, pasirodo čia genialumas buvo paprastume, greičiausiai vaikis landydamas po bagažinę ir nuspaudė tą nelemtą lemputę... Dabar šį rytą kita problema... atidarius vairuotojo duris nesuveikia salono apšvietimas (nuo visu kitų durų suveikia) ir borto kompiuteris nefiksuoja šių durų atidarymo. Kokiu principu WJ fiksuojamas durų atidarymas/uždarymas? Išoriškai jokių mygtukų kaip ir nematyti gal yra tekę su šiuo klausimu susidurti?
  3. Sveiki žinovai, gal kas ardėt ir žinot kokiu principu atidarius bagažinės duris suveikia salono apšvietimas (kurioj vietoj tas paslėptasis jungiklis duryse ar kebule)? (pas mane atidarius bagažinės duris borto kompiuteris fiksuoja, kad durys atidarytos tačiau salono apšvietimas neužsidega...
  4. Pagal aprašytus simptomus gali būti ir priekinio kardano granata pabirusi (pas JGC WJ yra dažna bėda kardano granatos subyrėjimas prie razdatkės korpuso)
  5. Labai dėkingas už atsakymą, kadangi šita techninė problema nesunkiai išsprendžiama (tepalą aš ir taip perku didmenoje po bačką ir visom savo masinom stengiuosi keisti kas ~6-7tūkst km) o ventiliaciją manau galima pagerinti/patobulinti ir kažkiek daugiau apsaugoti variklį nuo tos emulsijos susidarymo. Taip pat esant reikalui manau galima sumontuoti ir papildomą tepalo aušinimo radijatoriuką jei tas tepalas dažnai mėgsta perkaisti(dėl tepalo perkaitimo radau keliuose kitų forumų atsiliepimuose)... manau galutinė išvada yra tokia, kad verta apsistoti ties 4.7l V8 nes jei palyginsim kokį malonumą (atsižvelgiant į labai panašias kuro sąnaudas) suteikia po kapotu esantis 4.7V8 lyginant su senos kartos 4.0l tai gausim rezultatą 4-0 4.7V8 naudai.
  6. Mane konkrečiai domina 4.7variklio konstrukciniai trūkumai (kodėl tiek daug WJ su 4.7 variklio defektais) kas ten pas juos pareina? (ar susikraipo galvos ar prasuka velenėlius indėklus ar dar ką?) kodėl savartyne variklis kainuoja ~3500Lt Dėl vietos trūkumo tai sutinku... bet tai išsprendžiama.. kokios dar kitos bėdos - kurios sunkiai sprendžiamos dėl detalių kainų ar darbų sudėtingumo? nes kuro sąnaudos tiek 4.0 tiek 4.7 skiriasi nedaug tačiau trauka ir važiavimo konfortas 4.7 žymiai geresnis.
  7. WJ Quadra trac II 4.0l variklis, ratai 235/70R-16 sąnaudos: Miesto ciklas ~22-25l/100km dujų (netaupant) ~20l/100km benzino Užmiesčio ciklas greitis ~100km/h ~13l/100km dujų ~11l/100km benzino Užmiesčio ciklas greitis ~130 - 140 km/h ~17l/100km dujų ~15l/100km benzino
  8. Sveiki žinovai, gal kas bandėt JGC WJ 235/85R-16 padangas at standartinių diskų uždėt? ir ar telpa standartui? Kitas klausimas kažkaip jau pora metų važinėju su JGC WJ 4.0 ir jau pradeda norėtis kažko galingesnio...pabandžiau pasivažinėt JGC WJ su 4.7, patiko... ar verta prasidėti (technine prasme) su JGC WJ 4.7 kokie jų variklių konstrukciniai trūkumai?
  9. Labai dėkingas visiems už informaciją... Manau ragai bus su tos automatinės dėžės remontu prasidėti...
  10. Sveiki žinovai, vat iškilo toks klausimas ar tinka Ford explorer 4.0l nuo Ford scorpio 2.9i automatinės dėžės viduriai ir smagratis. Vieni šaltiniai teigia, kad viskas identiška kitur radau kad ne, o kol nenuimta ir neišardyta sulyginti galimybės nėra... Gal kas ardėt ir susidūret su panašia problema ir galit pasidalint informacija nuo ko dar tinka viduriai?
  11. terano II ryja apie 17-19l mieste(2,4l benzinas) kiek kur ko klausinejau, pas dauguma ryja 13l (vaziuojant pensininko rezimu). Viskas čia normalu jei tenka vaziuoti piko valandomis nedidelį atstumą ir Vilniaus mieste ir nereikia tikėtis, kad bus mažiau (paprastas golfas žiemą valgo 10-12l benzino) Yra toks dalykas kaip galios masės santykis kuris apsprendžia ekonomiškumą (optimalu kai jis yra 6-10) terano 2.4 tas santykis toli gražu neįsipaišo į šias ribas, kai silpnas variklis dirba ties savo galimybių riba veždamas sunkų kėbulą ekonomijos tikrai nebus nei mieste nei užmiesty (nebent važiuotum ~70-80km/h)..... Paprastas pavyzdys Mitsubishi pajero 2.6 - 14-18l/100km ir Mitsubishi pajero V6 3000 12-15l/100km
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.