Pereiti prie turinio

Buziukas

Nariai
  • Pranešimai

    14
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Reputacija

0 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius, Jonava, Utena
  • Pomėgiai
    Kaitavimas, fotografija
  1. Labai ačiū už patarimą. Atjungiau EGR ir kol kas mitsubas važiuoja kaip tankas, be jokių pasispyriojimų. Dar kartelį dėkui!
  2. atjungimas = "užglušinimu"? jei taip, tada einu pabandysiu. Pagal tarškėjimą panašu lyg į degalų pukrštukų kalenimą, bet kodėl tik užkūrus ir mašinai stovint viskas gerai ir net pradet važiuot galima, kokius 200 metrų ir trauka yra ir variklis noormaliai dirba, o valiau prasideda "smagumas".
  3. Sveiki kolegos, siandien visai nevilty. Uzkurus MP2 variklis veikia kaip laikrodukas, pradejus vaziuoti apsipyla juodais dumais, apsukos max 1500 ir kai spaudi gaza iki dugno girdisi kazkoks traskejimas, bet apsukos lieka ties 1500. Masina vos juda, jei kalniukas, jau neuzvaziuoja. Kuro padavimo slangos permatomos, oro burbuliuku nera, turbina pucia, slanga kieta. Kas jai galetu buti, nuo ko pradet ieskot problemos? pries prasidedant sitai nesamonei, buvau pritrukes kuro, uzsisiurbe oro, susitvarkiau, bet gal ko nors neivertinau. Busiu dekingas uz bet kokia teorine ar praktine pagalba Utenoje.
  4. Kuro filtras pakeistas, kuro padavimo vamzdukai tikrai gero stovio, iš visų aprašymų nurodytam link'e žiūrėsiu EGR vožtuvą
  5. Sveiki, pastaruoju metu gerokai sumažėjo maniškio 2,8TD galia, vos užlipa į statesnį kalniuką, atrodo kad koks rankinis būtų užtrauktas ar su prikabinta priekaba važiuočiau... Tepalas smarkiai lyg nemažėja, kartais pasimato mėlynas dūmelis ir keistas kvapas, bet ne saliarkos. Antifrizas nemažėja, tepalas švarus. Ilgiau nekūrus, pvz. 2 savaites, užsikuria bet apsukos nekyla daugiau kaip 1200 rpm, kad ir kaip spaustum gazą. Papompavus su pompike viskas susitvarko. Nuo ko pradėt ieškoti problemos?
  6. Pas mane identiška problema kaip pas Dima. Kai variklis įšyla - pasibaigia problemos. Jei bandau važiuoti šaltu, tai būna kad kelyje pasipila balti dūmai ir užgęsta variklis. Kuriasi be problemų. Pasikeičiau kuro filtrą, senajame buvo šiukšlių, bet nepadėjo. Dabar keisiu kuro padavimo vamzdelius, gal kur nesandaru. Dar planuoju išsivalyti baką.
  7. Sveiki, gal kas turit parduoti hidraulines atrabotkes?
  8. negaliu jo mest, kartas nuo karto reikia priekabėlę patampyt. Ir vienaip, ir kitaip žiūrėjau, jaučiu lynas kliūs už to farkopo
  9. dėkui už naudingas nuorodas ir patarimus!
  10. dabar kaip tik rėmą tvarko (papuvęs, bet dar padaromas), tei stebėsiu meistriuką kad gerai padarytų. Gervė pas mane 9000 LBS, dėl to ir nusprendžiau ją kišti į galą su mintim kad ji dar galėtų pasitarnauti jei reikėtų ką sunkaus įsitempti į priekabą.
  11. Aš svarstau galimybę kaip nors primontuoti gervės padą ant forkopo laikiklio, bet klausimas ar jis atlaikys apkrovas. Kaip manot, reikėtų jį papildomai pastiprinti?
  12. dėkui Suomi už nuorodas, šitas variantas būtų idealus: ir farkopas lieka, ir estetiškai atrodo, tik kad gervė netilps
  13. Sveiki, gal kas iš jūsų yra susimontavę gale gervę? gal galėtumėt patarti kaip ją ten gerai pritvirtinti?
  14. Sveiki, esu naujokas, nesenai įsigijau MP2 2.8TD ir šiuo metu tvarkau kėbulą. Ateityje numatęs užmauti "32 padangas, įsigyti priekinį lanką ir gervę. Kol kas džipukas visas stock'inis.
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.