Va as irgi pasiziurejau, kad arctic turi Toytos licenziją ir mintis tokia, kad siekia issaugot kuo daugiau originaliu daliu. Sukisa didelius ratus i originalu kebula, net nekeldami kebulo o labiau linke issipjaustyt, kebule didesnes arkas. Dideli ratai sublogina visas asfalto charakteristikas o pagerina offroad
Man kaip ne specialistui, visiškai nesuprantama kas yra padaryta...ant masinos „arctic truck” emblema ir ratai arctic truck...amortizatorius nuo 150 sudėjau pats, nes atvažiavo mašina su visiškai kiaurais... Dabar jau suprantu, kad be specialisto ir detalios apžiūros pats neišsispresiu. PRAŠAU REKOMENDACIJŲ KUR KREIPTIS. Aciu už atsakymus
Elektronika dar gali pakelti, oro slegis pagal parametrus, tik padangos kazkokios nefirmines. Ar gali buti, kad nesusigroja 150- o amortizatoriai su 120 pagalvemis . Arba tiesiog parekomenduokite Vilniuje servisą kuriame gerai suprastu Land Cruizerio pakabą.
4.0 benzinas, reguliuojasi pakaba, aukštis, kietumas...tik gale,pagalvės. Mašina iš islandijos. Nuotraukas idėsiu už pusv. Šiam momentui negaliu rekomenduot nes nestabiliai jaučiasi mašina, ir nesuprantu ar ne dėl ratų, gal padangos kažkokios nekokybiškos..atrodo šiaip gerai, viskas telpa..
Sveiki, 120 land cruiseris, su pneumatine pakaba, galiniai amortizatoriai nuo 150 -to LC. Paaukštintas,Kiekviena diena važinėju žvyrkeliu ir posūkiuose šokinėju visais 4 ratais, amortizatoriai lyg tvarkoje, ar gali būti dėl padangų... 285/70 r17, gal kas susidūrėt....
Turiu R17 265/65 padangas ir turiu 2002 TLC 95, gal yra specialistu galinciu pakomentuoti, a) kokius diskus tureciau pirkti (R17) o toliau zkoks isnesimas? o gal is principo reikia kazka modifikuoti, nes tai per dideli ratai? is anksto aciu