Pereiti prie turinio

HG elektrines bedos


want3d

Rekomenduojami pranešimai

Reikalas paprastas, nervuoti saugiklis vel pradejo. Is pradziu maniau jog kai itruko vairo stiprintuvo tepalo slangute ir po kapotu isvare visa tepala kelis kart, galejo kur nors papulti, o tepalas neisdziusta. Pasiemiau tokio kaip spiritas, zodziu ANTI-WD40 ir saziningai pavariau nemtau ant visu laidu, fyskiu ir kur tik sugalvojau, net i saugikliu dezute (aisku nusiemes klemas). akyse nugaravo ir nugrauze visa tepala kiek imanoma iziureti. Dingo beda, net saugiklius pradejau nebesivezioti. Vakar, po ilgo nekurimo ir pastovejimo lauko salygomis uzsikuriau normaliai, bet prie parduotuves ne za sto, ne pra sto, nespejo net skydelis blikstelti. Turi buti 10A, dega net nemirkteleje. dejau 20-blikstelna, bet ar gi dyzeli ikursi. Su 30A karstame motore ir prie labai gero kurimos spejau uzkurti. Dabar apie pat saugiklio funkcija. Nusvyla "B/Up Lamp Cluster", bet neleidzia uzkurti auto. Skydelyje nesiziebia zvakiu pakaitinimas. Neberodoma temperatura, apsukos, bei neberiaguoja kuro rodykle. Nudega tuo pat metu, kai klektelna pakaitinimo zvakiu rele. Idomiausia tai, kad jei speji uzsikurti (anksciau dar kai taip buvo, tai spedavau ir kaitinti, ir uzkurti, ir dar kiek nuvaziuoti), masina vaziuoja, siurblus veikia taip iseina, nesidarineja langai, atbulinis nebesviecia ir skydelyje nieko nerodo, bet vaziuoji nors ir simtus km. 
Logika jau sako, kad anksciau buvo kazkur netycinis trumpas kontaktas, dabar ytariu laidai jau turetu akivaizdziai matytis, bet gi Galoperyje isviso tik trys laidukai. Gal kas ideju turit kur ieskoti, kol dar neturiu gaisro? galu gale isgnybciau ir apeiciau normaliai izoliaves. 

Radau offroad.no forume pas zmogu tokia pat problema, tik atsakymu nera, taip pat radau hyunday forume tokiu pat bedu kituose sios markes automobiliuose. 

Gal cia sakau ne joks laidukas kaip visi galvojo. O gal einama beda. 

Tiesa, su ju pakaitinimo zvakiu relemis buna problemu, taksi vaziuojant. Manau ir PATROL vairuojantys ta zino. Girdejau jog generatorius kencia del to... Svarstau ar nebus jog generatorius laikosi gerai, bet kazkas kitas neatlaike.? 

Paberkit ideju. 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 67
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

nelabai aiški problema - koks saugiklis dega ?  Tik vienas visada ?

 

tada reikia ieškoti kas prie to saugiklio prijungta.  Viską atjungti ir pradėti bandymus matuojant varžas.

 

Arba po vieną prijungiant atgal.

 

dabar aš ko gero neaiškiai parašiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rozete sklepe sugebedavau pasijngti, tik is manes elektrikas.


O problema paprasta-saugiklis nudega. 
Taip, vienas ir tas pats. Jis pagal mane atsakinga uz atbulinio sviesa "B/UP (cia gal tas BACKUP) lamp cluster". Bet plekstelnant relei pkaitinimo zvakiu, jis plekstenla irgi. Jam nusprogus, tada jau nebeveikia puse masinos. Ne tik kad atbulinio lempos, bet skydelyje net rankinio lemputes nerodo saugikliui nudegus.  Keisciausia tai, kad jei masina buvo uzkurta ir jis nudege, vaziuoti toliau galiu, kuras paduodamas. o jei kuriant nudega, tai jau masinos neuzkursi... 

Svarsciau ar nebus priekabos rozete pakirmijus, ar iki jos einantys laidai.. tik vel, kaip cia kartu pakaitinimo zvakes? :scratch:


Dar pasijungiau laida prie zvakiu, isedau i masina, po kojomis turiu prikurke sugedusia, bet joje vis dar yra +, sujungau, paskaiciavau iki 3 ir meginau kurti su nudegusiu saugikliu. i nikujutki. 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nera jokiu signalkiu. ten 98m masina, kas tokia ims? Saugikliai nezinau ar tokie kaip pas kitus galoperius, bet kiek zejau intere, vienodu nerandu. pas mane keli palei akuma, ant klemos. tokie riebus. Kiti ten ABS ir pan. prie sparno po kapotu, o treti prie vairuotojo dureliu. paprasti visi, lempa tam, lempa anam, ten uzrakto dar vienas, mages, laikrodzio, valytuvu. ten ju tik 10. ir vienas jau nervus suesti baigia. nezinau, ar imanoma ten atburti iki kur nueina laidai. pasiberti masina iki pravodkiu visu reiktu... 


P.S. sitame forume kazkam irgi nudega saugiklis tas. bet ten ir auto kitas, ir niuansai kiek kiti. http://www.hyundai-forums.com/tg-2006-2011-azera/173865-help-b-up-fuse-keeps-blowing.html parasiau ir cia, bet abejoju ar daug naudos bus

labai prastai fotkina plancete
post-10631-0-29268400-1459633696_thumb.jpg

post-10631-0-82303800-1459634031_thumb.jpg

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet pala. gerai, isimam ir nesikuria, skydelis nedega ir t.t. Gal nepaduoda. Bet tada kodel paduoda kura, jei man vaziuojant nudegdavo saugiklis? ir paduoda iki tol, kol nesustoju. po kelis simtus km nuvaziuodavau. po to jau stodavau, dedavau saugikli nauja, nes nezinojau kiek kuro bake like, nerodydavo ir to. 

http://www.offroad.no/forum/topic/121158-galloper/  idomumo deliai. Cia norvegas tokiu pat gedimu skundesi 2000m galoperio. Nesikure, butent tas pats saugiklis, butent tokioj pat isdestymo vietoj, numeris 9. Sakau gal cia daugiau kas tokiu bedu turejes/susidures ir zino paprasta sprendima, kol pravodkiu neispesiojau. Keistai man jis cia... 

rusiskai nesuprantu, rusai ju nemazai papirke buvo, gal tie kur rase... 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

norvegiškai dar neskaitau, pats ko gero taip pat ne Lietuvoje. Gal po savaitgalio kas protingas prisijungs ir ką papasakos.

 

aš tokias problemas moku spręsti tik tiesiogiai dalyvaudamas.

 

paprastai būna problemos su taip vadinama "mase", kažkur dingsta minusas ir tada prasideda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butent nesu lietuvoj. uzvakar atskridau, o masina oziuotis pradejo. nei kam parodyt, nei kam nupasakoti. dabar akimirksniu pleskina saugikli, nebegalesiu tikriausiai parvaziuoti jau. anksciau ne tik kad uzkurti spedavau, bet dar kuri laika vaziuodavau iki pleksteldavo. po to nusiploviau tepalus ir dziaugiausi gal puse metu. ne kart nesudege. Bet ploviau nematu, purskiau bile... tai ar tai padejo, ar tiesiog stebuklas ivyko... 

o del norvego, tai ten mires forumas. niekas ten jam taip ir neatrase. Tiesiog norejau parodyti, kad sito saugiklio problema ne vienetine. 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kodel meta klaida jei failas didesnis nei keli MB, nors leidzia iki 50... 

radau laidu instrukcija, bet man tai nieko nesako. 
post-10631-0-32781800-1459638786_thumb.jpg

Zemiau linkas i PDF

http://www.car-manuals.info/app/download/12679487622/Hyundai+Wiring.pdf?t=1449136133 

ir dar cia kazkas apie Hyundai  http://www.justanswer.com/hyundai/64xui-fuses-relays-hood-passenger-compartment.html

Электрические схемы


Gavau ir knyga parsitraukti, bet cia neikelsiu jau, neleido (40mb) "Hyundai Galloper. Руководство по ремонту и техническому обслуживанию"

Hyundai_Galloper.jpg

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://manuals.co/workshop/hyundai/galloper ispaniska dar radau. 

Daugumoj visi kalba, kad jie BEVEIK identiski su PAJERO. Kad iskele gamykla i Koreja ir...  Suprantu jog keite dizaina, gal kiek nenutaike ilgiu, todel rankinio trosai netinka vienam kito, bet mase detaliu vienodu. Net motorai ju vienodi.
 

4D56[edit]

Displacement - 2.5 L (2,476 cc)
Bore - 91.1 mm
Stroke - 95.0 mm
Fuel type - Diesel

This engine is also built by Hyundai in South Korea, meaning it also sees use in some products made by their Kia subsidiary.

 

 

 

Intercooled Turbo (TD04 water-cooled Turbo)[edit]
  • Power - 78 kW (104 hp) at 4,300 rpm
  • Torque - 240 N·m (177 lb·ft) at 2,000 rpm
  • Engine type - Inline 4-cylinder SOHC
  • Rocker arm - Roller Follower type[15]
  • Fuel system - Distribution type jet pump (indirect injection)
  • Combustion chamber - Swirl type
  • Bore x Stroke - 91.1 x 95mm
  • Compression ratio - 21:1
  • Lubrication System - Pressure feed, full flow filtration
  • Intercooler Type - Aluminium Air-to-Air, Top-mounted
  • Turbocharger - Mitsubishi TD04-09B

Also known as Hyundai D4BH[16]

Galloperiu:
 

 

 

2.5 L D4BH I4 (diesel)

Gal pravodkes paliko Pajeriko. Tu MANUAL lengviau surasti, be to ardziusiuju tikrai daugiau. (pvz.: sitas )


P.S. Gal pas ka nors taip pat isdestyta saugikliai po visa masina.

hr801040 po kapotu  (puslapyje raso ORIGINAL MITSUBISHI...)
hr802015 prie vairuotojo dureliu (sitame irgi gali buti kaip MITSUBISHI)

kauferyje spejau pamatyti taip pat uzrasa kaip MITSUBISHI-HYUNDAI

post-10631-0-07988500-1459691098_thumb.jpg post-10631-0-32676100-1459691113_thumb.jpg post-10631-0-36015100-1459691126_thumb.jpg post-10631-0-29150300-1459691138_thumb.jpg

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tik domiuosi ar pajero neturi panasiu bedu, nes viskas ten taip pat. Be to, minejot del schemos, as pats jos nenupiesiu, todel ir ieskojau. Nes na ura laidukus pesioti tai cia geriau su viniu uztrumpinti ir laukti kur nudegs laidai.

Be to, man nuojauta kuzda nuo pat pradziu, kad gali buti pakaitinimo zvakiu rele kazkaip susijus. Noretusi ja susirasti, atjungti ir apeiti. Problema kad po kapotu neraukiu. 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.