Pereiti prie turinio

TLC 80 dyzelis- turbodyzelis


Rekomenduojami pranešimai

teko tureti abu variantus , skirtumas tikrai labai didelis , kuro sanaudos ,bent jau mano turetom buvo didesnes be turbinos varianto ,virs 100 vaziujant truksta labai galios , bent jau mano turetas 4.2d variantas buvo isskirtinai be jokiu privalumu , be el langu , vietoj salono kilimo , linoleumas ,netgi skydelyje buvo tik greitis , temperatura ir kuro lygis ( neteko jokioj kitoj auto matyt tokio tuscio prietaisu skydelio) 

jei ka galiu pasidalint savo pastebejimais telefonu smulkiau .. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as irgi taip girdejau...uzmaciau GX komplektacijos yra ten tachometras,el.langai,kondicionierius,bet variklis paprastas be turbinos.As turiu 61 su turbina ir teko vaziuot be turbinos tai skirtumas akivaizdus,ir kuro keliais litrais daugiau beturbinos ima...

O kokios kuro sanaudos vid. buvo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekariški TLC'80 ėjo su atmosferiniu 1HZ (apie 130AG), normaliu 12vožtuvų turbo1HD-T(apie  160AG) ir 24vožtuvų 1HD-FT. Atmosfernikas yra visiškai negyvas automobilis greitėjimo prasme, bet jeigu yra dekompresuotas (karinė STD komplektacija (120AG)-ėda bet kokį kurą panašų į aliejų ir yra nepamainomas kur nereikia greičio. Visi kiti limuzino klasės visureigiai.... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.