Pereiti prie turinio

ENGINE cekas uzsidegineja


nelaime

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

 

Turiu 2,5 TDI LR dicovery (auto), kartais uzeina tokia problemele.

Vaziuojant pastoviu greiciu pradeda trukcioti, kritineja apsukos ir uzsidegineja cekas engine.

Spaudi ekseleratoriu cekas uzgesta, traukia, bet pastoviame greityje vel .....

 

Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ant Discaverio nera tos farsunkes ten ne BMW variklis reikia pajungt prie kompo to metu kai uzsideges Chek kitaip ne parodis gedimo as galvoju cia kaskas su elektronika siurblio panasiai buvo ant draugo RR .Vilniuj galeciau pasiulit viena meistra :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten tie purkštukai visi elektra valdomi, bet žinoma, reikia jungtis ir žiūrėti degant chekui. Čia aš apie TD5.

 

td5purktukai.th.jpg

pas mani TDS..mirgsejo,a dabar visai nesikuria...tai man irgi ziuret forsunke su laidu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten tie purkštukai visi elektra valdomi, bet žinoma, reikia jungtis ir žiūrėti degant chekui. Čia aš apie TD5.

 

td5purktukai.th.jpg

pas mani TDS..mirgsejo,a dabar visai nesikuria...tai man irgi ziuret forsunke su laidu?

 

 

Vienas iš variantų, bet realiai reikia jungtis prie auto, o tai čia tas pats kaip, tamsia nakti negro dukofkėj ieškoti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten tie purkštukai visi elektra valdomi, bet žinoma, reikia jungtis ir žiūrėti degant chekui. Čia aš apie TD5.

 

td5purktukai.th.jpg

pas mani TDS..mirgsejo,a dabar visai nesikuria...tai man irgi ziuret forsunke su laidu?

apie koki varikli kalbat 2,5 BMW TDS ant bmw tik viena forsunke su laidu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

 

Turiu 2,5 TDI LR dicovery (auto), kartais uzeina tokia problemele.

Vaziuojant pastoviu greiciu pradeda trukcioti, kritineja apsukos ir uzsidegineja cekas engine.

Spaudi ekseleratoriu cekas uzgesta, traukia, bet pastoviame greityje vel .....

 

Aciu

 

Ptikslinimas: 2,5 TDI variklis 300, 4 cilindrai, 90kw, 97m auto, su oro srauto davikliu, kuro siurblys be troso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tai suradau kad VM varikliai stovejo daug ant kokiu auto gal tu automobiliu forumose galima paieskot informacijos ? pavizdziuj apie RR bmw varikli BMW forume daug ko suzinojau :D:D:D

BMW forume nekalba niekas apie VM

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tai suradau kad VM varikliai stovejo daug ant kokiu auto gal tu automobiliu forumose galima paieskot informacijos ? pavizdziuj apie RR bmw varikli BMW forume daug ko suzinojau :D:D:D

BMW forume nekalba niekas apie VM

prie ko cia VM bmw forume cia tik pavizdis ,tu nors paziurejai ant kokiu auto stovejo tavo VM

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1947 metais, bendrovė pagamino pirmąjį Italijos oro aušinimu dyzelinis variklis su tiesioginiu įpurškimu.

 

1964 m. kompanija pristatė visą naujos šeimos oru dyzelinių variklių žvejybos laivų ir pramoninių mašinų rinkose.

 

1974 pamatė naujos serijos greitųjų (4200 rpm) vyriausiasis įgaliotinis, prieš degimo kameroje, vandeniu aušinami, varikliai su turbokompresoriumi.

 

Alfa Romeo Alfetta, gaminamas Arese, Užverstas liniją su VM varikliai variklis pagal variklio dangčio 1979, signalizacijos VM's persikelti į OEM automobilių rinkos.

 

Per 1980 m. British Leyland pasirinko VM varikliai kaip pats užtikrina sklandų, labiausiai benzino panašių vienetų galima dyzelinių modelių savo Range Rover ir Rover SD1; pasirinkti toliau su vėliau Rover 800.

 

Po aušinami, elektroninio degimo, "Turbotronic" variklis buvo atidarytas 1990 metais. Ji buvo pristatyta į Alfa Romeo, Chrysler, Ford, General Motors "ir" Rover.

 

1995 m., kai OEM automobilių pardavimai sudarė 75% pajamų. Pagrindinis su Chrysler pamačiau susitarimus tiekti variklius jų Jeep Cherokee ir Zeglarze modelius.

 

VM motori's 2.8-litre bendro geležinkelių turbodiesel variklis buvo pasirinktas dėl Jeep Liberty KRD.

 

GM Daewoo turi licenciją 1,5 litro ir 2,0 litro bendros geležinkelių variklių dizainų bei pastatyta speciali variklio augalų, kurie pradėjo gaminti 2006 metais. Į 2,0 L dyzelinas yra naudojama atliekant Captiva / Antara / Winstrom, kad Lacetti, ir Epica.

 

Vėliausiai transporto priemonės naudos iš 2,5 L VM motori dyzelinis variklis yra specialiai pastatytas LTI (Londonas Taksi International) Londono stiliaus taksi - į TX4 yra pirmasis iš TX diapazonas taksi įtraukti VM varikliai variklis.

 

Bendrovė taip pat parduoda savo gaminius ne-kelių paskirčiai, pavyzdžiui, jūrų ir gynybos. MTU Friedrichshafen, Vokietijos dyzelinio variklio gamintojas, turi išskirtines prekybos teises VM motori off-greitkelio varikliai ne Italijoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

 

Turiu 2,5 TDI LR dicovery (auto), kartais uzeina tokia problemele.

Vaziuojant pastoviu greiciu pradeda trukcioti, kritineja apsukos ir uzsidegineja cekas engine.

Spaudi ekseleratoriu cekas uzgesta, traukia, bet pastoviame greityje vel .....

 

Aciu

 

 

Idomiai cia gavosi si tema, patikslinu man reikia informacijos del LR o ne del RR

ir pas mane variklis 2,5 TDI (300TDI, 90kW, 4 cilindrai, elektrinis kuro siurblys, auto 97m)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.