Pereiti prie turinio

isuzu vechi cross


Rekomenduojami pranešimai

toks dalykas, yra galimybe paimti si modeliuka.

zinau tik tiek, kad yra visos blokiruotes, priekyje nepriklausoma pakaba... kad motoras kantrus jau radau...

klausimas toks : kokia gale pakaba, kaip laiko automatas, razdatke, kokios atsarginiu detaliu kainos?

 

aciu uz atsakymus

 

p.s. kad modelis isoriskai svelniai tariant bjaurus zinau :rolleyes:/>

Redagavo arvis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad modelis isoriskai svelniai tariant bjaurus zinau :rolleyes:

"На вкус и цвет товарищей нет" - man pavyzdžiui ši mašina pavyzdys, kaip turi atrodyti visureigis - automobilis, o ne dėžė ant ratų.

 

Taip pat labai domina atsiliepimai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atsidarai autopliuse isardytas masinas ir supranti kad detales siam modeliui tik naujas imanoma gaut.labai brangiai ir ne greiciau kaip per 21 diena.del isvaizdos tai kiekvienas apsisprendzia pats.o del varikliu kantrumo tai irgi daug nuomoniu.man vienas zinovas aiskino kad ju velenai luzta.nusipirksi ir po kazkiek laiko pats galesi visiems apie sita masina papasakot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rėmas

Isuzu Trooper (arba Opel Monterey) nuo 1998 m., trumpos bazės.

 

Pakaba

Isuzu Trooper (arba Opel Monterey) nuo 1998 m.

Priekis - nepriklausoma dvisvirtė, torsioninė.

Galas - ištisinis tiltas, spyruoklinė.

 

Reduktoriai

Isuzu Trooper (arba Opel Monterey) nuo 1998 m.

Galinis - padidintos trinties (LSD).

Priekinis - atviro diferencialo, su automatiškai atjungiamu vienu pusašiu (SOF sistema).

 

Transmisija

Tik automatinė pavarų dėžė. Paskirstymo dėžė TOD sistemos. T.y. galios paskirstymą priekis - galas valdo kompas.

Yra palėtintas. Įjungus palėtintą,tarp tiltų blokuojasi galios santykiu 50/50.

 

Variklis

Isuzu, V6 3.2 arba 3.5 (deforsuotas mazesnio oktano benzui, JAV rinka), kairiavairiai būna tik su 3.5.

Sukasi smagiai :)/>

 

Kėbulas

Unikalus. Dalis panėlių plastikinės. Kėbulo dalys labai brangios ir retos.

 

Salonas

Neskaitant rekarinių sėdynių, viskas kaip pas Trooperi arba Monterejų.

 

Reziumė

Iš esmės tas pats trumpabazis Trooperis arba Monterejus, neskaitant lengvesnio kėbulo ir gražaus rekarinio salono.

Taigi su dauguma detalių problemos nėra, svarbu stiklu ir skardų nedaužyt :)

Dėka lengvesnio kėbulo, geriau išbalansuotas ir dinamiškenis.

Negamintas (tuo pačiu ir nesertifikuotas) Europos rinkai. Jeigu atsiveši iš JAV, gali kilti problemų su priregistravimu.

O šiaip smagi mašina, kurta kaip pramoginė "bajinė". Kažkada irgi apie šitą modelį pasvajojau :)/>

Rusai labai vertina, tiunina (deda mechaninius kompresorius pvz.) ir tada daro Porshus ir BMW :)/>

Bet pas juos paprasčiau, jie su dešniavairiais važinėja.

Redagavo DariusII
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"На вкус и цвет товарищей нет" - man pavyzdžiui ši mašina pavyzdys, kaip turi atrodyti visureigis - automobilis, o ne dėžė ant ratų.

 

Taip pat labai domina atsiliepimai.

 

;) cia as parasiau vyraujancia nuomone (usa forumuose), o man jis visai dailus.. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.