Pereiti prie turinio

3.0L motoro (4jx1) forsunkiu keitimas


tunks

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kadangi sio motoro baisiai visi purtos, ir niekas netvarko, tai as pats ji pakrapsciau ir idesiu info kaip ka dariau, gal kazkas kitas pasinaudos reikalui esant.

Man nedirbo viena forsunke, taigi pirmiausia radau padeveta, teisingiau zmogus po 100 dvi turejo tai paemiau abi ant apsidraudimo, nes sio modelio forsunkiu nelabai kur patikrinsi, dirba jos ar ne kol neikisi i motora. Ir kaip veliau paaiskejo, gerai padariau nes pirmoji ikista nedirbo

Dabar kaip zinoti kad forsunke nedirba. Nusiimam variklio dangti. Aisku visokie interkuleriai ir dar tokia padavimo gerkle i ji, net nezinau kaip vaidinas reikia atsisukti irgi, nes kitaip neina prie sriubuku prieiti nuimti dangcio plasmasem. Pries nuimant dangi atsukam tepalo padavimo vamzdi, o kai dangtis nulipa ji reikia uzsukti atgal. Cia yra momentas, kad ten yra tokia gumine tarpinike, man syki ji iskrito beburtininkaujant, ir vos nenugarmejo kazkur tarp voztuvu. taip kad atkreipkit demesi. normaliai tai ji tam vamzdi tuno ir demesio neblasko. Dabar kai tepalas pajugtas uzvesti reikia motora. Pirmas pozymis kad dirba forsunke-ji traisko tepalus per sonus. jei tepalu netraisko tai viskas aisku, toji jau gatava. buna kad ir tepalus traisko, bet vistiek kazkuri neveikia. Cia yra antras budas-atjungineti kiekvienai forsunkei elektra. jei atjungus forsunkei elektra motoro balsas nesikeicia, vadinasi forsunke gatava, arba elektra neateina. elektra labai lengva patikrinti su paprastu 12v testeriu, vienas is dvieju kontaktu mirguliuodamas sviecia. Taigi jei elektra ateina reikia keisti forsunke. Jei neateina- eit pas elektrika(man taip nebuvo tai nezinau kaip garaze elektra paciam susigaudyt :)/>

Imam forsunke. Pirmiausia reikia atpalaiduoti tepalo magistrale, prie kurios prisuktos forsunkes, atpalaiduoti tokius du H formos laikiklius, kurie spaudzia forsunkes is virsaus, ir atsukti tepalo padavimo vamzdi nuo magistrales. vizualiai bent jau man niekas klibet nepradejo, bet vien magistrales neatjungimas nuo vamzdzio nedave istraukti forsunkes lengvai. Na tada atsukam forsunke nuo magistrales, ir tada ji nesunkiai turetu issirauti. Seip si forsunke yra is 2ju daliu. bet apatine as roviau neisroviau, nes ten is vidaus reik uzkabint, ir ji pakankamai standziai stovi. O nusimanantis papasakojo, kad ta aptine dalis atskiria dyzeli nuo antifrizo, nes tam motorui dyzelis per bloka pasiduoda ir ten reik spec rakto norint israuti ir paskui yra reikalu atgal igrusti, tai palikau ramybej.

Taigi israunam forsunke, is magistrales pasileidzia tepalas ir t.t. tiesiai i ta skyle kur stovejo forsunke. Reikia nepamirst BUTINAI ISSIURBTI kiek imanoma daugiau to brudo is cilindro pries dedant forsunke atgal, kitaip uzvesit gausit hidro smugi ir turesit reikalu su voztuvais(rode gyva pavyzdi). Cilindras turi idubima(degimo kamera) per pati viduri, tai jei per viduri issiurbsit bus max ka galima padaryti. As tai nesunkiai viska istraukiau su vienkartiniu svirkstu ir kazkokia vakuumine plone zarnike. o kad zarnike tiesiai ilystu ir neuzsilenktu kazkur ikisau plona vielike i ja formai palaikyti :)/>

Taigi as pries dedamas atgal kita forsunke,norejau pasikeist gumikes. apvalia nesunkiai pritaikiau artimiausioj daliu pardej po 1lt. kitos, kvadratinio profilio, kuri dedasi tarp forsunkes ir magistrales niekas neturejo, tas pats su variniu konusiniu ziedeliu, kuris dedasi apacioj. Nuvaziavau i armi serviza, uzsakyt(apsimetes kad pas mane opel monterey). Tai toji profiliuota gumike kainavo 11lt! Del dyvo paklausiau apie apvalia. PAsirodo jos kainuoja po 11lt, ir negana to reikia pirkti visa maiseli t.y.10 vnt. Su variniais ziedeliais panasiai-po 15lt 4 vnt minimum. :)/> Tai uzakiau nauja tik profiliuota, apvalia uzdejau po lita, o varine labai nesunkiai nusieme su peiliu nuo vienos ir uzsimove ant kitos forsunkes. Prisukinet reik viska atbuline eiga kaip atsukinet. pirma forunke prie magistrales, tada pati magistrale ir H laikikliai, ir galiausiai vamzdis i magistrale. Uzvedam, jei forsunke netraisko, vel daina is pradziu, tik forsunke kita, jei traisko, patikrinam atjungdami elektra. jei balsas nesikeicia, daina is pradziu, jei balsas pasikeite-surenkam viska ir vaziuojam namo. Seip kad visos dirba jau tik uzvedus jaucias-ir balsas kitas, ir variklis nebedreba beveik.

Visas procesas nera sudetingas, bet baisiai tepaluotas, nors ir skudurais apsiklojau, vistiek tu tepalu klanai visur ir variklio skyriuje, ir ant zemes ir snukis visas juodas buvo, vos atgremziau :)/> nepamirskit pasitikrinti po visko tepalo lygio, man po tu patraiskymu 2ltr tepalu dapilt reikejo.

Pridejau vaizdines medziagos, kaip atrodo, kai viskas tepaluota, ir video kaip vizualiai atrodo kai visos forsunkes dirba

Sekmes remontuose B)/>

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=61SiM_T51wE

post-5079-13604341949276_thumb.jpg

post-5079-13604349774072_thumb.jpg

Redagavo tunks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.